ساحل افکار

بایگانی

اینجوریم میشه

سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۵۹ ب.ظ

شما هرچیم رفیق باشی و سعی کنی با بدخلقی رفیقتون بسازید ولی اگه حس کردین بی احترامی بهتون میشه اونجاست که یه طرف رفاقت ترک برداشته

دیگه دور و بر اون رفیق نباشی بهتره

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۶
مستر نیمــا
اول!
موافقم :)
بلاگ چرا آیکون و شکلک نداره!
الان من چه جوری :دی بذارم؟!

:)

با همون دو نقطه دی
قراره شکلکم بیاره اضافه کنه

حسین غلامى خواه ۲۶ خرداد ۹۴ , ۲۲:۲۱
موافقم
❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu ۲۶ خرداد ۹۴ , ۲۲:۴۸
لبیک :)
 مثل بسیجی ها مثلا!
شما میدونی چرا بلاگ من  
درباره من 
سرآغاز 
تماس با من
و ...
نداره؟

احتمالا چون.قالبشو دستکاری کردی:دی

به قول بابا طاهر:
چه خوش بی مهربونی هر دو سر بی
که یک سر مهربونی دردسر بی

دم باباطاهر گرم و شما نیز هم

بسیار متناسب بود

دلیلش این بود که صفحات منوساز و مستقل رو پاک کرده بودم!!!
:دی

اینجور آدما هر چیم ازشون دوری کنی،بازم  اطرافت وول میخورن...دیدم که میگم

چی بگم

نیمه سیب سقراطی ۲۷ خرداد ۹۴ , ۱۲:۵۲
احترام توی هر رابطه ای شرط اول ِ 

دقیقا

فاطـمـه (کــاغَــذهایِ خــطـ خــطی) ۲۷ خرداد ۹۴ , ۲۱:۱۸
ی وقتایی هم مجبوری تحمل کنی اینا رو...

نه الزاما همیشه

واقعن نظر منو خورد ؟!

نظری نیومد بود

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">