ساحل افکار

بایگانی

دانلودانه

چهارشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۰۱ ب.ظ
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۷
مستر نیمــا
باسلام.
لطفا تو هم مثل من بیا مطلبم را بخون و نظر بده!

عنوان مطلب:                فضیلت روزه ماه رمضان
لینک مطلب:    http://masira.ir/index.php?newsid=137
 
تک تک نظر ها را بررسی  و حتما بازهم بهتون سر می زنم.
یاعلی
ترافیک این ماهم تموم شده اون وقت آهنگ میذاری دانلود کنیم؟!!!
البته ترافیک خوابگاهم تموم شده
هنوز دانشگاهو استفاده نکردم
که خب قابل انتقال نیست!
نمیشه منتقلش کرد
نه به خوابگاه نه به ماه بعد!!!

من نمی فهمم خب اینا که میخواستن ترافیک اینترنتو سهمیه بندی کنن, 5 سال نکرده بودن این یه ماهم صبر میکردن من برم بعد خب
اه
عوضیا!!!

خب یوزر پس از بقیه دوستات بگیر.اونا که نیستن:دی

بعدم برو حالشو ببر

مرسی!

دارم گوش میدم الان :)
قشنگه
خیییییییییییییییلی قشنگه
بچه که بودم خیلی دوستش داشتم

خواهش میشه :دی ی ی ی
عالیهههه

اصن من عاشق گیتارم!!!
درسته که شعرش خیلی سکته داره و وزن و قافیه اش مشکل داره
ولی قشنگه
مخصوصاً این قسمتش که میگه 
داشتن تو کوتاه بود
اما همونم کم نبود...

نه دیگه نداشتیماااا.ترانهشم حرف نداره.ترانه با شعر متفاوته

اوکی!
اون تیکه اش که میگه کاش اتفاقی رد بشی از کوچه های دلخوری
این قسمتشم لایک می‌کنم!!!

+ من و هندزفری و اتو و یه کمد لباس و این آهنگ!!! همین الان یهویی!

:دی


من خودم خیلیییی دوسش دارم
کلا من شادمهرو خیلی دوست دارم. روزهای نوجونیمو با شادمهر سر کردم

آهنگاهش هنوزم نابه

اتوووووو؟؟؟ الفاتحه مع الصلوات :))))) اینقدر از اتو کردن بدم میاد یعنی

من عاشششششششششق اتو کردنم!!!
اصن یه چیزی میگم یه چیزی می‌شنوی!!!
ینی همه ی عمرمو بگن برو فقط اتو کن, آخ نمی‌گم!!!
اتفاقاً مژده هم از اتو بدش میاد!
تازه میگه تو که چادری ای چرا انقدر روی اتوی لباست حساسی!؟!

همین الانم اون یکی هم اتاقیم (متین) میگفت به خودت رحم نمی کنی به اون اتو رحم کن!!! که از صبح داری اتو میکنی!!!
نمیدونی با چه دقتی دارم حتی جورابامم اتو می‌کنم!!!

پس بی زحمت بیا لباسای منم اتو کن :)))))))))


من چون لباس با خط اتو دوس دارم تحمل میکنم و اتو میکنم ولی از اتو کردن بیزارم

من همیشه با اسم متین مشکل دارم:)) همیشه فکر میکنم متین پسره. اصلن نمیدونم چرا به دختر نمیاد:دی

خب اپلود کن لباساتو اتو کنم :)))))
ینی الان شلوارهای لی‌م رو هم دارم اتو می‌کنماااااا!
انقدر دوست دارم که نگو :)))))
اتفاقاً اولین بار که به داداشم گفتم هم اتاقیم متین فلان و بهمان
داشت شاخ درمی اورد که متین؟!!!!!!! متین کیه و مگه متین دختره؟
هم اتاقی پارسال مژده هم اسمش شروین بود
دوران مدرسه هم یه دوستی داشتم به اسم ماهان
که هر بار میگفتم ماهان فلان و بهمان, اولش توضیح میدادم ماهان دختره

اصن میخوام اسم دخترمو بذارم نیما :))))))

من واسه خودت میگم که دوست داری وگرنه خودم که اتو میکنم:)))))


شروین؟؟؟؟؟؟؟ این که پسرونس


نیما:)))))))))))))))))))))))))) به روح اعتقاد داری؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">