ساحل افکار

بایگانی

هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود، صحنه....

دوشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۵۸ ب.ظ

در این که که در ایران هاشمی دومین مرد پرقدرت و در سیاست اولین نفر بود هیچ شکی نیست.مردی که با زرنگی حتی در نقطه شکست محبویبتش رو بالا برد و جاودانه شد. و اما مهتر از هاشمی دوران بعد هاشمیه. این که چه کسی جایگزین هاشمی خواهد شد و چه کسی توان و قدرتش رو خواهد داشت؟ چه کسی نقش متوازن کننده هاشمی رو در جامعه ایجاد خواهد کرد؟؟

هر چند دوران سختی خواهد بود اما فکر کنم باعث ظهور چهره های جدید هم بشه. برداشت شخصی خودم اینه که... تو عکس ها مشخصه کیه!

اینم بگم که جالبترین عکس های  سیاسی که تا حالا دیدم اینا هستن! حتما ببینید. یه دنیا حرف تو این عکس هاست

عکس 1

عکس 2


موافقین ۵ مخالفین ۱ ۹۵/۱۰/۲۰
مستر نیمــا
عکس یک...
رهبرم...
♫ شباهنگ ۲۰ دی ۹۵ , ۱۸:۲۴
:))) عنوانو که دیدم فکر کردم دارین با دنیای مجازی خداحافظی کنین...
با صلوات و ایه الکرسی لینکو باز کردم
تازه صد تا صلواتم نذر کردم

برم صلواتامو بفرستم :)))))
آقا من به شرطی میرم مراسم که توی خرما پسته گذاشته باشن :دی

تو خرما گردو میذارن نه پسته

:))))
یعنی فقط به فکر منافع شکمی باشااا

تو خرما گردو میذارن خوب اومدی :)))


+

سلام

عکس عالی و پر از تفکر  بود.

متنم که مثل همیشه عالی .


امیدوارم هر کسی جای ایشون رو می گیره ایران رو بدبخت نکنه.



@

شیخ شباهنگ تو بجای من برو تو تشییع قول میدم برات حلوا بیارم اصلا :)

اونم حلوای بَگِل (حلوای خرماست و خیلی مقوی است فکر کنم خورده باشین البته اگر دوستان کردتون براتون آورده باشند )


من امیدوارم کسی بتونه جاشو بگیره!

عکس ها خیلی جالبه ، 
خدا آخر و عاقبت مون رو به خیر کنه تو این دوره جدید تو دعواهای زیرزیرکی قدرت در پیش 


واقعا خدا بخیر کنه

آسمان شب ۲۰ دی ۹۵ , ۲۱:۳۸
 من بگم؟من بگم؟
تو عکس اول سایه ی آقای هاشمی (نوربه قبرش بباره الهی)روی عمامه ی رهبر افتاده و توعکس دوم هم باز سایه ی آقای هاشمی(نوربه قبرش بباره الهی) روی دیوارپشت سر رئیس جمهورافتاده 
دیگه نکته شو نمیگم چون که دیگه  . 
میرم تو ابرا محو بشم و کمی هوابخورم.

همون نکتشو نمیخواد بگین:دی

منِ ناشناس ۲۰ دی ۹۵ , ۲۲:۰۲
عکسلواقعین یافتوشاپن؟

نه هر دو واقعین

خیلی باحال بود عکسا...یعنی سایه ش بالا سرشون بود:))

:))

ظلم هاش خیلی بیشتر از خدماتش بود متاسفانه .
با این حال امیدوارم خدا بخاطر محبتی که به رهبر که اولاد حضرت فاطمه هست داشته از سر تقصیراتش بگذره !

اتفاقا کاملا برعکسه 

ظلمی که بهش شد خیلی بیشتر بود 
و متاسفانه یک سری افراد که دنبال سودجویی سیاسی و حزبی بودن سعی در تخریب هاشمی کردن.در صورتی که حتی کارنامه انقلابی گری هم ندارن ولی یه شبه خودشون رو ته انقلاب و اسلام فرض کردن. از اینجور آدما و اینجور افکار باید ترسید چون به اسم اسلام و دین و انقلاب بزرگترین ضربه رو به همین اساام و انقلاب و دین میزنن 
دوستیه خاله خرسه میکنن ولی حیف که نمیفهمن

سلام مستر 
راستش منم از دیشب فقط دارم فکر میکنم که تکلیفمون چی میشه بعد هاشمی 
عکس شماره یک بیشتر به واقعیت نزدیکه
اما موندم بعد اون عکس کی میخواد باشه :|

امیدوارم هر چی هست ختم به خیر بشه

عکس یک برا من باز نشد. ولی عکس دو یک دهم سیاس بودن هاشمی رو هم نداره! البته من طرفدار هاشمی نبودم ولی خب ادم پرقدرتی بود...

آدم پرقدرت و مدبر و سیاس و دلسوز 

عکس یک روحانی بود که سایه هاشمی افتاده پشت سرش

پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ۲۱ دی ۹۵ , ۱۹:۰۱
اینکه کی جایگزینش میشه خیلی مهمه. امیدوارم وضعیت سختتر از حالا نشه

منم  امیدوارم

سنگـــ ـــول ۲۲ دی ۹۵ , ۰۹:۴۲
عنوان رو که دیدم فکر کردم نقدی بر استیج هست که خوشبختانه ربطی به اون نداشت.

هنوز استیجو ندیدم

سنگـــ ـــول ۲۲ دی ۹۵ , ۰۹:۴۴
از مخالفان هاشمی به شدت بدم میاد اما این دلیل نمیشه که دوران سیاه ریاست جمهوری سردار سازندگی از یادم بره.

دوران سیاه؟ دوران بعد از جنگ بود انتظار گل و بلبل داشتین؟

سخنرانی هاش و بغضی که بعضی جاها تو صداشه نشون میده خیلی دلش پر بود
 نبودش خیلی غم انگیزه
حس میکنم مثل یه ماشینی خواهیم شد که دیگه ترمزش کار نمیکنه

وقتی خیلی چیزها رو بدونی و نخوای بگی اونموقع اینجوری میشه

فرزانه شین ۲۳ دی ۹۵ , ۰۲:۲۳
خیلی جالب بودن عکسا!(:
خدا رحمتش کنه

:دی

گمـــــــشده :) ۲۳ دی ۹۵ , ۲۲:۲۸
چقدر کم پیدا شدئی شما
عکس ها خیلی عالی بودن
منم عنوانو دیدم فک کردم می خواین برین

ای بابا. چیکار کنم:دی

نه هستم هنوز

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">