ساحل افکار

بایگانی

نام

يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۲۴ ب.ظ

موندم بعضیا چه معیاری واسه انتخاب اسم دارن!! طرف اسم پسرشو گذاشته آپاسای!!!

خب فکر کن طرف بزرگ بشه بره مکه! حاج آپاسای آخه؟؟!!!! یا طرف آخوند بشه:))))))))) آدم یاد آپاچی میفته

اسم بعضی دخترا رو که دیگه نگو. آدم فکش قفل میشه موقع تلفظ. از جمله هم بدتره

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۱
مستر نیمــا
❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu ۳۱ خرداد ۹۴ , ۱۳:۲۶
آپاسای :))))))
آدم یاد آسی پاسی میفته !!!
❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu ۳۱ خرداد ۹۴ , ۱۳:۲۷
مش آپاسای :))))))
کربلای آپاسای :)))))))

+   :)))))))))))))))))))))))))

:))))

یه بار رفتیم خونه عموم. یه مهمونی اومد با دخترعموم کار داشت. خودش یه دخترم داشت. بعد هی دختره میومد تو هال می رفت تو اتاق. زن دایی دخترعموم گفت اسمت چیه. جواب نداد. اذیتش کرد گفت تو تربچه ای ؟ الی بلی! باز جواب نداد اقا هرچی پرسیدیم اصن دهنشو باز نمیکرد. اخرش رفتم تو اتاق از مامانش پرسیدم گفت : آمستریا!
اخه این بچه حتی بلد نبود تلفظ کنه '__________'

:))))))))))))))

خو بچه حق داشته بخدا:)))))))))))

چند وقت پیش با یه دختر کوچولوی به شدت ناز (یه چیزی میگم،یه چیزی میشنوی،ازون خوردنی ها)آشنا شدم اسمش (پائورو چیستا )بود!!!!!!!!
تا مدت ها در تعجب به سر میبردم....
طفلکی نمیتونست اسمشو درست تلفظ کنه...

دلم واش میسوزه:(


به حداد میگم رسیدگی کنه :))))))

ساعت 3 امتحان دارم، دارم از حال میرم
اینا مسلمون نیستن؟
آخه امتحان 4 ساعته رو نگه میدارن برای عصر؟!
اونم ماه رمضون
عوضیا

اینم به حداد میگم :))))

ایشالا زنده میمونی.یعنی امتحانت خوب میشه:))))
تو هر چی میشه هی برو به حداد جونت بگو. آخرشم که هیچ کار نمیکنه :))))))))))))))

حاجی و آخوندم که نشه اگه بابا بشه! بابا آپاسای!
بعضیا میگن هرچی صعب التلفظ تر، باکلاستر!
+من خودم نظرم همیشه روی اسم هُوَخشَتره و آژیدهاک بوده!:)))
                                                                             

:)))))))))))))

این نظرت منو مُرد 

ریحان ِ . میم ۳۱ خرداد ۹۴ , ۱۴:۰۸
کاملا موافقم :|

:)

ما یه هم کلاس کرد یا لر داشتیم (من هرگز نتونستم این دو رو از هم متمایز کنم ،همون طور که لوبیا و باقالی رو!) می گفتم اسمش بود ملوسک :| 

اسم شناسنامه ایش ملوسک بودا
حاج خانوم 70ساله رو صدا کنی ملوسک مثلا ... ملت عالمی دارنا :)))

بازم ملوسک.امااااااان از این جدیدااا


اونوخ مگهان یعنی چه؟

دقیقا منم وقتی اسمه عجق ووجق میشنوم همینو میگم طرف بره مکه چطوری اسمشو میگن((:

گاهی هم میگ این اسمی که گفتی پسره یا دختر|:

اسم باید مفهوم داشته باشه معنا داشته باشه 

اسم باید کوتاه مفید مختصر قشنگ مثل نیما :دی ی ی ی ی ی

تو پست قبلیم گذاشتم. قبل ترش هم از شجریان گذاشتم :)
باشه بازم میزارم :))ولی بهتره یکمم خودت کشفش کنی!

آهاااا. خب ما یکم شیرازی تشریف داریم:)))

بابا کوتاه مفید مختصر چطوری((((((((((((((((((((((:

خوب:))

مسابقه ست... هر کی اسم بچه اش عجیب تر و غیر قابل تلفظ تر باشه برنده ست.

شاید:)))))))

فانتالیزا هویجوریان ۳۱ خرداد ۹۴ , ۲۰:۲۷
یه هویج و یه مشت بچه تو فامیل با این اسامی البته خیلی عجیب نیستن اینا ولی منم که تو اسم حفظ کردن سابقه ی فوق درخشانی دارم دیگه تصور کنید که همش میگم آی بچه، هوی بچه حتی در خفا میگم گودوخ :))))))))))))))))

:))))))))

چه کشیده این هویججججج


مگهان یعنی مروارید یه اسم ولش و ایرلندیه :| :دی 

نام اصلی خودم که این نیست !

خب این همه اسم وطنی:دی

وطنی بهتر نیست هم وطن:دی

 من یاد آپاندیس  و آپاچی افتادم....
ثبت احوالم مقصره که اجازه ثبت این اسمای عجیب غریب رو میده...

حالا فک کن مادربزرگ پدربزرگ اینا خیلی هم سواد نداشته باشن.چی میکشن!!

ما که هیچی ، خود بچه هم سختشه اسمشُ یاد بگیره ...
بعد هر اسمی هم میذارن میگن برادرزاده ی کوروش کبیره (الکی که تریپ آریایی بیان) ، بیچاره کوروش عموی چه آدمای سخت اسمی بوده D:

دقیقااااااا

:))))))))))

عصر تکنولوژیه دیگه...دارن یوزرنیم یونیک انتخاب میکنن!

:)))))

میترسم مثل یوزرنیما فردا جند تا عددم آخرش اضافه بشه
مثلا بشه ...314
:)))

من به آتیلا حساسیت دارم ! :|||

+ حاجآقا آپاسای ! :)))))))))

:))))))

آتیلا که باز خوبه.امان از این جدیداااا

سلام 
مشکل از اداره ثبت و احواله ! 
من میگم رسیدگی کنن اینجور اسم ها رو کلا حذف کنن :))
خوبه ؟!:))

دست درد نکنه.یکم زودتر تا این نسل از دست نرفته

ولی خارج از شوخی به محض اولین دیدارم با مسولین ثبت احوال ایشالا که میگم که رسیدگی کنن تا این نسل از دست نره :))


الان آینده این نسل دست توئه. فردا خراب شد هم تقصیر توئه. گفده باشمممم

:دی 
حالا فقط مشکل الان یه اسمه که یه نسل آینده دار بشن ؟! خخخ 

ما کلا خونواده گی از عموی خدابیامرزم ،  قبلنا  خواهرم و الان  دوماد بزرگمون و  بقیه فامیل ثبت احوالی بودند 
و هستند برای همین گفتم واقعا بررسی میکنم :))

جدی؟؟؟ پس بررسی کنین

یه سوال شما همون آقا نیمایی هستین که تو وب تمشک خانوم می اومدین و کامنت میذاشتین ؟!:))
اگر آره از ایشون خبر ندارین وبلاگ زده یا نه ؟!:))

وبلاگم به همین آدرس saheleafkar.blogfa.com توی بلاگفا هست.اونجا برین بیشتر میشناسید

ولی نه اون نیما نیستم

مگه شوخی دارم جدی گفتم دیگه !

+مرسی که پاسخ دادین :)) اینجوری آدرس دادن ها میدونی شبیه چیه ؟!
البته دور از جون وبتون شبیه اینکه انگاری نشونی سر مزار و قطعه چندم بهشت زهرا رو میدن دست آدم
که بریم واسش یه فاتحه بخونیم  :دی 

خب فعلا که دسترسی بهش ندارم.پس مرحومه:(

اگه بشه در آینده نزدیک میارمش اینجا

الان تازه متوجه شدم کدوم وب رو میگین ؟!:))
من قبلنا خواننده خاموش وبتون بودم بعد روشن شدم بعد دوباره خاموش شدیم تا اومدیم اینجا دوباره روشن شدیم...
ایشالا :))

ولی من بعید میدونم به این زودی ها جناب شیرازی بلاگفا رو بیاره سرجاش :((

اسی بولیده!! ۰۳ شهریور ۹۴ , ۰۱:۱۵
حالا واخها اسمت نیماست یا الکیه؟! ;-)

والا نمیدونم اسم نیما الان با کلاس محسوب میشه یا دمده ولی گویا!!! اسمم اینه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">