ساحل افکار

بایگانی

هویجوریجات

دوشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۱۰ ب.ظ

هر بار میرم خونه محمد حسین کلی ذوق میکنه و بالا پایین میپره که من رفتم و موقع اومدن با گریه باید ازم جداش کنن. منم کلا حوصله بازی با بچه ها رو ندارم ولی با محمد حسین کلی بازی میکنم!! و از بس میخنده واسم خسته نمیشم. یعنی عاشق خوش اخلاقیشم. دیگه حتی اگه نخوام برم خونه به خاطر محمد حسین(خواهرزادم) مجبورم هر چند وقت یهه بار برم! مجبورم میفهمید؟مجبورم.بعد الان نیومده دلم تنگ شده واسش :(

اعتراف میکنم خعلی کیف میده یکی تو رو از بقیه بیشتر دوست داشته باشه:))))!

یه اعتراف دیگه هم باید یکنم اینکه بعضی وقت ها به سرم میزنه کلا تخته کنم وبلاگو بره

جهنم بزار سومیشم اعتراف کنم: اینایی که پست های طولانی مینویسن رو فقط در مواردی که پستشون جذاب باشه میخونم! خب حوصله خوندن متن طولانی ندارم:(!

موافقین ۷ مخالفین ۱ ۹۵/۰۳/۰۳
مستر نیمــا
ببخشید چرا به سرتون میزنه بزنید تخته کنید وبلاگو؟!
البته عادیه
به سر همه میزنه

حس میکنم دیگه پست هام خوب نیستن

از آخر به اول 
شیرازی تشریف دارین اینو نگین اصفهانی هستین :))))
از آخر به وسط 
منم همین طور :(
شما برین دیگه ما هم میریم اصلا !!!:دی 
چه معنی داره مریدان بعد از شیخ باشند ؟:دی 
از اول به اول 
چه جالب محمد حسین :)
اسم بچه ی منم امیر حسین است :))
خدا حفظشون کنه آقا نیما :))
برمیگردم :)

اینقدر اول به آخرو آخر به اول شد نفهمیدیم چی به چی شد

گَلبم شکست :(

بیا و اعتراف کن که پستای من جذابه :)))

چسب 1-2-3 میگن خعلی کارش خوبه:))))

چقدر هم این دلتنگی بده :((..امیراحسان(خواهرزاده م)اونم بین بقیه بچه ها منو بیشتر دوسداره البته دعواهاشم بیشتر بامنه کتکم بیشتر ازش میخورم :| تاحالا یکبار هم منو خاله صدا نکرده :| ولی خب خیلی بهم وابسته ایم..

اعتراف اول:بعله :دی
اعتراف دوم:منم چند وقتیه ب سرم زده خیلی هم شدید ولی حس خوبی نیست
:دی اعتراف سوم:بستگی ب وبش داره اگر بشناسمش و بدونم همیشه مطلباش خوب بوده میخونمش اما واقعیت همه پستای طولانی و نه چند تا از بلاگرا هستن ک پستای طولانیشونو میخونم

+رسیدن هم بخیر..

نه ما فقط  بگو بخندیم

خب همیشه طولانی نوشتن خوب نیست

هوای ریحان رو هم داشته باش مستر، بچه ها به هم حسادت میکنن!
البته من از اون طولانی هایی هستم که میدونم با اشتیاق تمام میخونید:دی

آره اونم دوست دارم.ولی خب بزرگ شده یکمم لجباز!!

بلهه

واقعا نفهمیدی ؟o_O:)

:))))

شوخیه

پستای طولانی منو چی؟! بیاین با هم صادق باشیم مستر! 

بامزه ها و جذاباشو  :دی

منم پستهای طولانی رو نمی خونم :دی

شاعر میگه کم گوی و .... بقیشو نمیتونم بگم:))))

حالا برین پست رمزی منو بخونین بعد دیگه نخونین :)))
واقعا شما که میخونین فقط حوصله تون نمیشه کامنت بزارین :))
درسته ؟:)))

همون موقع که رمز دادی خوندمش:))))))))

بله:"

تنها کسی که من رو بیشتر از بقیه ی ادما دوست داره مامانمه که اونم شک دارم من رو از بابام بیشتر دوست داشته باشه...

در مورد منم این مورد صاقه! بجز محمد حسین.آدم همیشه باید روی احساس دیگران خیلی حساب باز نکنه.چون ممکنه عوض بشه حسشون

ولی این حقو دارین که یکیو از همه بیشتر دوست داشته باشین:دی
البته به جز حاجی:)))

یعنی تو آخر شیرازی هستی !!!
نامرد هم که هستین !!!
من دیگه نه به شیخ رمز میدم نه به اون شیخ شباهنگ:|:)
خب من رمز میدم میخوام نظر خواننده هام چیه در مورد اون پست تو همون پست هم برام مهمه نه اینکه اینجا بگین :((

:سوت:)))))

خب ناقص نوشتین.سر و تهشو که نمیدونم چی شده!نمیشه نظر داد

خب شما خیلی پیششون نیستی وقتی میرین دیگه ب دعوا نمیکشه
احسان5-6سالشه ی کمم لجبازه بعد هم من خودم از اینایی هستم ک بچه هارواذیت میکنم و صداشونو درمیارم بخاطر همین دعواهم داریم البته ک من دعوا نمیکنم..

بیچاره چی میکشه از دستتون))))))

:)))
چقدر بعضی از این بچه های کوچولو بانمک اند و تو دل برو.
.
اون اعتراف تخته کردن! فکر کنم زبان حال خیلی از ما وبلاگی هاست متأسفانه.
باقی بقا :)

خیلییییی

خیلیا ادم رو دوست دارن اما براشون حکم واجب رو نداری. یه مدت نباشی برات جایگزین پیدا میکنن بنا بر طبیعت بشر...
یعنی الان مجوز دادی که من علاوه بر حاجی یکی دیگه رو هم دوست داشته باشم؟ :)

بحث دوست داشتن نبود.چون خیلیا دوست دارن .بیشتر از همه دوست داشتن بود:دی
فتوای شیخ نیاز به تفسیر داره!:))))
بله ولی از جنس مخالفش:)))

ببخشید سه تا کامنت شد. همون بیشتر از همه هاش هم خیلی وقتا همینن. 
فتوای روشن بده شیخ. همین کارا رو کردین ملت اینجوری سرگردونن :دی

شما برای هر پست تا 10 تا کامنتم جا داری.موافق نیستم
امان از نکته سنجی شما:))

اَسی بولیده ۰۳ خرداد ۹۵ , ۲۰:۴۱
اصلا بچه باید خوش اخلاق باشه :/
اعتراف دوم دیگه تکرار نشه :/
اعتراف سوم دقیقا باهاش موافقم! یعنی وقتی میبینم پست تمومی نداره حس خوندنم میپره :|

آره واقعا

ممکنه بشه
:دی

از قدیم گفتن حلال زاده به داییش رفته 
حتما اخلاقش به شما رفته:))

واسه اعتراف اول:

شاید یکی دوستتون داره و شما خبر ندارین !
اینو همیشه به خودم میگم و امیدوار میشم:دیی

خوش اخلاق تر از منه


مهم اینه دوطرف همو دوست داشته باشن!وگرنه یه طرفه که بی فایده است!!

مبهم الملوک ۰۳ خرداد ۹۵ , ۲۱:۴۱
بچه ها ^_____^
خیلی دوستداشتنی ان :)
خدا حفظش کنه :)

شما هم یه موقع تخته نکنید برید هااا!!
پست خوب باشه...ارزش طولانی بودنش هم داره ...در غیر اینصورت  یه کار دیگه میکنم 

لزومن نه همشون!

ممنونم
پست خوبم کم شده لامصب

سلام.آخه بچه چیش خوبه؟سروصدا داره شیطنت داره.زبونم که حالیشون نیست.سرشونم که داد بزنی دهنشونو1مترونیم باز میکنن عربده میکشن.

خواهر زاده من عشقه.مرده به تمام معناست

اهل گریه و اینام نیست

✿✿ یاشل ✿✿ ۰۳ خرداد ۹۵ , ۲۲:۱۳
حالا پستای من جذاب هست یا نه؟
بچه ها اگه نحس نباشن فقط واسه چند ساعتی خوبن خخخ

منم موافقم ولی استثنا هم داره

خوش  به حالت.خداخیرت بده آدرس خونشونو بده پسرخاله هاودخترخالموببرم پیشش چندتا چیزخوب یادشون بده شاید فرجی شدآدم شدن اینا

از بچگی باید یادشون میدادین:دی

با اعتراف سومت جواب اینهمه ذوق کور شده رو چی میدی :))

خب بلاخره حقیقتیه که باید گفته میشد:دی

همیشه همینه :)
وقتی یکی باشه بیشتر از بقیه دوست داشته باشه خیلی خوبههه :) 
خیلی خیلی 

آره خیلیی

اوممم اینا اعترافای منم هست:)) 
من این حسو نسبت به نوه عمم دارم:-) 

همشون؟؟

خدا حفظش کنه

سلام چهارتا مطلب درست و حسابی پست کنی ضرر نداره ها 

عی محمد رضا. دست رو دلم نذار که خونه

عهه میخواستم بگم اعتراف سوم من سعی میکنم وب هایی که پست طولانی میزارنو اصلا دنبال نکنم:-D 
آخه نصفه نیمه میخونم اعصابم خورد میشه:-\ 

منم باید همینکارو بکنم:)))

سلام 
منم عاشق برادرزادمم. با اینکه یکسال و نیم داره این پسر، ولی اینقدر شاد و باهوشه که ادم زود به زود دلتنگش میشه. 
وبلاگتونو تعطیل نکنید من از بین وبلاگها میتونم بگم  شما رو بیشتر میخونم به نظرم خوب مینویسید. بمونید  و بنویسید حداقل به خاطر ما چند نفر :)

خدا حفظش کنه

مرسی

اوووووو اینقدبهشون میگفتیم.پدرومادراشون زبونشون مودرآوردازبس گفتن عزیزم فلان کاروانجام نده مامان جان جیغ نزن ولی کی گوش بده.خیلی کم پیش میادپدرومادرتوتربیت بچه ها کم کاری کنن این بنده خداها خودشونو نابود کردن واسه تربیت بچه.یکیش لجبازه.قبول کن دهه نودیا یه جورین.خدا همشونوبه راه راست هدایت کنه زودترهم بزرگ شن شایدازشیطنتاشون کم شد(اولین باره متنم از2خط ردکرده این ازیه شیرازی بعیده اونم این وقت صبح:)))))) )

خب دیگه بچه های الان یکم لوسن.خشت اول مهمه

زینـب خــآنم ۰۴ خرداد ۹۵ , ۰۹:۰۰
آدم خوش اخلاق چه بچه چه بزرگ ، جذب کننده اس

بلههه

خدا نکنه دلت خون باشه
همیشه سالم و پر انرژی باشی آقا نیمای عزیز...

ممنون

خدا بهتون ببخشدش:)
یه بخشى از این علاقه برمیگرده به ظاهرش که گفتین شبیه خودتونه و دیگه اینکه مثل بچگیاى خودتون بیشتر از سنش میفهمه و ....
امیرحسین،بچگیاى خودتون رو براتون تداعى میکنه

ممنونم

محمد حسین.هر چی که هست خیلی دوسش دارم

امیدوارم رابطه بچه ام با داییش از اینایی بشه که شما هستید. خواهرا از این قضیه بیشتر از همه خوشحالن.

انشالله

بانوی عاشق ۰۴ خرداد ۹۵ , ۱۷:۴۲
چ اعترافات جالبی
پس من آدرس نذارم چون حوصله تون نمیاد بخونین

شمام بلند نویسین؟

کامنت بلندم پس حوصلتون.نمیشه بخونید :))

آره دیگه:))))

بانوی عاشق ۱۹ خرداد ۹۵ , ۰۹:۱۲
ن خیلی بلند نویس ولی خب خاطرات ی زن جوون همیشه طولانی میشه
اونم ک از حوصله ی مستر خارجه

متاسفانه وب من زیادی زنونه س و فقط بدرد خانوما میخوره
اما میام وب تونو میخونم

:دی


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">