ساحل افکار

بایگانی

اتو و قرمه

شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۴۲ ب.ظ

پختن قرمه سبزی و اتو کردن از دو جهت شبیه همه

اول اینکه در طول پروسه دهنت سرویس میشه

دوم اینکه بعدش میفهمی کمرتم درد گرفته

سوم اینکه موقع استفاده حالشو میبری

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۶
مستر نیمــا

سلام دوست عزیز بلاگ خوبی داری موفق باشید.

مسعود رضایی

تبلیغاتی
یه جوری گفده مسعود رضایی آدم حس میکنه خود حسن روحانی پیام گذاشته
:)))))))

سلام.وب جالبی درای.اگه مایل به تبادل لینک هستی منو باعنوان سرشاخ شدن با کنکور و با آدرس: konkoori2.blog.ir لینک کن و بعد به وبم بیا و از طریق نظرات بهم خبر بده تا سریع لینکت کنم.

بازم تبلیغاتی

سوته دلان ۰۶ تیر ۹۴ , ۱۸:۵۷
سلام

بعضی از پستاتون رو خوندم.خیلی بامزه نوشته بودین.مثلا یکیش همین قورمه سبزی و اتو...

آهان تا یادم نرفته در مورد ویتا هم بگم خیلی خوشگله :)
الهی که چش نخوره...

یه نکته هم بگم اونم اینکه به نظرم جنسش نره از دو جهت:
1.جنس نر تو هر موجودی خوشگل تر از ماده س چون باید توانایی جذب ماده رو داشته باشه!! :))
2.جنس ماده رو برای تکثیر نسل نگه میدارن و معمولا نر رو میفروشن...

همین دیگه...

آهان این کامنت تبلیغاتی هم خیلی باحال بود :))
روحم شاد شد؛ مخصوصا با جوابی که دادین :)

طاعاتتون هم مقبول درگاه حق

شما بهمن نیستی؟؟؟

یه بهمنی بود سوته دلان سال 90-91 میخوندم.اون موقع که اسم وبلاگم قلب سپید بود

مرسی
این نژاد لوتینو جنس نر و ماده اش جفتش عین همه. هنوز نمیدونم ویتا نره یا ماده :دی

مرسی
همچنین

❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu ۰۶ تیر ۹۴ , ۱۹:۰۵
چرا بهمن کریمیه!!!
وبشو فیل فیلی کردن رفت یه جای دیگه نوشت و بعدشم بلاگفا نابود شد :|

الان کجا مینویسی؟!

عههه پس خودشه

❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu ۰۶ تیر ۹۴ , ۱۹:۰۷
و ضمنا!!! توی هر موجودی جنس نر زیباتر خوشگل تر و ماه تر و ناز تر و پر عشوه تر و خلاصه تمام صفتای خوب عالم ...هست بجز انسان!!!

و اینکه میدونستین زن ها از مردا تکامل یافته ترن؟!

نخیر. تو انسانم همینجوریه ولی خو ما به روی زن ها نمیاریم دلشون نشکنه:))))

❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu ۰۶ تیر ۹۴ , ۱۹:۱۱
ولی زن ها تکامل یافته ترن
جدی
خب من شوخی داریم تو این موضوع؟! 
البته از لحاظ جسمی...
روحیشو نمیدونم :|

تا تکامل به چی بگین!!! من نظرتونو قبول ندارم

زن ها در یه چیزهایی تکامل یافته ترن. مردها در چیزهای دیگه.هر کدوم در چیزی که به اون نیازمندترن

فانتالیزا هویجوریان ۰۶ تیر ۹۴ , ۱۹:۱۶
اتو خیلی بهتر از غذا پختنه :(
مخصوصا دائمی غذا پختن سخت ترین کار دنیاست به نظرم.من یک ماهی مجبور شدم مامان وار غذا درست کنم خیلی بده!سر سفره ی نهار به شام فکر میکنی که چی درست کنی و سر سفره ی شام به نهار فردا...بوی غذا هم که اشتها نذاشته برات و مجبورری قورتش میدی! :/

من از اتو متنفررمممم


پس فردا شوور کردی میخوای چیکا کنی؟:))

سوته دلان ۰۶ تیر ۹۴ , ۱۹:۱۶
نه بهمن کریمی نیستم :)
با وب شما تازه آشنا شدم

زی زی گولو تو انسانها هم مذکر جذاب تره :)
البته اصلا ایرادی نداره چون با همه ی جذابیتش بازم باید دل یه ماده رو بدست بیاره!! :)
الکی که نیست!! :)


منم موافقم :دی

❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu ۰۶ تیر ۹۴ , ۱۹:۱۹
حالا خودتو اذیت نکن به هر حال واقعیت رو نمیشه پوشوند :))))
من گفتم از لحاظ جسمی! همون فیزیکی
خب خودت فکر کن متوجه میشی من دیگه نمیتونم مبحث رو اینجا باز تر کنم!
توی درس زیست شناسیمون بود.

بازم قبول ندارم

خب جنسیت ماده اینجوری ایجاب میکنه.تو تمام جاندارام اینجوریه

انقد از اتو کردن شلوار مردونه بدم میاد که حد نداره!!!!!!
خصوصا که همسرم در زمینه ی اتو کردن شلوار صفره بعد هر دفعه که میاد خط اتو شلوار رو عملا نابود کرده و من واقعا نمیدونم چطوری باید دوباره اینو درست کنم خب! :|
الان یه لحظه خیلی عصبانی شدم! :)))

منم بدم میاد اما خب بلدم اونایی که نابودنم درست کنم :دی :پی


چرااااا:))))))))

❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu ۰۶ تیر ۹۴ , ۱۹:۳۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
شما فک کنید من از لحاظ زیستی دارم توضیح میدم و درس و اینا و خدایا منو ببخش که دارم اینارو میگم و خودت میدونی باید رسالتم رو به انجام برسونم و...

** **** ** ** *** **** **** ***  * **** *** ** ** *** ***** * ** *** **** **** *** ****** ** ** ***** ** ******* ****** *** **** ** **** **** * **** ***** ***** ** ***** ** ***** * **** * ****** ******* ***** ***
* *** ****** ** ** ****
* **** *** ****

**** ****** ******* ** ****
** ** ***** **** *** **** ** ******* ****



اوکی. از همون نظر مرد هم یه جور دیگه هست :دی

دلیل تکامل نمیشه

بعنوان کسی که آشپزی دوس داره و سالهاس بطور داوطلبانه آشپزی میکنه تو خونه تا جایی که مامان خانوم  رو بازنشسته کرده :دی باید بگم اصلا هم دهن سرویس کن نیس. عشقه عشق :))))))

خوش بحال اهل خونه

نمیشه واسه ما هم بپزین؟

تمیز کردنِ اتاقِ بازارِ شام شده هم همین حسو داره!

نه اون خوبه :دی

عاقا من حاضرم هزار بار قورمه سبزی و نه هیچ غذای دیگه بپزم ولی بسمت اتو نرم :دی 
خب قورمه سبزی رو با دیگ زودپز بپز بعد برو حالشو ببر:)) درضمن دیگه دهنت هم سرویس نمیشه :دی 
دیگ زودپز کار خودشو میکنه توام کار خودت رو :دی 
البته دیگه زودپز از نوع استاندارد باشه که وقتی تو این پروسه ی آشپزی خوابتون برد دیگ منفجر نشه :دی 

+معمولا اتو زدنم بیسته ینی استاد کار شدم تو این داستان ولی چون خانواده ی ما پرجمعیته شما حساب کنین 
به مجرب اینکه کل خانواده جمع میشن خونه مون کی رو واسه اتو کشیدن صدا میزنن ؟!:))
من استاد کار رو دیگه خودتون حساب کنین چه جوری دهنم سرویس میشه :دی 
حاضرم قورمه بپزم برای ده نفر ولی تو ده نوبت اتو نکشم برای بیست نفر :))


سرخ کردن سبزیش دهن سرویس کنه


ماهم لباس زیاد داریماااا:))))

منم همون 90 اینطورا یه سوته دلان می خوندم ... 
یه بارم محتویات کیفمون رو ریخته بودیم بیرون سال 91
چقدررر دلم می خواد اون عکسا رو یه جا ببینم و خاطراتم زنده شه

+ بلاگم رو خودم ترکوندم :)

شما هم؟؟


چرا؟ خدایش رحمت کناد :دی

خب آها مشکلتون اینجاست که شما سبزی های خورشتی تون فریز نیست پیشنهاد میکنم برای شش ماه از سال 
سبزی خورشتی بگیرین چرخ کنین بعد خیلی کم سرخ کنین بزارین داخل فریزر البته اگر دارین :))
خودتون هم اینکارو نمیتونین بکنین معمولا خود سبزی فروشی ها یا بعضی از شرکت های خدماتی این خدمات 
رو به مردم میدن :))
همینکه سبزیتون فریز شده شب قبل پختن از فریز در بیارین اونوقت موقع درست کردن قورمه سبزی همش 
کمتر از ده مین وقتتون رو صرف سرخ کردن سبزی بکنین به همین آسونی :))

+ نه ممنون صرف شده :دی ( با صدای داداش دوماد دوم عطاء اینا  تو فیلم شمعدونی بخونین ) 

از همون فریز شده های نیمه سرخ شده هست

ولی خواستیم زیاااااد سرخ بشه که خوششششمزه بشه:دی

بعد سبزیش که زیاد سرخ بشه هیچی از خاصیتش که هیچ نمی مونه کلی هم عامل بیماری زا میشه ها از ما 
گفتن بود :)) 
خوشمزه گی قرمه سبزی به سرخ کردن زیاد سبزی نیست ها باید قورمه سبزی جا بیافته که خوشمزه بشه و ریختن بهترین رب انار 
داخل غذا ،  قورمه سبزی رو خوشمره میکنه:))

باران هستم با سابقه ی 7سال آشپزی متداوم :دی 

+ ببخشید که مزاحم وقت تون شدم. روزتون خوش.

رب انارم کجام بود آخه(با لهجه آقای کاووسی)


دست پخت من که باشه خوشمزه میشه:دی

اگه امکانش بود و نزدیک بودم دریغ نمیکردم. سیر کردن یه جوون تو غربت ثواب داره :)))
 تازه علاوه بر آشپزی درست کردن دسر و کیک و شیرینیم دوس می داریم :))

مرسی. همین تعارفشم چسبید :دی

❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu ۰۶ تیر ۹۴ , ۲۱:۵۴
جاتون خالی مستر،ما شام قرمه سبزی داریم
:)

نوش جان.خودم درست کردم واسه سحری

:|:|:|همیشه اسم وبو که میدیدم جزو دوستان وب های دیگه فک میکردم صاب وب یه دخدر عسد اسمشم ساحله:|:|:|


اون میشد افکار ساحل نه ساحل افکار:||||||||||||||||

نعععععععع اتو کردن خعلیییی خوبه خعلیییی

ولی قرمه سبزی:|پدرت در میاد تا خوب از اب دربیاد:|

هر کدوم از اون یکی بدتره

اما خوشمزه شده هاااااااااا

فاطیما کیان ۰۷ تیر ۹۴ , ۰۰:۳۲
با موقع استفاده موافقم بقیش به گردن یکی دیگه :)

:)

واسه سحری قرمه پختی وایییییییی الان خونه چه بوی خوببببببییییییییی میده 
من عاشق قرمه سبزیم البته عاشق درست کردنشم هستم فضارو پراز بوی هوس انگیزی میکنه که هرکی میاد خونه میگه 
به به :دی
اتفاقا ماهم واسه شام امروز قرمه داشتیم چون از صبح پختمش حسابی جا افتاد و از عصرم بیکار بودم نان شیرمال و لیگمات هم درست کردم هرکی میخوردی میگفت به به:دی

اتو کشیدن که کاری نداره قشنگ میشینی میز اتو رو پایه کوتاه تنظیم میکنی و با حوصله اتو میکشی
به همین راحتی و آسونی(:

نوش جان

ما رو حرص ندین دلمون میخواد

کتلت و شامپو چطور؟ شباهتی دارن؟ :)))

اونو شما بگو

مامان منم برای سحری قرمه سبزی درست کرده بود
1- قرمه سبزی دوست ندارم
2- عاشق اتو کردنم

1-زرشک!!!

2-زرششککک

فانتالیزا هویجوریان ۰۷ تیر ۹۴ , ۱۰:۰۷
دیگه گچ پای مامان رو که باز کردن من داشتم از خوشحالی میمردم دیگه حساب کن! :(

سبزی های قورمه رو زیاد سرخ نکن، میدونم خوشمزگیش به همونه ولی ویتامیناش میره و برا پوستت خوب نیس اصلا! :)))))))))

عی بابااااا


مزش مهمه.پوست کیلویی چند:)))

سلام مستر
من نمیدونستم اگر آپ کنم وبمو ارشیوش میپره دیشبداین اتفاق افتاد هنوز داغونمممم همه چی رفت.
الان ینی چی می شه؟ اگه اپ نمی کردم چی میشد؟

من که نوشته بودم!!!!

میموند

کلا غذا درست کردن باعث کمر درد میشه!طوری که نشستن بعدش به سختی ممکنه.
باز اتو کردن بهتره.
موید ومنصور باشید در  انجام امور!:)

هر دوتاش درذسره

الهیییی):
میدونی من به این باور رسیدم آدم روزه دار مثله زن باردار میمونه هرچی دیدو شنیدو بویید رو دلش میخواد 

آدرس بدی دست آژانس واست میفرستم 
ما که تو یه شهریم(:

:))))))))

مرسی لطف دارین

این ادرس موقته !فعلا اینجام به لطف شیرازی نا عزیز/:
رمز لطفا! 
:)) سبزی پاک کردن هم میشه اضافه کرد
سلام علیکم. برای پست بعدی رمز بدید لطفا...
نیمه سیب سقراطی ۰۸ تیر ۹۴ , ۱۴:۱۹
چهارم اینکه همه ی اهل منزل هجوم میارن به قورمه سبزی و یه کوه لباس کنارت می چینن تا اتو کنی !!!
پس ینی از دیدن پست جدید محرومیم؟
ما که خاموشیم...؟؟
( به نمایندگی و طرفداری از خواننده های خاموش )

در مورد خاموش ها بله

منم رمز میخوام لطفن ، دیر رسیدم البته :)
در مورد قرمه سبزی که نظری ندارم کدآقا!!!!
اما اتو کاری من همیشه  فکر میکردم خودم مشکل دارم که گردن و کمرم به شدت درد میگیره پس همه گیر هستش!!! کلا از اتوکاری به شدت متنفرم الانم که اهل منزل رفتن یک اتوی گرون قیمت و سنگین وزن خریدن که سنگینیش روی مخم هست و بیش از پیش از اتوکردن بیزار شدم ترجیح میدم ظرف بشورم اما لباس اتو نکنم
رمز رو به ایمیل میدی یا باز باید برم وبلاگ تاسیس کنم؟

من از همش بدم میاد:)))))))))

کامنت اول و فوق العاده جواب دادین :))))))))
اتوکردن مزخرف ترین کار توی خونه داریه جای هیچ بحثی هم براش نمی مونه. .
رمز مطلبتون هم اگر امکانش هس بدین. . :)

:دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">