ساحل افکار

بایگانی

عاشقانه آرام

چهارشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۰۳ ب.ظ

لبخندت همچون طلوع خورشید است.زیبا و دلفریب. معطر به سرزندگی صبح

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۰
مستر نیمــا
شاعر میفرماید:
تو شروع شادی و لحظه پایان غمی
نیمه گمشده من نه زیادی نه کمی

مستر مدیونی اگه امشب خواستی اینو اسمس بزنی برای خانوم بچه ها، به اسم خودت ثبتش کنیا!:دی

اسم تهش نمیزنم:))))

لبخند تو شروع شعر است؛
مبادا اخم کنی، بند دل قافیه‌ها پاره شود...

قشنگ بود

با دو چشمان قهوه قاجاری 
 میکُشی اعتراض هم داری؟

ربطش چی بود رو خودمم نمیدونم :))

بی ربطیشم جالب بود

دیگه واقعا عاشق شدین! :))

فکر کنم

امان از مخاطب خاص داشتن:)

امان:)))))

تو که لب به خنده می گشایی
دلم به خنده وا شد
به بهار آشنایی
به طلوع عاشقانه
به نسیم صبح گاهی 
برسان سلام ما را

:)

مناظره امروز عااااالی بود دم جهانگیری گرمممم چه کردن نظرشما چیه ،؟

خوب بود.باید صبر کنیم

سلام مستر

ی سوال دارم ممنون میشم جواب بدین

برای اینکه بیشتر در مورد خداوند و مذهب بدونم چه کتابایی بخونم یا چیکار کنم 
مسلمان و شیعه ام اما اسمی ,فکر کردم شما مذهبی هستین برای همین پرسیدم
مستر چرا جوابموندادی سوالم مبتدی بود؟

جوابشونو نمیدونم!!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">