ساحل افکار

بایگانی

با شعر

سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۴۶ ب.ظ

آمدم تا به نفســـهای تو عادت بکنم

                                                    هر نفس گرم تر از قبل صدایت بکنم

آمدم آیــه شوی واژه به واژه تا من

                                                    از همه غیر تـــو اعلام برائت بکنم

بی تـو دلگیـــر ترین ثانیه ها سهم من است

                                                    حقم این نیست که با گریه رقابت بکنم

کارم این است که سرگرم خیالت شَوَم و

                                                    به هر آن کس که تو را دید حسادت بکنم

" بی تو من شـــعر ندارم بنویسم " ٬ باید

                                                    همه ی ثانیه ها ذکر مصیبت بکنم

منتظر باشم و یک هفته به پایان برسد

                                                    گلـــه از تلخی و بی رحمی ساعت بکنم

جمعــه یعنی دلم از غصـّه بگیرد اما

                                                    به همین بودنت از دور....قناعت بکنم


این شعر مناسب حال الانور و این پستش بود

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۶
مستر نیمــا

یک جرعه غزل

❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu ۲۶ خرداد ۹۴ , ۱۶:۵۵

پرم از شوق آغوش تو و ... بد می شود اما

تو را بوسیدن و... نقض نجابت می شود اما


تمام روز می خواهم فراموشش کنم افسوس

خیالش دم به دم از خاطرم رد می شود اما


اوایل گاه گاهی بود این طغیان آتشناک

اخیرا لعنتی یکریز و ممتد می شود اما


خیال بوسه ات صد بار تا حالا مرا می کشت

هوای بار دیگر دیدنت سد می شود اما


دلم روزی هزاران بار توبه می کند از عشق

شب از افسون گیسوی تو مرتد می شود اما


زدم فالی که آغوشت پناهم می شو آیا

بنازم خواجه حافظ را خوش آمد می شود اما...!

 

 

 

 

"کمال الدین علاءالدینی شور مستی"


ممنون.بسیار زیبا بود

من همه ی دیشبو بیدار بودم
اومدم یه ساعت بخوابم 
کامنت اول پرید
هعی...

اصن قهرم :(((((

:))))))

خسته نباشی
امتحان چطور بود؟؟

ولی اصن قهرماااااااااااا!
بد نبود
ینی پاسم ایشالا!!!
آخه کی دلش میاد منو بندازه

آیکون بچه دو ساله ای که کامنت اولو ازش گرفتن جیغ میزنه و گریه میکنه

نقصیر خودته اونوخت چرا قهری:)))))))))
اگه از اون شعرا که واسه الانور گفتی نوشته باشی که افتادی:))))


شعر برای خودت بود؟

خیر.چند وقته حال و حوصله شعر گفتن ندارم

وای این خیلی قشنگ بود... خصوصا بیت آخرش... خصوصا تر اینکه همین امروز ظهر رفت و الانم تو جاده است :((

اینو یه جا خوندم یاد تو افتادم . اونروز گفتم یه شعر دارم وصف حالته:دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">