ساحل افکار

بایگانی

یک بغل شعر

سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۱۸ ب.ظ

سختی ولی سنجیدنت را دوست دارم

                                                    فلسفه ای فهمیدنت را دوست دارم

آرامشی، مثلِ هوایِ بعدِ باران

                                                    حسِ خوشِ بوییدنت را دوست دارم

گاهی شبیه انتهایِ تلخِ سیگار

                                                    تلخی ولی بوسیدنت را دوست دارم

مغرور و سنگینی ولی با لحن شیرین

                                                    من را "شما" نامیدَنت را دوست دارم

صدبار گفتم دوستت دارم ولی تو...

                                                    حتی همین نشنیدنت را دوست دارم

گاهی بپرس از دوستانت حال من را

                                                    گاهی همین پرسیدنت را دوست دارم


موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۶
مستر نیمــا

یک جرعه غزل

سلام
یعنی این یک بیتش منو گرفته ول نمیکنه ها!
گاهیـ شبیهـ انتهایــ تلخـ سیگار
تلخیـ ولیـ بوسیدنتـــ را دوستـــ دارمـ

خودمم خیلی خوشم اومد از این تیکه اش

من را شما نامیدنت را دوست دارم
آخییی ؛))

:دی

من خود دلم از مهر تو لرزید، وگرنه
تیرم به خطا می‌رود اما به هدر، نه!

دل خون شده‌ی وصلم و لب‌های تو سرخ است
سرخ است ولی سرخ تر از خون جگر، نه

با هرکه توانسته کنار آمده دنیا 
با اهل هنر؟ آری! با اهل نظر؟ نه!

بد خلقم و بد عهد زبانبازم و مغرور
پشت سر من حرف زیاد است مگر نه؟

یک بار به من قرعه‌ی عاشق شدن افتاد
یک بار دگر، بار دگر، بار دگر... نه!

فاضل نظری

مرسییییییی عالی بود

فرزانه شین ۲۶ بهمن ۹۵ , ۲۰:۳۹
چقددددددر دلنشین بود این شعرررررر^_^

:)

چه شعر قشنگی انتخاب کردی نیما:)

:دی

پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ۲۶ بهمن ۹۵ , ۲۲:۲۵
چه لطیف و قشنگ بود 

:)

از دست من و قافیه هایم گله مند است

ماهی کـه دچارش غزلم بند به بند است

مو فندقی چشم سیاهی که لبانش

مرموز ترین عامل بیمــاری قند است

زیبـــــایـــــی مـــــــــواج پس پلک بنفـشش

دلچسب تر از اطلسی و شاه پسند است

سیب است کــــه از دامنــــه ی رود مـی آید؟

یا نه... گل سر بسته به موهای کمند است؟

دارایـــــی من ـ چند کلاف غــــــزل ـ از تــــــــو

شیرینی لبخند تو ـ یک جرعه ـ به چند است؟

دیماه رسیده است ومن زخمی و سردم

لبخند بزن خنده ی تو گـــرم کننده است

از ما گله کم کن که بپاشیــــم غزل را

پیش قدم پاشنه هایی که بلند است

"حامد عسگری"

ـــــــــــ
شعری ک گذاشتین عالی بود
مخصوصا اونجایی ک میگه من را شما نامیدنت را دوست دارم

مرسی از  شعر زیبایی که گذاشتین

سنگـــ ـــول ۲۷ بهمن ۹۵ , ۰۸:۵۶
اثر خودت بود؟ ای کاش یه اشاره ای به نام سراینده مینمودید.

خیر.اسم سراینده رو نمیدونم

چه عشقولانه :)

:)

میخواستم ببینـــمت اما مگر گذاشتند؟!

این اشکهای گرم بی هوا مگرگذاشتند؟!



میخواستم بخوانمت به نــام تا ببخشـــیَم

این گریه های سرد بی صدامگرگذاشتند؟!



ازدردنبودنت تامرگ«این آرزوی خوب»رفتم اما

این شیشه های خـــــــالی ِ "وُدکا" مگرگذاشتند؟!



گفتم مگر در انتهـــــــــــای این غــــــــزل ببوسمت

این اتّحادرکنی وقواعد "هجا"مگر گذاشتند؟!



میخواستم ببینمت به التماس گداییت کنم

این دستهای خالی ِ پر ادّعــــــا مگـر گذاشتند؟!



بی روسری میخواستمت، بی شال،بی کلاه

این عاشقان سینه چاک خـــــدا مگرگذاشتنند؟!

سلام شاعر شعری که گذاشتید سعید شیربندی هستن

سلام

ممنونم

شعری که تو پست کردی هم خوب بود ولی اجازه بده غش و ضعف کنم برا شعر نسریننننننننننننن

وای چقد خوبهههههه ^_^

اجازه هست:))

با تاخیر روزتون مبارک جناب مهندس نیما :)

ممنونم

منِ ناشناس ۰۵ اسفند ۹۵ , ۱۶:۲۸
خیلی شعردلنشینی بود

من را شما نامیدنت را دوست دارم...عالیه

:)

یا شیخ کجایی؟؟؟؟ 

این سوالو از خودمم دارم!!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">