ساحل افکار

بایگانی

گرانبهاترین دارایی

پنجشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۱۲ ب.ظ

براتون گرانبهاترین دارایی دنیا رو تو سال 99 خواستارم. سلامتی

امیدوارم خودتون و خانوادتون سالم و سلامت باشید

 

خیلی درگیرم ولی به یاد خیلیاتون هستم

 

میم یه خبری از سلامتیت بده نگرانتم

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۲۹
مستر نیمــا

سلامتی

فک کنم دعای همگیه 

شاید اولین دعاشون باشه

 

 

و همچنین برای شما و خانواده محترمتون

ممنونم:) 

خواننده قدیمی وبلاگم ۲۹ اسفند ۹۸ , ۲۳:۵۹

سلام اقا نیما سال نوی شمام مبارک انشالله در کنار همسرگرامی تون و خانوادتون سالی سرشار از خیر و برکت داشته باشید. منم تو 

فکرتون بودم بخدا . خداروشکر انشالله همیشه سالم و تندرست باشید.اصفهانم مثل شمال وضعیت قرمزه. اخه ما شمالی ها چه گناهی 

کردیم اینجور هجوم اوردن 😞😞خدابخیرکنه

سلام. سال نوی شما هم مبارک

همچنین
اره متاسفانه. من تو قرنطینه هستم. هیچ جا نمیرم

خواننده قدیمی وبلاگم ۰۱ فروردين ۹۹ , ۰۰:۲۸

راسی به دلم افتاده که انشالله قراره پدر بشید . میخواستم بببینم حدسم و حسم درسته ؟؟ نمیدونم چرا اومد تو ذهن ناخوداگاه و به دلم 

افتاد جالبه :)

خیلی وحشتناکه هزارنفر فوت شدن 😢😢کاش بتونن همه رعایت کنن و بشینن توخونه هاشون نکه بار سفر ببندن بیان شمال 

بله اگه خدا بخواد :دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">