ساحل افکار

بایگانی

آخر شبه و وقت خواب ولی دلم چایی میخواد!

يكشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۵۲ ب.ظ

مزرع سبز فلک دیدم و داس مه نو

                                 یادم از کشته ی خویش آمد و هنگام درو

امروز این بیتو شنیدم و یادم انداخت که چقدر از عادت های روزانه ام فاصله گرفتم. حتما میخواید بگید چه ربطی داره؟ خب اول اینکه شعره و بعد این که هر روز یه برنامه جدید میچینم. فعلا که خیلی از وقتمو تمرین های تیر اندازی میگیره و بعدشم شنا. فکر کنم روزی نیم تا یک ساعتم جفنگیات شبکه های اجتماعی رو بالا پایین میکنم( دقت کنید وبلاگو جزو جفنگیات حساب نکردم!!) دیگه یه تایم شام و استراحت باید بخوابم و فردا صبح، دیگه از برنامه های یوژوال پیاده روی توی ساحلی و شعر خوندن و وبلاگ خونیم خبری نیست. چند وقته حوصله وبلاگم ندارم. بعضی وبلاگ های خاص رو فقط خوندم. نمیدونم همه هم یه چیزیشون شده شونصد خط پست مینویسن! یکی نیست بگه خب این همه رو کی حال میکنه بخونه؟

اونجاس که شاعر میاد میگه کم گوی و گزیده گوی چون در (لعنت به اون یارویی که اینو ورداشت تو اون شوی طنز مسخره کرد و الان هر وقت میخوام اینو بگم اون تیکه رو تو اون طنزه میاد تو ذهنم) داشتم میگفتم که چرا اینقدر طولانی مینویسید خودم دچارش شدم به همین خاطر بقیشو نمینویسم!!

ولی خب حالا که دارم مینویسم حس میکنم دلم واسه دوستای قدیمیو اینجا تنگ شده:دی

ربط عنوان و متنم دیگه خودتون بهتر میدونید!

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۳
مستر نیمــا
محمد حسین ۲۳ آبان ۹۵ , ۲۳:۱۰
کم گوی و گزیده گوی چون در

دنباله طنزش چی میشه ؟

یه ویدئو طنزه. از این نمایش هایی که تو کیش زیاد برگزار میشه. فکر کنم تو آپارات باشدش

در مورد چایی، اشتباه منو تکرار نکن مستر!
آخر شب که چایی بخوری، تا صبح بی‌خوابی ولت نمی‌کنه (من که این جوری‌ام)
صبم با بدبختی بیدار میشی :(((
هر موقع دلت چایی خواست، قوری هم‌اتاقیای منو تصور کن که کلاً از چایی و چای‌کار منزجر! بشی :)))

نه من فوقش نیم ساعت دیرتر بخوایم:دی

:)))

منم دقیقا دیگه حال وبلاگ خوندن ندارم. کلا ٥-٦تا وبلاگو بیشتر نمیخونم. بعد حالا کامنت تأیید کردنم ندارم حتی! :)) :|

چرا ما اینجوری شدیم؟؟

چایی فقط چایی سبز بنظرم خیلی میچسبه :)

خیلی طرفدارش نیستم

بانوچـ ـه ۲۴ آبان ۹۵ , ۱۷:۰۷
چایی بعضیا رو بیخواب میکنه، سردرد بعضیا رو هم خوب میکنه...
منتها من اونقدر وقت و بی وقت خوردم که نه تنها سر دردم رو خوب نمیکنه و تاثیری در بیداری و خوابم نداره بلکه یه دفه معده درد هم داشتم چایی خوردم و خوب شد :دی

چون شما دیگه خیلی میخوری:دی

نفس نقره ای ۲۴ آبان ۹۵ , ۲۰:۴۳
واقعا باس یه شیرِ چایی داشتیم تو خونه ها :|

چقدر خوب میشد واقعا

چایی آرامش بخشه:))) هر وقت هم اتاقیام میگن چایی،من نفر اولم برای خوردن.

واسه من سرگرمیه

عنوان پست، وقت رو وفت نوشتی مهندس.
هی می‌خواستم نگم هی تو گلوم گیر کرده بود

حس کردم :))))

تمرین تیراندازی سخت نیست؟شناو تیراندازی که میرید اسب سواری هم که برید تکمیلید  ویتارم ببرید یادبگیره بتونه ازخودش دفاع کنه

چرا اتفاقا.سخته استقامتیه

ولی اسب سواری بلد نیستم

منم دیگه حال نفس کشیدن ندارم...


عی بابااا

 آخر شب باشه 
چایی باشه 
دلبر نباشه ؟
انصفانه ست؟

منصفانه که هست. دلبر که نباشه دیگه حداقل چایی باید یاشه

منم کاملا با کوتاه نوشتن موافقم

پس دیگه واجب شد یه مشاعره بذارین که هم به وبلاگتون برسین هم به شعرخوانی! :)

حسش بیاد حتما

فانتالیزا ۰۶ آذر ۹۵ , ۰۰:۴۸
بعلهههه بعلهههههه قدر ما مینیمال نویس ها رو ندونستین الان باید شوووونصد خط وبلاگ بخونید :)))))

چه نازنین بلاگری بودم :((
دلم براتوت خیلیییی تنگ شده بقیه بچه ها رو تو اینستاگرام دارم ولی امان از دست شما مامورین اف بی آی P:

نسرین کجاااااست؟؟؟؟؟؟ :"((

الان که سیستم دارم ذوق وبلاگ داری ندارم خدایا منو بُکش راحتم کن :"((


هویج ِگاو

عی بابااااااااااا
آدرس اینستاتو ندارم
نسرینم تو خواب پاییزیه. من زمستونی
مشخصه از بس سر میزنید

فانتالیزا ۰۶ آذر ۹۵ , ۲۰:۵۱
تو پنج اینچ وبلاگ خوندن سختههههه (آیکون کندن مو و گریه و لابه)
اما الان سیستم قدیمیم رو روپا کردم ^__^

پیدا نومودم نسرین جونم رو ^_^
دیگه اینکه ایممممم
آها اینستاگرامم :fateme.mj67

دیگه هویج نیستم و فامیل رو هم آوردم داخل بازی :)))))))))))))) از خواهر برادر گرفته تا دختر عمه پسر عمو اد دارم دیگه :))))
قبلنا چه مامور سیا ای بودم!!! :)))))

عجباااا:))))

داشتم دوسه خط درمیون میخوندم متن رو دیدم خودتون هم اشاره کردین به شونصد خط نوشتن و حال خوندن نداشتن,ای مردم ازار..چرا انقد زیاد نوشتی:D


کجاش زیاد بود

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">