ساحل افکار

بایگانی

مثل...

جمعه, ۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۵:۰۶ ب.ظ

مثل زدن بیسکوییت توی چای و خوردن!


+به یاد بچگیام همیشه اینکارو میکنم

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۱
پرتقالِ دیوانه ۰۱ بهمن ۹۵ , ۱۷:۱۲
توی شیر بهتره ها

نه چای یه چیز دیگس

چقدر خوب

:)

پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ۰۱ بهمن ۹۵ , ۱۷:۵۲
اااا منم همینطور:)

:))

مخصوصا بیسکوییت مادر ^___^

اونم خوبه

منِ ناشناس ۰۱ بهمن ۹۵ , ۱۸:۴۱
خیلی وقته این کارو نکردم

انجام بده حال میده

فرزانه شین ۰۱ بهمن ۹۵ , ۲۱:۰۲
خیلی خوشمزه میشه...مخصوصا با بیسکوییت مادرD:
^_^

بلهههه

مجتبی مطوری ۰۲ بهمن ۹۵ , ۲۳:۵۵
از ساقه طلایی استفاده نکنی ها لیوان خشک میشهD:

اتفاقا ساقه طلایی واسه چایی عالیه

محبوبه شب ۰۴ بهمن ۹۵ , ۰۰:۱۹
آخیییی یادش بخیر..
خیلی وقته اینکارو نکردم :(

خب تکرار کنید

مستر من چیکار کنم زبانم قوی شه؟ اینتر چینج هارو رفتم کلاس ولی هنوزم راضی نیستم

اول بخواین با تمام وجود.بعد بیشتر گوش کنید انگلیسی رو

و به زبون بیارین تا تقویت بشه

سلام میشه ادرس مدادرنگی رو بذارین ؟من از پست های شما رو لینکش کلیک میکردم ولی چند وقته گمش کردم :(

تو کامنت ها بگردیلینکش هست

از این بیسکویت باغ وحشیا حتی :)
هم بیسکوییت هم شکلات 

نه اونا کوچیکن نمیشن!

چقدره که نیستید:(

اوهوم:(

خودمم ناراضیم

مثل...
مثل پارسال که هر ماه حداقل 30 تا پست داشتید
نه مثل امسال که یه سُک‌سُک می‌کنید و می‌رید تاااااااااااااااااااااااا ماه بعد
والا

هعیییی دس رو دلم نذاز که خونه

چرا همه کارای بچگیت مثل بچگیهای منه|:
البته من بیسکویت مادر رو هم تو شیر له میکنم میخورم میشه مثل سِلِلاک selelak:دیی


خبلب ها اینجوری بودن

شرف الدین ۰۹ بهمن ۹۵ , ۱۳:۱۳
ولی اون موقعی که بیسکوییت خودش رو ول میکنه توی چایی خیلی صحنه غمباریه!!

اصن یه وضیییی

حرفه ای نیستی مستر 
من خیلی ریز از این باغ وحشیا بردم سرکار :) 
اونجا میزنم تو چایی میخورم 

اونا دیگه خیلی سخته. وقتی بزرگش هست حالا مگه آدم مجبوره فسقلیشو بزنه تو چایی:))))

محمد حسین ۱۰ بهمن ۹۵ , ۲۲:۴۷
فلسفه زدن قند تو چای می دونی چیه ؟

آره راجع بهش خوندم!

خنده دار و قابل تامله!!!

سلام
چجوری آرشیو مطالب بخونم?
مثلا وقتی دسته بندی بهمن ماه ۹۴ انتخاب میکنم فقط یک مطلب میاد
لطفا رسیدگی شود. 

رسیدگی شد:)

مرسی

خواهش

ممنونم از توضیحات کاملت:)

خواهش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">