ساحل افکار

بایگانی

بدشانسممم:((((((((((

چهارشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۰ ب.ظ

ما زد به سرمون رفتیم یه پست بزنیم بلاگفا

وبلاگم بودش تا دیروز.پست که زدم از سال 92 به بعدش پرید :((((((((((((((((((((((((((((((((((((


پست نزنید. از بدشانسی من آخزین بک آپم دقیقا مال دو روز بعد از آرشیو شیرازی بوده :(((((((((((((((((


یکی نیست بگه مرض داشتی آخه. یک سال نوشته هام پرسید. نزدیک 200-300 تا پست بود حداقل :(((((((((


خیلی باعث ناراحتیه جایی که از سال 88 توش نوشتی رو برای همیشه ترک کنی ولی مجبورم.خدا حافظ بلاگفا. خداحافط ساحل افکار. خداحافظ قلب سپید

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۳
مستر نیمــا
❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu ۰۳ تیر ۹۴ , ۲۲:۲۲
عجب...
حیف شد...چرا دس زدی بهش...

خریت آقا. خریت :(((((((((

چرا به خانه ی روی آب اطمینان کردید؟

فقط خواستم آدرس اینجا رو اونجا بذارم:(((

سلام 
ما که اصلا به مدیریت وبمون هم راهمون ندادند 
همش بلاگفای بوققق میگه کد  کاربری یا رمز ورود اشتباه است :|
خوشبحالتون که حداقل وبتون رو دیدین:))

رمز دو سال پیشه

❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu ۰۳ تیر ۹۴ , ۲۲:۲۵
آرشیوت هست،مطمئنی پاک میشن؟

آره پاک شد. پست نزنید

مطمئنی؟ دوست من پست زده فقی نتونسته بفرسته وگرنه چیزی پاک نشده

آره پاک شد:((((((((((

❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu ۰۳ تیر ۹۴ , ۲۲:۲۹
اصن خیلی ناراحت شدم نمیدونم چطوری باهات همدردی کنم مستر!

خدا بهت صبر بده
از امروز به بعد هر وقت از خواب پا میشی احساس میکنی یه چیزی رو توی زندگیت از دست دادی و وقتی فکر میکنی همین ماجرا یادت میاد...!

اینقدر کفریم که اگه شیرازی الان جلوم بود با دیوار یکیش میکردم

تنها همدم ماه ۰۳ تیر ۹۴ , ۲۲:۳۳
از ما رو ک اصن باز نمیکنه :دی

بازم خدا رو شکر کن

ای داد بی داد
من آرشیو همه ی پستاتو دارماااااااااااااااا!
تو inoreader ام هست
نگران نباش

اینقدر ناراحت و عصبانیم که نگو :(((((((((((((((

خب مستر, 
من هر کدوم از پستاتو به قیمتی گزاف می فروشم :دی

آرشیو اغلب دوستان رو دارم
هر کی آرشیوش پریده, اگه من خواننده اش بودم خبر بده

از سال 92. دقیقا تا 92/12/4 بک آپ دارم :(((((((((

این از 92/12/2 پاک کرد همشو :"(((

پس نتیجه میگیریم شیرازی بوقق امانت دار خوبی نبوده و نیست :((
خدا صبرتون بده ، درست مثل اینکه خوب امتحان رو بدی ولی برگه ش گم بشه :((


+رمز دو سال پیش مال وب خودتون رو میگین یا مال همه رو اینجور محاسبه میکنن ؟!o_O
ممنون.

پسوردتون پسوردیه که 92/12 روی وبتون بوده

واقعا ؟o_O
پس با این حساب من وبمو هیچوقت نمیتونم باز کنم :((
آخه من پس بورد 92رو از کجا بیارم :|
آخه چرا ؟!:((

بزن فراموش کردم

به ایمیلت میفرسته

اینایی که مونده بیشتر قلب سپیده تا ساحل افکار
ولی به هر حال من از همون 92/12/2 به بعد هم دارم آرشیوتو
حتی اون پستایی که میذاشتی و یهو بعدش محو و نابود میکردی :دی

به بهایی گزاف البته :)))))

دستم به دامنت
بهای گزاف؟؟
این درسته آیا؟
به حداد بگم؟؟؟؟نه بگممممم؟؟

البته برای یه عده هم که وبلاگشونو حذف کرده بودن خوب بوده
وبشون برگشته
http://ghalam93.blog.ir/1394/04/03/%D9%87%D9%86%D9%88%D8%B2-%D8%AA%D9%88-%D8%B4%D9%88%DA%A9%D9%85

❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu ۰۳ تیر ۹۴ , ۲۳:۰۹
حیفه اون همه همدردی!
:))))
+نسریییییین!!!!

:(((((((((((

آقااااا من دلم برام دوستام تنگ شده یعنی به قرآن وبلاگم درست شه من میدونمو شیرازی...واقعا متاسفم براش ...بی کفایت...
خوشحالم از بین دوستانم حداقل شمارو طبق حافظه نصفه نیمم پیدا کردم...دلم برای باران تنگ شده...بارانی که اون بالا کامنت گذاشتی همون باران خودمونی؟:(((
دوستان مشترک منو مستر اومدید اینجا یه ایمیل بذارید پیداتون کنم ....
حالا شما که وبت مونده ماهایی که آرشیومون به ۹۲ نمیرسه  کلا وبمون حذف شده...یعنی خدایی این بود جوابه اعتماد به کاربر
اه انقدر اعصابم خورده...
بی مسئولیت ها...اونوقت میری توو توییتر شیرازی از فیلم هندی حرف زده! از فشن حرف زده...مدیر بلاگفای دغدغه مندی که هزاران دلار هم خرج بلاگفا کرده مثلا خیلی دغدغه منده!!!!
بازم میگم دوستان مشترک ایمیلاتونو همینجا بذارید پیداتون کنم

بی نهایت آدم بی مسئولیتیه

میخواستم برگردم بلاگفا
ولی دیگه هرگززززززززز

در راستای همدری:
http://minikin-bride.blog.ir/post/219

به هر حال اونایی که آرشیوشونو میخوان, من تو inoreader ام بک آپ وبلاگ یه عده رو دارم و تصمیم گرفتم به بهایی گزاف این گنجینه گران بها رو به این عزیزان بفروشم

باشد که رستگار و پولدار گردم

الان بلاگفا شده اسراییل و آمریکا

شما هم شدی کاسب تحریم ها

برو از خدا بترس
برووووو

جناب نیما بچه ها کجان؟:(((
واقعا به نظرتون ماهایی که سالهاست نوشتیم چرا انقدر به بلاگفا اعتماد کردیم که نکردیم از هم یه ایمیل داشته باشیم حداقل
یعنی واقعا لعنت به بلاگفا
من فقط دلم برای دوستان تنگ شده وگرنه نوشتن توو اون بلاگفا خریت محضه

پر و پخش شدن همه!!!

:(

پستای پایینو خوندم چطور بچه ها پیداتون کردن من نکرده بودم؟:(
یعنی بچه از کجا فهمیدن شما اومدید بلاگ؟:(((

هم بیان اومدم هم بلاگ اسکای

آدرس زدن پیدا کردن

صبح زدم ولی به ایمیلم نرسید :((

:|

من که اصن وبی ندارم حداقل دوستانو پیدا کنم:(((
اه
سلام راستی

سلام

من هنو وبم هستش گرچه آرشیو تا 92 توی مدیریتم هست. چطور از نت منتقل کنم کل پستامو؟ نمیدونم چطو جمعشون کنم؟ 

آرشیوو بزن.هر ماهو بزن سیو کن

سلام 
ببخشید آقا نیما 
پیرو کامنت تمشک آبی سلام تمشک جان من همون بارانم و واقعا در به در دنبال تو و دوستان بودم اینو خدا میدونه :((
آدرس رو میذارم بیا وبم .ممنون.
http://baran-94.blogsky.com/

+ممنون آقا نیما .
فقط تا 92 میشه خو :(
من بعدشو میخام

هعیییییی

فکر کنم چون هنوز کاملا درست نشده نباید اینکارو میکردی 
چون نه قسمت نظرات باز میشه نه رمزوبلاگ  میزنی میگه همچین وبلاگی وجود نداره 

حالا ناراحت نشو فدای سرت (:
مهم دوره هم بودنمونه که خدارو شکر توی بیان این اتفاق رخ داد

وبلاگ هایی که رمزشون تغییر نکرده و از قبل ۹۲ وجود داشتن سر جاشون هستن ولی بقیه رو هوان


آرههه

نیمه سیب سقراطی ۰۴ تیر ۹۴ , ۰۱:۲۱
اینا انقدرررر بی مسئولیت بودن که دو سال پیش بک آپ گرفتن... بریدم... دل کندم از آرشیو و کامنت ها... فقط دوستامو از دست ندم این وسط،  فقط... :((

کلی از دوستای ما پیدا نشدن کلا

منو میشه راهنمایی کنید هر کاری میکنم نمیتونم وبلاگمو باز کنم میگه رمز اشتباست درخواستم که میدم با میگه آدرس ایمیل همخکنی نداره با پروفایل چکار کنم پس):

اگه وبت مال بعد ۹۲ هست که نمیشه

اگه مال قبل ۹۲ هست باید اون ایمیلی که واسه ساخت دادیو وارد کنی

آرشیو 500 روز اخیر شما از طریق ایمیل ارسال شد. :)

یا شیخ مچکرم ازت

یعنی قد یه تورنادو ترکوندی 
بسیااااررررر متشکرم ازت.فقط نظراتو از دست دادم
حتی خود حدادم به خاطر این حرکت ازت متشکره

آقای مهندس چرا بی سر و صدا اومدین؟من هی وبلاگتونو باز میکردم و تعجب میکردم چرا پست جدیدی ندارین!!!

بلاگفا دوماهه ترکیده قابلیت دسترسی به وبلاگو نداشتم

اینم آدرس من فعلا

سلام ..تبریکات عرض میکنم منزل نو را :)

خواستم بهتون بگم ناراحت نباشید کلا آرشیو همه ی بلاگفایی ها تا همون زمان هست و ربطی به  پست گذاشتن و نذاشتن تون نداره. مثلا اگر قسمت نظرات وبلاگ منو باز کنید می نویسه چنین پستی وجود ندارد یا حذف شده. فکرکنم اگه پست آخری که گذاشتی رو پاک کنی دوباره به روال سابق بر میگرده.  

حالا یه سوال بی ربط میشه بپرسم؟ یکی از دوستان می خواد اینترنت برای منزل بخره که مودمش سیار باشه مثل مبین نت. شما چه چیزی رو پیشنهاد می کنید که از لحاظ سرعت و کیفیت رضایت بخش باشه؟

ُسلام

ممنونم ولی دقت نکردین.اگه وبلاگتونو باز کنید تا سال 94 آرشیو داره ولی داخل پنل نشون نمیده. اولین پستو که بذارین آرشیو پاک میشه

اصلاااا. من وایمکس ایرانسل داشتم .ماهی 27 تومن شارژ میدادم سرعت 512 با 4 گیگ
الان اینترنت ADSL گرفتم سرعت 2 مگ با ترافیک 5 گیگ 23 تومن!!!!
سرعتمش اسمن 4 برابره ولی واقعی 7-8 برابر وایمکسه
اگه ADSL بگیرن بهتره. اگه نه ببینن جایی که هست 4G پوشش داره.اگه داره آنتن 4جی بگیرن بهتره

اطلاع رسانی کنم؟

بله لطفا

ایمیل صبح (آرشیوی که صبح فرستادم) عکسای پستارو نداشت
چون خسته بودم منتظر نموندم لود بشه
اینی که الان فرستادم فایل تکمیلیه

+ صرف حس همدردی و درد مشترک و چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضو ها را نماند قرار :دی

بینهایت ازت ممنونممم نسرین

خوب شد من پست نزدمااااااااااااااااا :)))

خوشحال؟ واقعا که. الان این حس هم دردیته؟؟؟

برو از خدا بترس برووو

سلام. نگران نباشید منتظر می مونیم تا درست بشه. آرشیو بهمن 92 برمی گرده. منم به خاطر همین آپ نمی کنم. 
پستای موقت طفلکی ام. توشون یه عالمه خاطرات ریز و درشت بود که می خواستم یه روز ثبت نهایی کنم.

عمرا برگرده

من وبلاگم حذف شده چون به سال نرسیده بود آرشیومء :|

هعیییی

فاطمه گلی ۰۴ تیر ۹۴ , ۱۳:۲۹
سلام:)

می بینم که تمشک ابی هم ماهی رو یافتم:))

شمام هی واسه هم نوشابه باز کنیناااا

فاطمه گلی ۰۴ تیر ۹۴ , ۱۳:۳۰
بخاطر واسطه این یافتن از شما هم ممنونم:)

خواهش میکنم

فانتالیزا هویجوریان ۰۴ تیر ۹۴ , ۱۳:۳۹
اگه کتکم نمیزنی میخوام بگم که خواست خدا بوده اونا از دست برن و جلو چشمت نباشن! :)))))

:((((((((((((

برو از خدا بترس هویج 
برووووو

فاطمه گلی ۰۴ تیر ۹۴ , ۱۳:۵۶
وااا
کدوم نوشابه؟تو ماه رمضون؟
:))))

خب حتما بعد افطار باز میکنید:))

شما هیچ پست تون حذف نشده من یه روش بهتون میتونم بگم که همه پست هاتون رو دوباره انتقال بدین اینجا 
چون از بس به این موضوع فکر کردین خوابتون گرفت غذاتون سوخت :-D
برای جلوگیری از تکرار این چنین داستان های  مشابه ای 
من بعد افطار مبام بهتون میگم چکار کنین که کل پست هاتون رو زنده کنین البته سخته ولی نشد توش نیست.
الان باید برم سر کار  شیفتم شروع شده بعدا میام میگم :))

ممنونم
مگه کارتون چیه که شیفتیه؟؟

آدم ارغوانی ۰۶ تیر ۹۴ , ۱۵:۳۵
من بیچاره که فقط وارد وبم شدم وبم پرید چی؟! :|
:(((((

از سایتی که سیتکا تو کامنت های پست های قبل گفت استفاده کن

سلام 
با تاخیر ببخشید اومدم این چند روز بدجور  سرم خیلی شلوغ بود .
آقا نیما اگر من کل پست های 92به بعدتون بهتون بدم مژده گانی چی میخواین بدین ؟!:))
آقا برین داخل این سایت و تو قسمت پایین سایت اسم وب خودتون تو بلاگفا رو سرچ کنین بمحض اینکه سرچ کنین 
وب خودتون میاد بالا با تمام آرشیوش .حتی اگر وب های یه زمانی داشته باشین که فیلتر هم شده باشه 
کل آرشیوش رو میده بهت بدون کم و کاست.
موفق باشید :))
اینم بگم من این سایتو پیدا کردم یکی از دوستان وبلاگ نویس  زحمت کشیدند و پیداش کردند :))


+آدرس اون سایت:
http://web.archive.org/

سلام

دیر اومدین . سیتکا قبلا معرفی کرد :)
همین که به زحمت کشیدنم ممنون

خب خدا رو شکر مشکلتون حل شد حقیقتش ماه رمضان که میشه تایم کاری منم شروع میشه و کلا فول تایم تو شناسایی 
و جلسه و اینا هستم و کلا تایم بیکاریم همین تایم اذانه و یا از ساعت یازده به بعده.
برای همین دیر شد.
 خواهش میکنم:))

خسته نباشید و موفق باشید

ممنون

شما در هرصورت نداشتی ارشیوتو مستر. آخه از اسفند ۹۲ به قبل شیرازی برگردونده قراره بقیه آرشیو برگرده....
منم دست نزده بودم
تا دیشب...
همه ش پرید مستر....

امروز که بیدار شدم انگار یاچیزی کم بود تو زندگیم.... دوسال از زندگیم...

:(

مستر ؟باران چه راهی یاد داد؟بگید انجام بدم

برید اون سایته که معرفی کرده.آرشیوتون هست

من الان رفتم بلاگفا, کلا تا تاریخ بهمن 92 رو فقط داره. مال شما هم همین طوره؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">