ساحل افکار

بایگانی

یه برنامه تفریحی هست آخر هفته نمیدونم برم یا نه! هوا که گرمه ولی خب چون منطقه طبیعیه لامصب دماشم خیلی مشخص نیست! هر چند سر ظهرش فکر کنم به 40 درجه برسه. الان به ابن فکرم که دمای 22 درجه زیر کولرو بچسبم یا آبشارو؟

یا برم تو دمای 45-46 درجه تو کت های دزفول شنا کنم؟( جا داره از اینجا به دزفولیا سلام کنم! از بس که مهمون نوازن!!!! دعوت نمیکنن:))))


چند وقته پایه ثابت سینماها شدم! ایستاده در غبارو دیدم. بیشتر مستنده تا فیلم. در نوع مستند خوبه. ولی خب اگه میخواین مستند ببینید برید ببینیدش

امشب میرم بارکد رو ببینم. بیام تعریف میکنم چه جوریه

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۷
مستر نیمــا
هر جا دوست داری برو ...
موفق باشی ...

سخته تصمیم گیریش!

♫ شباهنگ ۲۷ تیر ۹۵ , ۱۷:۴۸
من از عنوانینِ این چند روز اخیر راضی‌ام و لایک می‌کنم و میگم همین فرمونو بگیر بنویس و دیگه نبینم هویجوری و اینا باشه عناوین پستا
دمای کولر: 22 نه 222 :دی

اصن هر جوری شده یه چیزی میشه که تو بیای غلط از ما بگیری. دارم فکر میکنم شاید کیبوردمو خودت هک کردی که هر پست غط داشته باشه:)))

Lady cyan ※※ ۲۷ تیر ۹۵ , ۱۷:۵۸
:)))))))))

میخند؟میخند؟

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
انقدر خوشم میاد از نسرین میاد غلط املایی ازت میگیره :دی

حتما برو (:

یه وقت نری شنا غرق شی ما بی مستر **** شیم(((((:

مستر شناگره ماهریه:دی

بیست و دو ۲۷ تیر ۹۵ , ۱۸:۳۵
برو مستر ویتا رم ببر آبی بزنه به بدن!

اونو که نمیشه ببرم:دی

من اگه بودم نمیرفتم:)))
ایستاده در غبار بامزه هم بود،یعنی بی اعصابیای حاج احمد بامزه بود:))

در کل خوب بود

. زیزیگلو ۲۷ تیر ۹۵ , ۱۹:۲۱
عاقااا بیاین بریم کت من پایه م!
اتفاقا الان من اهوازم! شما مهمون نوازین شما سلام کنین :دی

انصافا اهواز چرا انقدر گرمه :/
اینجا خرما پزونه / اردبیل برف روبون!

کت ها که دست شماست خب. یه کت بگیرین ما رو دعوت کنیم :دی


شما خبر نمیکنین وگرنه ما در خدمتیم. اینجا که کت نداره ولی در عوض میتونیم مهمونتون کنیم به یه سنای خشک مهمون ما:)))))

غررر غررر هی غررر غررر
اینجوری حساب کن که بین ادمای برنامه تفریحی و دمای ۲۲ درجه کدوم یکیش حال خوب کن تره، همونو برو
موندم چرا سر اتیش سوزی غر نزدی :دی

میبینم که پرایوت شدین!!

هیچ کدومو نمیشناسم! با یه تور میخوام برم
آخه شما نبودی که غر بزنم خب:دی. تازه مشکوکم نیستی:)))

نفس نقره ای ۲۷ تیر ۹۵ , ۲۱:۱۷
من کولر رو توصیه میکنم :|

شیطونم همینو میگه:))

. زیزیگلو ۲۷ تیر ۹۵ , ۲۱:۲۴
مستر من از اهواز خارج شدم دیگه میتونین بیاین کامنتا رو تایید کنین :))

حالا درسته اهواز زندگی میکنید ولی یادم باشه اصفهانی هستین :دی

حالا قراره زین پس اون قسمت دوم مستر رو 4تا*** بزاریم؟!

عی بابا. من امشب سینما بودم. بعدم مهمون بودم پیش رفقا

دیر تایید شدن
بلاخره ما میایم دزفول بعد میبینیمتون!!! دزفولیام که خب اینجا معروفن دیگه:)))

محمد حسین ۲۷ تیر ۹۵ , ۲۱:۳۱
دزفیل شهر دیدنیه :دی 

الان خودش میاد توضیح میده :))))

عجب! خودش کیه؟

مداد رنگی ۲۷ تیر ۹۵ , ۲۲:۱۰
به نظره من برو بیرون
بمونى خونه چیکار کنى؟
طبیعت،همیشه حالِ آدمُ خوب میکنه

آره ولی خب گرمه:(

من هنوز ندیدم ایستاده در غبار و... 
به خاطر بقیه که فیلم طنز دوست دارن، رفتیم زاپاس و دیدیم؛ بد نبود، اما بیشتر شبیه فیلم تلویزیونی بود تا سینمایی! 
ولی باید ایستاده در غبار و "دختر" و ببینم. 

دخترو هنوز ندیدم .خوبه؟

طبیعت همیشه خوبه,کولر و دمای 22 رجه فکر نمیکنم طروات داشته باشند;)
ایستاده در غبار کلا فیلم عجیبیه,یا به قول شما مستند! هم داستان هم بازی ها و هم شیوه ی روایی متفاوته ...
بارکد فیلم شاخصی نیست اما چیزی که وجود داره از خیلی از کمدی های فعلی مثل پنجاه کیلو آلبالو و زاپاس و دراکولا خیییییییییییییلی بهتره!

تازه دیدمش. طنز ایرانی معمولا اسمش فقط طنزه!

ولی خب به نسبت بقیه طنزها خوب بود. خندیدیم باهاش

. زیزیگلو ۲۸ تیر ۹۵ , ۰۰:۱۹
من من! من خودشم!

کت شماره 1 یا کت شماره 2؟!
کت شماره 1 جلوی کت صافه و همین که تلپ میفتی توی آب گوده
کت شماره ی 2 هم جلوش صافه و همین که تلپ میفتی پایین میخوری به سنگا... باید یکم بری جلوتر که برسی به آب... ولی جلوش یه صفه س
صفه به اینایی میگن که سیمانی ان و توی آبن... مردم میرن روشون بساط پهن میکنن!
کتا مال دوست عمومه، و خب باید به عموم بگین که از دوستش اجازه بگیره واسه رزو. اسم دوستشم علیرضاس و کت شماره ی 1 به کت علیرضا(در حالی که "ر" رو فتحه دار میخوندید!) معروفه
اگرم میخواین من باهاتون بیام باید از بابام اجازه بگیرین...اجازه م دست بابامه چون!
و اینکه ما تیوپ نداریم...بیارین حتما!

شما کت بگیر 1 و 2 فرقی نداره

اگه قراره ما اجاره کنیم که دیگه مهمون شما نمیشیم که :))))) امان از این دزفولیا:)))

ساخته های رضا میرکریمی به نظرم جذابیت های خودشو داره؛ مثل "خیلی دور، خیلی نزدیک"، "یه حبه قند"و... 
در موردش خوندم که دختر هم مثل "خیلی دور، خیلی نزدیک" یه قضیه سیر و سلوک داره در حین داستان؛ بازیگرهای خوبی هم داره. 

آره این دوتا فیلم خوب بودن

جوجه تیغی ۲۸ تیر ۹۵ , ۰۰:۲۸
ســـــــــــــلام! خوب جواب سلام واجبه دیگه:))
فکرشو کنید ظهر امروز رفتم مجموعه تختی توی سالنی که عملا کولری نداشت یک ساعت
مثل اسب دویدم! ظهر دیروز هم نزدیک 4 ساعت برق نبود!
خلاصه با این اوصاف من که به هرکجا که اینجا نباشه، نه نمیگم...

سلام

خب اونجا اهواز نبوده وگرنه میفهمیدین برق رفته یعنی چه:))))

زینـب خــآنم ۲۸ تیر ۹۵ , ۰۹:۰۵
هربار اخبار دمای اهواز ُ میگ من یاد شما میوفتم ک احیانا دارین ذوب میشین  : /
اهوازین دیگ ، نه ؟

آره. از زیر کولر بیرون نمیریم وگرنه تصعید میشیم :))

سلام 
الان که هوا خیلی گرمه بذارید شهریور برید هوا پاییزی میشه تقریبا 

اگه هم رفتین خیلی مواظب باشین شنا کردن تو دزفول خیلی خطرناکه
حالا خوشم بهتون نگذره حداقلش اینه برنزه میشید:)))

قبلا هم این فصل رفتم.الان یه چیزی هی میگه برو:دی

برو خدارو شکر کن اسمم عوض نشده!:دی
...
عه؟!! ببین از من میشنوی پس حتتتما برو، حتمنا!:دی همون ماجرا پیر و جوان و خشت و فلان
مشکوکم که اصلا نمیزنم انصافا!! :| در ورطه ی یه نواختی ام
...
بعدم این دوتا مطلب اخرت رمز نداره؟ یا سیستم هوشمند من خودش میزنه میره جلو

کم کم تبدیل میشی به نقطه 

والا فقط از گرماش میترسم:(
فعلا بی رمز نوشتم! ریسک کردم دیگه

بارکد خوب بود ما که یه عالمه خندیدیم
اگه طاقت گرما رو نداری و هفته فوق العاده پرکاری داشتی موندن خونه بهتره

آره تو سینما همه میخندیدن

اعتراف میکنم تا الان کت رو به این معنی نشنیده بودم و نمیدونستم چه جور جایی ست

والا خودمم تا دو سال پیش نمیدونستم!

مستر یه سوال ناخن های ویتا رو کی میگیری ؟ چجوری میگیری ؟ چقد باید ناخن هاشون رو کوتاه کنیم

هر وقت بلند میشه و تیز میشه!

با ناخن گیر. یکم نوکشو باید بگیری. مواظب باشین زیاد بگیرین یه رگ خونی توش داره.به اون نباید برسه. همون نوکش کافیه. تو همون وبلاگه هست

تو کت ها که شنا نمیکنن!

کت یه خونه ماننده تو کوه کنار آبه بغلش شنا میکنن

استراحت بعد از شنا میکنن

خب دیگه:دی

ما بودیم کولر و ترجیح میدادیم و خواب و دیدن فیلم..

بیرون رفتن توی این هوا حد نهاااایت اخرش 4-5ساعت خوبه اونم صبح زود ک آدم تا ظهر برگرده زیر باد کولر باشه :دی

الان دیگه همه گفتن نرو:|

جوجه تیغی ۲۸ تیر ۹۵ , ۲۰:۲۵
بازم سلام
(منظورم از قبلی جواب سلام داخل پست بود تا الان 138 به 2 به نفع شماست! چقدر ثواب میکنید؟:))
در ضمن اینجا اهواز است...

+ببخشید اینجا میپرسم. من که هنوز وبلاگم خالیه اما آمار رو که میدیدم بعضی روزها 3 تا بازدیدکننده
و 50تا بازدید داشت که مشخصا آدم نبودن. این چیزا اینجا طبیعیه؟

من تعداد بازذیدهام تقریبا رنجش مشخصه.همیشه تو اون رنجه کم و بیش

اینقدر از این پایه ی سینما شدنتون خوشحال شدم. اصلا یجور عجیبی خوشم اومد...
بگید نظرتونو درباره بارکد:ی
من مشهد رفتم دیدمش:))

فیلمش فانه! یعنی خنده داره ولی خب یکم با طنز های معمول متفاوته!

در کل توصیه میشه ببینیدش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">