ساحل افکار

بایگانی

چـــــــی بگم

يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۱، ۰۵:۳۲ ب.ظ
1. بعضی وقتها بعضیا با زبون بی زبونی هی میخوان یه چیزیو غیر مستقیم حالیت کنن، هی زور میزنن که بلکه بگیری، غافل از اینکه تو گرفتی و تو هم یه جوری داری غیر مستقیم به اون جوابتو میفهمونی اما اون خودش نمیفهمه که تو داری جوابشو میدی!  2. رفتیم بدن سازی بعد یارو عین این دخترا (یا این)میدوید، هی از جلو من رد میشد و هی شیطون وسوسه ام میکرد پامو بدم جلو پاش بخوره زمین بعد ببینم مثل دخترا گریه هم میکنه!! خوب برادر من این چه وضعشه. یعنی من اگه دختر بودم شونصد سال زن این نمیشدم ( حالا شما جدی نگیرید، تو این بحران شوهر همینم غنیمته :دی) 3. وسط پاییز دلم هوس برف و اسکی کرده! ویار دارم فکر کنم!!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۲۱
مستر نیمــا
شماره یک که نفهمیدم چی بود چی شد . اصلا پی نوشتین.
شماره دو: شوهر که زیاده مرد زندگی نیس نسل مردای زندگی مثل نسل دایناسورا منقرض شده البته بلانسبت.
شماره سه:عه واااا ویااار .. مگه نگفتی صد سال سیاه زنش نمیشدی?!?!!?همون هم باشگاهیتو میگم....استغفرالله ..بلا بدور..من برم...یا حضرت ترامپ .

عجبااا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">