ساحل افکار

بایگانی

نوشتنی جات!

دوشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۰۹ ب.ظ

زمانی که بلاگفا ترکیده بود یه پستی میخواستم بزنم نشد و الان وقتشه

تو همون روزا یکی از دوستان قدیمم که دوران لیسانس بچه مثبتی بود اومده بود خونمون. البته اینم بگم که ارشد 180 درجه عوض شد و دوست دختر و سه نقطه!!!!! خلاصه بعد از چند سال من میدیدمش ولی دورادور با هم در ارتباط بودیم

خلاصه ایشون حدود یک سال و نیم بود که ازدواج کرده بودن و خانومش هم به چشم خواهری دختر خوشگلی بود

این چند روزی که پیش ما بود و وقتی بیرون میرفتیم یه جوری رفتار میکرد که من باورم نمیشد یه ساله ازدواج کرده!!! فقط روش نشد مستقیم بهم بگه وقتی میری سرکار کلید خونتونو بده به من تا ....!!!

خیلی ها واسه تجربه کردن میرن سراغ یه کارایی ولی یه جوری آلودش میشن که بعدا هم نمیتونن ازش جدا بشن. اینو واسه اونا میگم که فکر میکنن نه این خبرا نیست و ...

هیچ کدوم از اینایی هم که معتادن فکر نمیکردن یه روزی معتاد بشن


شیخ نوشت: "ترجیح میدهم که مجرد باشم و به ازدواج فکر کنم تا متاهل باشم و به مجردیم فکر کنم"!!!


***بلاگ اون قابلیت مطالب دوستان که بلاگفا دشت رو هم به امکاناتش اضافه کرده. با تشکر از مدیریت بیان که به پیشنهادهای ما ارج مینهند:دی

دعوت میکنم از دوستان بلاگفاییم که بیان بلاگ. من بلاگ اسکایم امتحان کردم. با قابلیت های جدید اضافه شده بیان خیلی از همه بهتره.فقط اولین کاری که میکنید برید توی تنظیمات و تیک های اضافی مرکز مدیریت رو بردارید تا خلوت بشه و حس و حال بلاگفا بهتون بده :دی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۵
مستر نیمــا
ای باباااااااااااااااااااااااااا!
عجب آدمایی پیدا میشنااااااااا! شوما یاد نگیر


الان ینی میگی بیام بیان؟!

.الا خودم چند وقته اینجوریم :|

آره بیا بیان.خیلی از بلاگ اسکای بهتره. امکاناتشم باحال تره

برو تو قسمت ارتباط
وبلاگهایی که دنبال میکنم :دی

این جابه جا شدن حس بدی بهم میده!
من در عین تنوع طلبی همیشه از نقل مکان متنفر بودم

چرا بلاگفا رو مهاجرت ندادی بلاگ؟
نمیشه؟

چرا میشه.ولی نظرات شاید نیاد. گذاشتم بلاگفا که راه افتاد مهاجرت کنم


اون اوایل این سیستم دوستانو پیشنهاد دادم به مدیر بیان.گفت به تیم فنی منتقل میکنه. امروز راه اندازی شد:دی ی ی

نیما یعنی میگی بلاگ اسکای رو تخلیه کنم؟ اینجا شلوغه یجوریه

آره بیا بیانو اینجا صفحه اولش شلوغه فقط.اونم میتونبی بری تو قسمت تنظیمات/ تنظیمات مرکز مدیریت

جعبه‌های موجود در صفحه مدیریت

. هر باکسی رو نمیخوای نشون بده تو صفحه اول تیکشو بر میداری. میشه عین بلاگفا

یه چیز خواستم اونم جور شد :))

من اون اوایل که اومدم به مدیرش پیشنهاد دادم. یه سری پیشنهاد جدیدم دادم. از جمله همین برداشتن ایمیل از تو نظرات و زدن تیکش تو تنظیمات.اونم گفت به تیم فنی منتقل کرده

❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu ۲۵ خرداد ۹۴ , ۱۹:۰۶
وااای خدا خیانت در این حد؟ 
خیلی اذیت میشم همچین ماجراهایی رو میفهمم...خیلی بده خیانت داره عادی میشه...
واقعن آینده ی ماهم اینجوریه؟ نکنه...

اینجا خیلی بهتره،مطمئن باش اشتباه نکردی :)
"این وبلاگ هایی که دنبال میکنم" امروز صبح اضافه شد،دیشب نبودش!


متاسفانه قبح یه چیز که ریخت بشه عادی میشه :(


آره. قرار بود دو روز پیش اضافه بشه. ولی تا امروز طول کشید :دی

اون دفعه تلوزیون داشت نشون میداد یه خونه هایی هستن اجاره ای . چند ساعت میدن واسه همین کارا ! :| جای تاسف داره :|

+ من الان در هاله ای از ابهامم . موندم بین آسمان بلاگ (!) و بیان ! 

:||||||||||||||||||||||||||


بیان خیلی بهتره. امکاناتشم خیلی بیشتر از بلاگ اسکایه. من ته دوتاشو درآوردم
اینجا خیلی بهتره

بشکنه قلم پای دختری که برای خودش ارزش قائل نیست و به هر خفتی تن میده....
اگه دختر ارزون نباشه پسر جرات نمیکنه چپ نگاش کنه...همش تقصیر دختراس...

+به قول ابوالسعید ابوالخیر مرد آن بود که در میان خلق بنشیند و برخیزد و بخسبد و بخورد و در میان بازار در میان خلق ستد و داد کند و با خلق بیامی‌زد و یک لحظه، به دل، از خدای غافل نباشد ...

متاسفانه پسرها هوس باز و دخترا هم پا بده شدن

ابوالسعید ابوالخیرم اگه این روزا دخترا رو با ساپورت تنگ و مانتوی بازشده و لباس چسبون میدید یقینا چیز دیگه ای میگفت

سلام 
بیان با تمام خوبی هاش برای نویسنده چند تا بدی داره برای من خواننده اونم اینکه من میخوام  با گوشیم کامنت بذارم 
متاسفانه میره بالای صفحه بعد دوباره  باید بیام اینجا تازه کامنتم رو بنویسم. این یک.
دوم اینکه بیشتر از همه لجم میگیره از اینکه تایمی که میخوام اسممو بذارم یهو میره رو اولین اسم مخاطبین گوشیم 
و اسم مخاطب گوشیم و حتی گاهی وقتا شماره شو میذاره.و این زجره آوره نمیدونم چرا گوشیم فقط به بیان 
آلرژی داره و این عکس العمل ها رو نشون میده :((
این برای خواننده هاش اینجور دردسرهای داره میترسم نویسنده اش بشیم همین دردسر رو داشته باشم :))
میتونین بیزحمت با مسولین و پشتیبانی بیان هماهنگ کنین که این مشکلات رو مرتفع کنند ؟!:))
ممنون.


من با گوشی هم خوندم هم کامنت گذاشتم.هیچ کدوم از اینا پیش نیومد!!!!


یه خوبیم داره که وقتی داخل بین وارد میشین اصلن نیاز نیست اسم و /ادرس وبلاگ رو تو کامنت بذارین.خودش میاره.در این حالت دیگه اون مشکلم نخواهید داشت


نفرت انگیزن...

همینطوره

البته یه چیزی بگم...خدا تو سوره ی نور تضمین کرده که افراد پاکدامن با هم ازدواج می کنند و ناپاک دامن با هم...محاله خدا دختر پاکی رو نصیب مرد ناپاک کنه..محاله.... 

زنان پلید براى مردان پلیدند و مردان پلید براى زنان پلید و زنان پاک براى مردان پاکند و مردان پاک براى زنان پاک اینان از آنچه در باره ایشان مى‏گویند بر کنارند براى آنان آمرزش و روزى نیکو خواهد بود (۲۶)

محال نیست.اتفاق افتاده

مگه شما از ذات آدما خبر دارین؟ هیچ کدوم خبر نداریم...
امکان نداره...چون خدا خودش گفته...منم به حرف خدا شک ندارم...

ذاتو نمیدونم ولی دختر پاک و پسر ناپاک دیدم.حداقل از نظر رابطه داشتن

حیف اسم "خانواده" که یه سرش بخواد اینجوری باشه...

واقعااااااااا

توجه کردید که خیلی وقتا در طول روز که میخواد بیاید بلاگ.ای ار، میبینید که سرورشون جواب نمیده یا میگه دوباره تلاش کنید و اینا. کلا هم خیلی کنده سرورشون. به نظرم یه کم تجدید نظر کنید در تشویق ملت و خودتون به این مهاجرت.

برای من پیش نیومده خب!

نفوذ کلامشُ D:
منم اومدم بیان ، شاید اینجا حس بهتری برای نوشتن به آدم بده ...

:دی

خوش اومدی

آدم میمونه چی بگه  /:
در عجبم واقعا!
این شیخ خوووب حرفی زده خوووب چه قدم به گفته های دکتر شریعتی نزدیکه |:

:|


:دی
شیخه دیگه:)))

شیخا هم یه جاهایی اشتباه میکنند مستر...داره گولت میزنه عزب اقلی(مثلا غلط املایی نداره!!)بمونی....حسوده اقا حسود....
راستی سلام..تازه خونه جدیدو پیدا کردم 

سلام

بلاخره نظر شیخه الکی نیست که
شما وبلاگ داری؟

خیر ندارم...

:)

من یه چیزیو متوجه نشدم، در جواب کامنت اول تورنادو گفتی خودتم اینکاره ای؟

اگه بگی نه ینی واقعا اون دوستای اینجوری روت تاثیر نمیذارن؟

الان چند وقته اینجوریم :| یعنی چند وقته شبیه دونقطه خط صافم 

:||||||||||||||||||||||||||||||||
دوست و همشهری دوران لیسانسه!! بیشتر از 10 سال پیش.خیر اگه قرار بود شبیه هر دوستی بشم که حزب باد میشم
من دوست بسیار حزب اللهی دارم اینجوریم دارم
راه خودمو میرم

میدونستین آدمای خائن دچار تنگی نفس و بیماریهای قلبی میشن؟

اینایی که روابط نامشروع عادتشون شده الهی که هیچ وقت بختشون باز نشه الهی که بمیرن تا مثل بختک رو زندگی جوونای پاک نیفتن وزندگی اوناروهم به لجن نکشن!

اینقدر ایدز زیادشده حیام نمیکنن! دلشون خوشه که از کاندم استفاده میکنن احمقا خبر ندارن که ویروس ایدز تو ترشحاته نه تخمک و اسپرم! 

منم امیدوارم همین بلایی که میگین سرشون بیاد

فرق نداره چه دختر چه پسر

بیان بیشتر به یه سیستم سی ام اس وب سایت شبیهه تا وبلاگ. به نظر من اونقدر در تلاش برای رقابت با سرویس های قدیمی تر بوده که دیگه نمیدونسته باید چی اضافه کنه به سیستم مدیریتش. ضمن اینکه برای استفاده ار کد اسکریپت باید پول پرداخت. به نظرم کسی اونقدر جدیه که بخواد پای زندگی مجازیش پول بده نمیره تو سرویس رایگان وطنی وبلاگ بزنه. هاست میخره سایت میزنه که اطلاعاتشم دست خودشه. من خیلی حال نکردم باهاش. بلاگ اسکای تمام چیزایی که لازم داشتمو داره و هنوز از دید من بیان امتحانشو پس نداده تو بحران ها. اینه که به نظرم فقط بلاگفاییا حق دارن حلوا حلواش کنن چون همه میدونیم چیییی کشیدن:-D

شاید. از درد اسباب کشی باشه!

منم با بیان مخالفم. نه اینکه مخالفِ مخالف باشم اما قبولش ندارم :| از زمستون پارسال توی بیان وبلاگ داشتم و میدونم چطوریه و مخالفتم از سر ندونستن نیست... بنظرم بیان برای خوندن خوبه و بلاگ اسکای برای نوشتن. بلاگ اسکای بیشتر به وبلاگ شبیه تا بیان... امکانات اسکای هم چیزی کم نداره. اونی که بلاگفائیا بهش میگن وبلاگ دوستان، بلاگ اسکای از قدیما به صورت خبرنامه توی بخش پیغاما داشت... امکان پست اسمسی هم بنظرم اونقدر ارزشش رو نداره. کسی که نت نداره براش چه فرقی میکنه الان اسمس بزنه و بعدا بره به وبلاگ سر بزنه یا اینکه متن یا ایدشو بصورت یادداشت ذخیره کنه و بعدا به وبش اضافه کنه... امروزم که توی برنامه ی بروز، بیان سنگ تموم گذاشته بود با تبلیغاتش... چیزی که واضحه اینه که همشون بفکر پول در اوردنن ولی اسکای رفتار محترمانه تری با بلاگفا داشت تا بیانی که همش دنبال جذبِ بلاگرای بلاگفا بود.

اینم نظریه

آدم ارغوانی ۰۸ تیر ۹۴ , ۰۹:۲۵
عجب!!!
بسی جمله تامل برانگیزی بود...
آره واقعا بلاگ بهنره!من تقریبا همه جا وب زدم بعد از پوکیدن بلاگفا ولی بیان بهتر بود :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">