ساحل افکار

بایگانی

سلام کن به دوستان

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۱ ب.ظ

فقط یه نفر حدس درست زد ویتا کیه

معرفی میکنم: ویتا دوستان،   دوستان ویتا :دی


من بهتون قول نمیدم اگه رفتید ادامه مطلب ویتا بهتون چشمک نزنه! البته منظرو خاصییییی نداره :)))



نمیدونم چرا علاقه خاصی داره بیاد بشینه وسط سینه من! بعدم بخوابه

اینم چند تا از عکس های ویتا

                                                                                      ویتا داره چشمک میزنه



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۸
مستر نیمــا
نیمه سیب سقراطی ۲۸ خرداد ۹۴ , ۱۲:۴۳
لــــپــــشووووووو نیگا ^_^

^_^

نازه
فک کنم از اون رقفای بی کلک باشه
کاش منم یکی داشتم
تخمه هم دوس داره؟

آرررههه
خیلیییییییییییییی بامزست. من از جلو چشمش دو بشم جیغ و داد میکنه. قفسشو میذارم یه جایی که منو ببینه.
اینقدر بامزه هم راه میره و میدوه! آدم دلش ضعف میره. اصن یه وضی

آره. همه چی میخوره

حسین غلامى خواه ۲۸ خرداد ۹۴ , ۱۳:۰۳
قشنگه

مرسی

نگاش کن ، باید چلوندش! یخرده محبت من خشنه
عروس هلندیه؟

اینقدر لوووسههه.کلی باید نازش کنم

یعنی من تو دستم بچلونمشم چیزی نمیگه:))
آره

وقتت رو با این عروس الکیا پر نکن, برو یه عروس واقعی پیدا کن!
یه هو میشی مثل این خارجیا که تمام تنهاییشونو با حیووناشون پر میکنن. مثلا اینجا هر ادمی به صورت میانگین 2، 3 تا سگ داره!!

حداقل توقعش در حد معموله!!

از کاراش که گفتی حدس زدم باید عروس هلندی باشه آخه خواهر زدام داره خیلی خوشم میاد ازش مخصوصا جلوش تخمه میخورم بهش که نمیدم واییییییی یه جیغای میزنه (((:عشقمه :دی


خیلی بامزس:دی

وای به نازم به ویتا به چه جای هم علاقه داره (((((((:
:دی
خوبه نره اگه ماده بود چکار میکرد:دی

آره
نمیدونم نره یا ماده.جنسیتش مشخص نیست

گمـــــــشده :) ۲۸ خرداد ۹۴ , ۱۵:۵۴
الهی...خدا حفظش کنه..
سلام ویتا..
:))

مرسی

نگید که مشکلتون با همشون توقع زیادشونه! حتی اگرم زیاد باشه برای شما زیاد نیست. چی قراره بخوان مگه؟

فعلا اونی که میخوام پیدا نکردم.ولی اوضاع خوب نیست

چه نازه....
فوکولو نیگا :دی

خیلیییی! از همین نازش فکر کنم دختره

سرخاب سفیدابم که داره،بدون شک دختره..

:)))))))))))

ویتا یا عروس هلندی چه فرقی میکنه
انسایت توی پرتگاهه
وقتی آدم از میان همه ی انسان های پرکلک
دل به یک جاندار بی زبان میبنده

من از بچگی طوطی دوست بودم
کاری میتونی بکنی؟؟

خوشگل که هس ، ناز و ادا هم داره دختره دیگه.
+ آدرس منو تو لینک آپدیت کن لطفا. مرسی :))

احتمالا:)))))))

حتما

ای جونمممممممم چه نازه اوخی لپاشو :))

:دی

وای منم از این ویتاها مُخوامممممممممممم

:دی

اسمش ویتا هست
نژادش عروس هلندیه

چه نازه خیلی هم خوشگله

بلهههه

از صبح خروس خون بیرون بودم تا الان که رسیدم و دارم تند تند افطاری آماده میکنم :)
کامنت اول که هیچ
کامنت دهم هم نشدم :(
خوشگله!!!
ولی به جای اینا برو زن بگیر!!!
نصف دینتم اوکی میشه
والا

خسته نباشی

قبول باشه.چه خبر بوده مگه؟؟؟

مرسی
این بهتر نیست واقعا؟:))))))) خوشگل ترم هست.طلام نمیخواد:)))))))

در ضمن, اون لینک هایی که توی اون فولدرا گذاشتی, اون فولدر نفت (naft) نظرمو به خودش جلب کرد 
منم از این فولدرا دارم :دی

کلی فکر میکردم فولدرامو از کجا دیدی:)))))
توش پر لینکه:دی

اینکه دقیقاً چه خبر بوده, امشب موقع سحر پستشو منتشر می کنم 
یه کم درس خوندیم با بچه ها
یه کمم خیابونارو متر کردیم و خرید و ...



ولی برات انار دون نمیکنه هااااااااااااااا D:

امان از دست تو )))))

ما دو تا مرغ عشق داریم و چهار تا بلدرچین. سوسو

من هیچکدومو از نزدیک ندیدم

مستر من شیش ساله دارم با این موجود سر و کله میزنم :))
الان میخوام نظرات کارشناسانه بدم  : 

به نظرم نوکش یه خرده غیرِ عادیه مخصوصاً قسمت پایینیش !

یادبگیرین که ناخوناش رو کوتاه کنید چون اگه به جایی گیر کنه انگشت هاش رو از دست میده . 
حواستون به پنکه ی روشن باشه چون در صورت پرواز ... از دستش میدین همون طور که این اتفاق واسه من افتاد :(((((((
بال هاش رو کوتاه کنید که پرواز نکنه چون در صورت برخورد به شیشه ممکنه مغزش صدمه ببینه 
خواستم بگم این موجودا عاشق آینه هستن دیدم یه عکس جلوی آینه داره ^ـ^
در کل خدا حفظش کنه دیگه :) :) :)

پرندت مرد؟؟؟

وااا کجاش غیر عادیه؟ همشون همینجورین.زیاد دیدم. زاویه عکس جالب نیست.تو اون عکسم که چشمک زده داشت فکشو اینور اونور میکرد:دی
 بعلاوه جوجه هست هنوز و خیلی پر و بالش کامل نشده

ناخوناشو خودم کوتاه کردم.بالهاشم ایضا:دی
براش هنوز آینه نذاشتم

من همیشه دوست داشتم عروس هندی داشته باشم(حالا بعضیا میگن عروس هلندی نمیدونم کدوم درسته!) ... ولی دلم برای پرنده های تو خونه می سوزه

هندی نیست!!

عروس هلندیه
این نژاد پرنده خیلی ساله که خونگیه. اینا تا حالا بیرونو ندیدن. بخوان هم زنده نمیمونن تو شرایط آب و هوایی اینجا

آره آره به خاطر جوجه بودنشه ! 
کارتون درسته پس ! به خاطر ناخونا و بالش میگم . 

+ مُرد .. :(
چند سال پیش ما یک جفت شونو داشتیم که سه  دوره تخم گذاری کردن و هر بار هم چهار تا تخم گذاشتن ! :))
بعد مجبور شدیم چند تا از بچه هاشونو دستی بزرگ کنیم چون از توو لونه پرتشون کردن بیرون و بهشون غذا ندادن !
همون هایی که ما آوردیم بزرگ شون کردیم بعد از بال و پر درآوردن و اینا هر کدوم به نحوی مردن !
و به این نتیجه رسیدیم که نباید توو کارشون دخالت میکردیم :دی 

عههههه چه سرنوشت تلخی. پرورش دهنده ها بچه هاشونو بعد از 10-15 روز معمولا با سرلاک مخصوص بزرگ میکنن


حیوونکیا

ما هم با سرنگ بدون سوزن غذا میریختیم توو حلقشون ! بزرگ می شدن مشکلی هم نداشتن ولی بعدش مریض می شدن ! می مردن !
من واسه هر کدومشون یک دور عزاداری می کردم . ! :|| 
12 - 13 سالم بود ! 

آخییییی

باید بذارین اول توسط پدر مادرشون تغذیه بشن که بدنشون مقاوم بشه
شاید محیطش مناسب نبوده

چه نازه :دی

+ولی من کلا با حیوانات از هر نوعی میونه ی خوبی ندارم :|

آخ دلت میادددددددددد؟؟؟؟ اینقدر نازههههه

ای خداااااااااااااااا این چه نمکه ، خدا حفظ اش کنه واستون مستر 
ببین مردم رو وسوسه میکنی برن از اینا بخرن مامانش بشن 
 دیگه گفتن نداره که ما به صورت چراغ خاموش تردد میکنیم اینجا 

:دی

مرسی

اگه خواستین بخرین قبلش بهم بگین تا در موردش بهتون مشاوره بدم. قبلش راجه بهش حتما بخونین بعد برین بخرین

❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu ۳۰ خرداد ۹۴ , ۱۶:۰۲
موهاشم فشنه! :)))))
بلده حرف بزنه؟

:دی

نه هنوز یاد نگرفته. بزرگ نشده هنوز

سلام ویتا 

چطوری پسر

منو می شناسی?!

عیب نداره منم تورو نمیشناسم

الکی مثلن من زبان ویتایی بلتم :)


:))))))))))))))))))


ای جان دلم...
چقد نااااااازه. ...
:)

آره ماشالله

لپشووووووووو برررررررررررم:))) عجب ویتای لپ گلی ایه

:دی

ویتا یعنی چی؟

ویتا یعنی زندگی :دی

مخفف ویتامینم هست :)))

ای جانم چه نازه :))

:دی

من هم یه دونه از این عروس هلندیا دارم....به آینه و هر چیزی که بتونه خودشو توش ببینه علاقه داره مثلا میره جلوی کابینت گلاس و به تصویر خودش نوک می زنه...
سوت هم میزنه خیلی قشنگ براش سوت های جدید هم میزارم بعد از چند روز  همون سوت جدیده رو میزنه ولی چشمک بلد نیست بزنه چه جوری یاد گرفته ویتای شما؟؟؟
در کل خیلی خیلی موجود ناز و تو دل بروییه هر چی بگم کم گفتم:-):-):-):-):-)

خیلی بامزه.هستن.فول العادن

نمیدونم.خودش بلده

خیلی خیلی خوشکله ماشالله

نازی

لوپاشو که چقدر  سرخ و نازه

دستت درد نکنه کار خوبی کردی نیما

✿✿ یاشل ✿✿ ۲۳ تیر ۹۴ , ۱۸:۰۲
خیلی قشنگه
این عروس هلندی نیست؟
حرفم میزنه؟
کثیف کاری نمیکنه که؟

بله عروس هلندیه

باید باهاش کار کنید تا حرف بزنه
همه موجودی کثیف کاری داره!حتی انسان 

وقتی کامنت یه نفرو بی جواب میزاری یعنی محترمانه ازش خواستی به وبلاگت نیاد

:(((((((((

والا من از این جور ناراحت شدنا خسته شدم واقعا!

هزار بار باید بگم کامنت میاد از پست های مختلف، بعضی وقتها بیجوابا گم میشن. اگه محیط بلاگ اومده باشین  باید دلیل حرفمو بدونین.داخل پنل خوب معلوم نیست کدومو جواب دادی کدومو نه
شما هم نه اولی هستی نه آخری

کلا خیلی میونه ای با حیوانات ندارم، ولی همیشه یه پرنده مخصوصا اگه بتونه حرف بزنه رو ترجیح دادم؛
این جناب ویتا خان ِ شما هم ماشالا خیلی خوشگل و دوست داشتنیه؛
ان شاءالله سالها کنار هم باشید.

راستی، ویتا یعنی چی؟

چشماتون خوشگل میبینه

یعنی زنده
مخفف ویتامینه! :)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">