ساحل افکار

بایگانی

والا با این نوناشون

دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۲۱ ب.ظ

رفته بودیم با دوستم فیلم بادیگارد رو ببینیم. تو طول فیلم هی حواسمون بود کی میخوان حمله تروریستی کنن ولی خب هی این صندلی ردیف جلویی یه حمله نرم به بغل دستیش انجام میداد حواسمونو پرت میکرد. وسطاش دیگه میخواستم پاشم کلید خونه رو بهش بدم بگم میخواین شما برین خونه ما بذارین اقلا ملت فیلمشونو نگاه کنن!!!

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۳۰
مستر نیمــا
:((
خدا آخر و عاقبت همه رو ختم بخیر کنه...



+
بادیگراد حالا موضوعش چی بود ؟ 
قشنگ بود ؟

آره فیلم قشنگیه

توصیه میشود برای دیدن :دی

:))
:))

:))

خانم فـــــ ۳۰ فروردين ۹۵ , ۲۳:۰۷
استغفرا...

گاز گرفتن حد فاصل انگشت شصت و اشاره حتی!!

خدایی توصیه میشود دیگه :)
نرم اونجا و بعدش فیلمه بد باشه آبرومم پیش خواهرزاده ام بره میخوام اونو بره شده  رفیق شفیق من این خواهرزاد
کوچکه :)

فیلمش قشنگه. اگه خوشش نیومد مشکل از سلیقشه:)))

آفرین بهترین جواب بود :)
مشکل از سلیقه‌ اشه :)
اگر خودم بدم اومد چی ؟:))
باید اونوقت جیکم درنیاد چون پیشنهاده خودم بوده :)))))

+
منم پیشنهاد میکنم شما ابد و یک روز رو ببینید بخصوص بازی که نوید محمدزاده توش نقش آفرینی میکنه خیلی خوبه میگن :)
البته من هنوز نرفتم ببینم :) 
ولی برنامه شو رو میز دارم :))
ممنون 

اونوقت مشکل از سلیقه خودتونه:))))


حالا برید ببینید چه جوریه

نچ نچ نچ..
بازم نچ نچ نچ...

دو تا کم گفتید 

:))))))
یعنی خدا شما رو حفظ  فرمایید با این جواب دادنتون (آیکن نیشخند از تهران تا خود اهواز  البته اگر الان اهواز هستین :دی )
ممنون :)

بقول دوستم :
خدا شما رو پیر پیر  نکند همیشه شاد باشید و جوان !
ملت رو همیشه شاد کنید :)
ممنون


+
به امید خدا میرم میبینم بعد میام تو همین پست تون میگم چه شکلی بود :)

:دی 

خوشتون میاد.نگران نباشید

زینـب خــآنم ۳۱ فروردين ۹۵ , ۰۰:۲۲
: )))))
چقـــد ملت بی حیــآ شدن
فک کنم جذابیت اون فیلم زنده بیشـتر بوده  : دی : |

خیلی!!

چه هوای خوبیه:|

آفتابشو بگو!

چند سالته؟ :))) هنوز با این مسئله کنار نیومدی تو این سن؟ :دی
تازه امروز وسط میدون یه صحنه ای دیدیم بیا و ببین!! ملت فکر میکنن بارون که میباره بقیه کور میشن مثلا :|

شیش.نه

چه صحنه ای؟؟؟تعریف کن

اصن یکى از جاذبه هاى سینما همین فیلماى بدون سانسوره دو نفره جلویى و بغل دستى و گاهى حتى پشت سریه:)))
اما از طرز فکرت خوشم اومد مهندس!معلومه که تو براى وصل کردن آمدى،نه براى فسخ کردن آمدى:)))))))))))

حواس آدمو پرت میکنن

:))))) من برای فیلم دیدن آمدم

این دومین مطلبیه ک توی این 3-4 روز اخیر خوندم از وبلاگا در مورد حرکات +18ی ک توی سینماها انجام میشه..
خیلی ساله سینما نرفتم :|
بادیگارد و شنیدم ک میگن خیلی قشنگه

کی دیگه نوشته؟

آره قشنگه

قبلنا میشد تایم سینما رفتنتو تنظیم کنی ظهر نباشه این صحنه هارو نبینی...الان دیگ کاری از دست آدم بر نمیاد واقعا
منم دوست داشتم فیلمشو...

والا شب بود! ماه پشت ابر بود ولی بازم از این خبرا بود

کسی ادرس تمشک ابی رونداره ؟ می خوندمش

خیر

سلام جناب نیما :)
انصافا فیلم خوبی بود :)
مممون بابت معرفیش :)
البته تو آخر فیلم یعنی آخر فیلم من ناخودآگاه اشکم دراومد آی اشکم دراومد :((
الان بخاطر همون اشکام سرم درد میکنه :((
باید روش دارچین رو سرم پیاده کنم بلکه سرم خوب بشه چون با مسکن خوب نمیشه :(
خیال کردم خواهرزاده ام نپسنده وهی میترسیدم بهم بگه خاله آخه این فیلم بود منو بردی ؟:دی
و من بهش بگم مشکل از سلیقه‌ ی توهه :دی 
 ولی اونم از فیلم خوشش اومد بخصوص از الیاس داماد حیدر :)
 و اگر این الیاس نبود معلوم نبود چه برسه من می اومد :دی :)))
در هر صورت ممنون 
البته ما داستان دیگه ای خارج از فیلم  تو سینما دنبال میکردیم ولی ربطی به پست شما نداره :)))
تو وبم امشب  به امید خدا میام میگم :)

سلام

خب حدا رو شکر. پس سلیقتون بد نیست:)))))

خراب نکته سنجیشم! از لبسش یا خودش؟:)))))))

در جواب به خانم شیرین :
سلام 
من که دوستشم آدرس وبش رو  ندارم چونکه ایشون نمی نویسند :)
ولی اگر خودتون آدرسی داشتین بدین شاید آدرستون رو بهشون دادم :)
ممنون 
:))))

خداییش من بارها گفتم سینما که نیست ، کاباره است!!:|

بخداااااا:)))))))

چه نتیجه‌ گیری :))))))

از خودش خوشش می اومد میگفت اگر همون نقش حیدر مثلا الیاس یه کم از الیاس بزرگتر بازی میکرد بیشتر میچسبید :)
برای اولین بار تا آخر فیلم تا اسامی رو ننوشتن خواهرزاده ام تکون نخورد گفت باید ببینم اسم اصلی الیاس چی بود ؟
آخری هم متوجه نشد :)
شما میدونین ؟:))))

+ولی میدونی چیه ؟
حیدر  تو این نقشش واقعا شبیه دایی مرحوم من بود ده دقیقه آخر دیگه فتوکپی برابر با اصل داییم شد ':(
وقتی تیر خورد و فوت شد انگاری داییم دوباره فوت کرد ':((
ولی انصافا فیلم های حاتمی کیا بهترینن همیشه :)
بعدم  التفات بفرمایید سلیقه‌ ی  دهه  60ایی ها همیشه خوبه :))))
همیشه :دی 
شک نکنین :)


نگفته من فهمیدم رفته تو نخ الیاس:)))

خدا رحمتشون کنه
بلههه

نخ کوجا بود ؟:))))
نه بابا این شکلی هم نیست خواهرزاده کوچکم که همچی هم کوچک نیست سال دوم دبیرستان هستش :دی 
چون نگاهش هنرمندانه است به هنرمندا یه جور دیگه نگاه میکنه :)))))))))
رشته اش هم که هنره برای همین بیشتر دقیق میشه به هنرمندا :)))
برای بچه ی مردم حرف در نیار خوبیت نداره :دی 
خوبه من برای خواهرزاده ات حرف در بیارم ؛ ))))))


+
ممنون خدا به شما سلامتی بده :)

:)

میییییییییییییییییدونم:))))))) ما تا ته همه چیو  میدونیم :دی

اینا رو به ما نگید ما شیخیم از همه چی خبر داریم=))).خاله اش نیز هم:))))

شیخ نیما از چی خبر دارین ؟o_O:دی
جدی ؟
خاله اش دیگه چرا ؟؟o_O



+
شما هیچی نمیدونین  ای شیخ  نیما الدین سلطنه !:))
خدایی این خواهرزاده ام بچه خوبیه براش حرف در نیارین خوبیت نداره :)))))
حالا میگفتی خواهرزاده وسطیم قبول داشتم ولی این رو نه !
این خواهرزاده عشق منه ♥
تازه از همه خواهرزاده هام تنها کسی که  تو این سن ثبت نام کرده برای اعتکاف همین هستش !
حتی منم تو این سن و سالش زمان خودم نرفتم اعتکاف ثبت نام کنم ولی ایشون اسم نوشته :)
اصلا هم ماست من ترش نیست :)))))))


دیگه دیگه. شیخ الکی نمیگه:)))))

شما باور نکن ولی همینه که گفتم:دی

نگفتین خاله اش دیگه چرا ؟:)))
جدی ؟
خدایی ؟
شیخ ریس الدین نیما اذیت نکنین بگین!!!!!

حس شیخانه ام گفت:دی

خب چی میگه اون حس شیخونه ات خدایی ؟
من متوجه نمیشم خب ؟:||
خاله اش چی ؟
میشه لطفا بگین ؟
خواهشا !!!
ممنون 

هیچی بابا. خاله اش هم مثل خواهر زادشه:)))))

:))
مرسی 

خیلی دوست دارم بگم به من برده ولی اعتراف میکنم نبرده :)
فقط رشته اش رو مثل من هنر (گرافیک ) انتخاب کرده ولی به من نبرده نمیدونم بگممتاسفانه یا خوشبختانه :)
ولی خدا رو شکر میکنم نسبت به اون یکی خواهرزاده هام باهم صمیمی تر هستیم ! 
شده با من دردل میکنه ولی با خواهراش و دوستاش کمتر...

+
درضمن بابا هم خودتونین :دی 
من بارانم ؛ )))))


خدا حفظش کنه براتون

ممنون 
خاله اش هم به خواهرزاده اش نبرده تو هیچ موردی :)
شیخ حستون اشتباه گفت ها:)

غیرممکنه

چیش غیر ممکنه آخه ؟:)
باز شیخ حسش چی میگه ؟
باز شیخ رفت تو فکر !
آخه چرا شیخ !؟
چرا منو درگیر فکر و خیال میکنی :||
وجدانا چی ؟
رک بگین دیگه از دیشب یکسال پیرتر شدم :))))))

تیک ایت ایزی

درود

درود

باشه چون شما میگین :)
ولی همه مردادی این شکلین :)))))

:دی

واه واه چه جسارتا :/

:دی

یه جایی خوندم که سینما تو اکثر کشورها بیشتر مکانی برای حرکات رمانتیک و این حرفاست تا دیدن فیلم!

+با دوستم رفته بودم اکران دانشجویی فیلم بادیگارد و این دوست ما داشت پرپر میزد واسه شوهرش که اون سمت سالن قسمت آقایون نشسته بود!!!

بفیه کشورها فکر نکنم اینطوری باشه!!

ایرانه که بیشتر اسمش مکانه تا سینما!!!!

مصطفی فتاحی اردکانی ۰۲ ارديبهشت ۹۵ , ۲۰:۱۷
تا اونجایی که مزاحم نمیشن هر کاری میخوان بکنن.
به شخصه حاضرم نصف سینما تو سکوت بهم حمله کنن ولی یه نفر با صدا چیپس نخوره. یا به صورت زنده و آنلاین تو تاریکی فیلم رو نقد نکنن

موبایلا رو بگو.نورش میخوره تو چشمت! اونم ستمه

مصطفی فتاحی اردکانی ۰۳ ارديبهشت ۹۵ , ۱۶:۱۶
والا با این نوناشون

:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">