ساحل افکار

بایگانی

هویجوریجات

سه شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۴۵ ب.ظ

از اداره سوار سرویس شدم برگردم خونه خوابم برد. یه دفعه دیدم یکی هی میگه مهندس پاشو رسیدیم،مهندس پاشو رسیدیم. آی خواب خوبی بودا، همش 5 دقیقه نشد. بعد اومدم خونه بخوابم هر چی زوررررر میزنم خوابم نمیبره. نمیشد یارو پارک میکرد میذاشتیه ربع دیگه بخوابم؟؟؟

الانم حوصلم سر رفته، هیچکیم که آپ نمیکنه. یعنی کل این ملت همه خوابن تا خود افطار :|||

چه وضعشه آخه

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۲
مستر نیمــا
❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu ۰۲ تیر ۹۴ , ۱۷:۵۸
همه صبح آپ میکنن
ما نصف شب حوصله مون سر میره همه خواب :|

+عکس ملت خواب بودن خیلی بده!

مثل همه باشی خوبه. عکسش که باشی در عذابی

❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu ۰۲ تیر ۹۴ , ۱۷:۵۸
برو با ویتا بازی کن!

+جک و جونور دیگه ای هم داری؟!

ویتا همینجا کنارم نشسته :دی

جک و جونور چیه؟ویتا با کمالاته :پی

منم که دائم الآپم!!!
تا 5 مین دیگه یه چیز دیگه آپلود می نمایم از برای خاطر شما!
آپلود معادل فارسیش چیه؟


آپلودی به درد ما نمیخوره. ما واقعی میخوایم 

میخوای سر ما گول بمالی؟؟؟؟؟
برو از خدا بترس
بروووو

بارگذاری:پی

من حتی میام توی کامنتدونی ملت هم آپدیت میکنم

با شعر :دی

رسمی نباش پیش من ... اینجا اداره نیست
قلبم سند به نام تو خورده ، اجاره نیست

شاید گناه می شود این بوسه ها ولی
آنجا که عشق امر کند ، هیچ چاره نیست

عشق نهفته در دل " من دوست دارمت "
ما بین صد هزار نهاد و گزاره نیست

تا نور آسمان منی در کنار تو
یک ذره احتیاج به ماه و ستاره نیست

در چشم هات عشق نفس می کشد ولی
ابراز دوستی که به ایما اشاره نیست

با بوسه هات کار دلم را تمام کن ..
" در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست

احسنت


اون نهاد و گزاره هم بی ربط به حداد نبودا:))))

والا پستت در مورد اداره بود, یا این شعر و بیت اولش افتادم!
ولی خب نهاد و گزاره شم بی ربط به واقعه ی امروز نیست :دی

:دی

امروز روز حوصله سر بری بود! همه جا سوت و کور بود 

آرهههه

مستر بیا قبل از اینکه بلاگفامون دود بشه بره هوا مهاجرتش بدیم بلاگ

میترسم تا 92 بیاد فقط

یه چیز بگم دلخور نمیشین ؟!:))
بگم ؟!
ینی الان خواستین بگین مهندسین آقای مهندس ؟!:)) 
خدا قوت .


+منم  بیشتر وقتا تو تاکسی خوابم میبره :))
اصلا تاکسی حالت گهواره ی دوران کودکی رو تداعی میکنه :))

:)))))))) شما تازه با اینجا آشنا شدی وگرنه اکثر خواننده ها کار منم میدونن چیه

این روزا کی مهندس نیست آخه

خب البته الان ما خودمون تو خونواده مون 5تا مهندس داریم ولی هیچکی به اسم مهندس صداشون نمیزنه 
ولی میبنی تو کوچه و خیابون تاکسی طرف که واقعا مهندس نیست به اسم مهندس صداش میزنن :))
ایران تنها کشوری هستش که آمار مهندسین و حاج آقاهاشون سر به فلک میکشه :دی 

+ بله نمیدونم حقیقتش تازه واردیم یه بار اومدیم تو وب قدیمتون یه حرفی زدیم که باعث دلخوری شما و خودم
شد دیگه پشت سر خودم رو هم  نگاه نکردم و  نیومدم تا خرابی بلاگفا که الان اینجا بازم اومدیم البته با اجازه تون :)
اعترافات یک عدد وبلاگنویس بنام  باران :دی 

:)


من یادم نیست چی شده و چه حرفی بوده! بهرحال خوش آمدین

خب خدا رو شکر:))
ممنون 

:)

مهندس :)
ملت صبح ها از اینترنت اداره و شرکتهایشان آپ مینمایندیندی وبلاگشون رو!! :)))

نچ.نچ نچ نچ

این جور خواب ها خیلی می چسبه ، فقط اگه یه کم زمانشُ بیشتر کنن ، آدمُ بیدار نکنن :))

خیلی.چرا مسیولین رسیدگی نمیکنن؟

من بعد از افطارم خوابم تازه :))

با شکم پر کی میتونه بخوابه!!!

حوصلت سر رفته؟خوش به حالت....من فلک زده امتحان دارم،وقت سر خاروندن ندارم:(

آخی.ما آردمونو بیختیم الکمونم آویختیم

فانتالیزا هویجوریان ۰۳ تیر ۹۴ , ۰۹:۲۳
والا منم از اینام که دوست دارم تند تند آپ کنم ولی میبینم شماها نیستین دیگه اصن ذوقم میره!

این بلاگفای ذلیل مرده هم به باره کی نمرد خیال مردم راحت شه و نمونه دیگه اونجا.

تو آپ کن میان

اقای روانی ۰۳ تیر ۹۴ , ۱۳:۰۹
خوابا :))

:دی

اقای روانی ۰۳ تیر ۹۴ , ۱۳:۰۹
اخ اخ اینجور خوتبا چقدر حال میده :)

خیلیییی

یعنی این خواب تو ماشین از سر کار به خونه خیلی خوبه ، من هر روز همچین عمیق خوابم میبره که صدام میکنن
Tornado عزیز 
چه جوری دلت میاد من رمز وبلاگت رو نداشته باشم آخه  ، لطفا رمز 

آره خوابش خیلییی عمیقه

تو وبلاگش پیام بذار


سلام با افتخااار اعلام می نمایم من مهندسسسس نیستم :دی 
ما ها در اقلیتیم می دونید که :دی 

من هیچ وقتتت نتونستم تو تاکسی و ماشین شخصی حتی تو سفر که 10ساعتم تو راه بودیم بخوابم :| چرا ؟

:)))))


افتخار نداره که
خلوص نیت نداری آخه:)))

من همون روز اول اومدم اینجا مهاجرت رو فعال کردم الان آرشیومو منتقل کرده اما نه همشو. مثلا ماهی 7 پست داشتم 3 تاشو آورده!

عههههه

من خیلی وقته اینجا وب ساختم.اونموقع کامل میشد بیاری ولی نیومدم تا بلاگفا ترکید
من هنوز فعالش نکردم
با نرم افزاره یا با اون قسمت که با سرچ پیدا میکنه انجام دادی؟

وبلاگتون خیلی عاااالیه !
با تبادل لینک موافقین ؟!

:)

نیمه سیب سقراطی ۰۳ تیر ۹۴ , ۱۷:۴۵
آی حرصم میگیره از اونایی که تخت تو اتوبوس میتونن بخوابن ! من عین جغد بیدارم :|

تو اتوبوس خوابیدن کلا سخته

البته بعد از کار میشه خوابید

باهمون سرچ. الان دیگه اجازه نمیده. 
قبلا بک آپ داشتم از بلاگفا امروز هرچی گشتم پیداش نکردم فک کنم دیلیتش کردم :(((

سلام نیما
ناراحت شدم بخاطر اتفاقی که واسه وبلاگت افتاده....
ولی خب چه میشه کرد.. طاعاتت قبول یاشه//


ممنونم


طاعات شما هم قبول باشه

بی خوابی بد دردیه. .  :(((((((((((

ای باباااااا

روز کمتر بخوابین خودش درست میشه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">