ساحل افکار

بایگانی

هویجوریجات

جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۴۵ ب.ظ

امروز تازه فهمیدم بچه داشتن هم خیلی سخته! مخصوصا اگه یه بچه تخص و شیطون باشه که دیگه خدا باید به آدم صبر بده. ما کلا خانوادمون اینجوری بزرگ شدن که بچه های مودب و ساکتی بودیم. الان خواهر زاده هامم همینجورین چون خب بیشتر وقتشون خونه ما هستن. شیطنت و بازی میکنن ولی خراب کاری نه. بهشون بگی فلان کارو نکن خوب نیست و اینا گوش میدن. یادم میاد یه روز دختر عمه هام اومده بودن خونمون و با ریحان بازی میکردن. یک دو دقیقه یکیشون غیب شد و رفتم دنبالش دیدم تو اتاق لاک خواهرمو برداشته و در و دیوار و کمدو نقاشی کرده. کلی حرصم گرفته بود. حالا بچه هم هست خب چی بگه آدم. امروزم طبق معمول ویتا بیرون بود و واسه خودش میچرخید و بازی میکرد. یه دفعه نگاه کردم پایین دیدم پوست سیم شارژر موبایلمو با نوکش کنده و سیمشم نزدیکه قطع بشه. عصبانی شدم گرفتمش یه جوری محکم پرتش کردم تو قفسش. همیشه سراغ سیم ها که میره یه داد سرش میزنم و میگم نه میره کنار.الانم تو قفس قهر کرده روشو برگردونده اونطرف برخلاف همیشه که منو نبینه:)))) امروز داشتم یه وبلاگیو میخوندم و حواسم بهش نبود و این حادثه پیش اومد. خب آدم که نیست!! بعد این قضیه فکرمو مشغول کرد که بچه داشتنم واقعا سخته ها!! مخصوصا بچه های نق نقو و این حرفا ( در همین اثنا دلم واسه محمد حسین قیلی ویلی میره و بسی تنگ شده یکم که یکم واسم بخنده). واسه همین همیشه میگم بچه خوبه ولی واسه همسایه:))))) دیگه دردسرش واسه آدم نیست

حس میکنم آدم کم حوصله ای شدم. نمیدونم چطور آدم باید صبور و پرحوصله و خوش اخلاق باشه!!!

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۲
مستر نیمــا
نیمه سیب سقراطی ۱۲ تیر ۹۴ , ۱۵:۵۰
الهی بگردم ... چه جوری دلت اومد ویتا رو محکم پرت کنی ؟؟؟ 
بی رحم ، ظالم ، مستبد ، زورگو :|

سیم شارژرمو جویده!! من نسبت به وسایلم حساسم

سلام مستر نیما!

شمام ک مهاجرت کردی!!!

مطالب رو تونستی برگردونی از بلاگفا؟

سلام

نه نشد. فعلا که مطالب رو نمیشه منتقل کرد

سعی کن زیاد حساس نباشی!
برادر منم عین تو بود، بچه دار که شد دو سه بار که روش خرابکاری کرد حساب کار دستش اومد...    :))))
در ضمن یه باره دیگ با ویتا اینجوری برخورد کنی جماعت وبلاگی ها میان عنجه عنجه ت میکنن...
با بچه درست برخورد کن،
با این اخلاقه....
استغفرالله....

یکم؟ یکم بی حوصله شدی؟
خدا شفات بده عمو......

انشالله بعد از شما نوبت ما هم میرسه

آخیییییی...حیوونی گناه داره، اون یه بار بهش ظلم شده و از خونه اصلیش که آسمون خداست محروم شده دیگه روا نیست آزار ببینه...
برای صبوری فقط کافیه از هر چیزی راحت گذشت و سخت نگرفت منم اینطوری بودم اما چند ماهه هر وقت یه اتفاقی میفته که لجم رو در میاره اصلا اهمیت نمی دم و میگم (خب چی کار کنم شده دیگه...)
فقط همین یه جمله آروومم میکنه... 
اولش سخته کم کم عادتمون میشه... 

با همین یه جمله؟؟؟

نمیشه که!!

شما امتحان کنید  اگه بخواید کار نشد نداره...
اتفاقا این طوری کمتر گره توی کار آدم میفته، چون این یه قانونه که هرچی نسبت به حوادث بد حساسیت نشون بدیم بیشتر اتفاق میفتن... 
روانشناسی این موضوع رو ثابت کرده...

سعی میکنم ببینم چی میشه

حوصله تایپ ندارم
صرفا اومدم حضور به عمل برسونم

باز خوب شد اینو با اشاره نوشتی:)))

سلام
آخی دلم برا ویتا سوخت خب بابا آدما هم گاهی به حرف گوش نمیدن خرابکاری میکنن این که دیگه طفلی پرنده سا اوخی با اون قهر کردنش طفلک گناه داره برو از دلش دربیار دیگه الان تنبیه شده برخلاف خیلی از آدما اون الان به کار بدش پی برده

فکر نکنم پند گرفته باشه:)))

طوطی آزاری؟ :|
من بچه هاییو که هنوز حرف نمیزنن و راه نمیرن و جیغ نمیزنن و پوشکم هستنو دوس دارم خیلی :)) ترجیحا لپشون گاز اگه گرفته شه گریه نکنن :))

دیگه چیییییی؟؟؟تعارف نکنیا:))))

 آخی حیوون:(
آره بچه دوساعتش خوبه بیشتر نه:دی
البته میگن که آدم بچه ی خودشو حوصله پیدا میکنه.برای همون از این بابت که نگران نباشید .
دلتنگی واسه خواهرزاده خیلییییی سخته خیلییییی من درک میکنم:دی

دقیقااااااااااااااا

اصن دلم بدجور هواشو کرده

اسقف اعظم ۱۲ تیر ۹۴ , ۱۷:۱۰
دقیقا،حالا اینا همه به کنار اون قربون صدقه ای که مامانه از بچه میره مث این میمونه اتو گذاشته باشن رو اعصابت.

اونو نگو ......

تخص؟!! نه بابا! تخس!
از بچه های افسارگسیخته متنفرم!متنفر!
+یه بچه ی افسار گسیخته رو یه مدت پیش خودتون نگه دارید تاصبر و حوصلتون افزایش پیدا کنه!:)

ما خیلی با این لغت سروکار نداریم املاشو بلد نیستیم :))

من موندم...

ی پسر! حوصله ایجور چیزا رو نداره

خدایی چطور حوصله مراقبت ازشو داری؟ اذیت میکنه خوو!


نه اتفاقا خیلی بامزه و دوس داشتنیه.بعضی وقتها خر میشف فقط:)))

واقعا به بچه میگین اینکارو نکن گوش میده؟؟؟؟

مگه میشه؟؟؟ مگه داریم؟؟؟؟؟

آره 

این خواهر زاده های من اینقدر خوبن هرکی میبیندشون عاشقشون میشه
میگه اینا خیلی میفهمن:)))
بازی میکنن ولی اصلا اهل اذیت کردن نیستن

تاج بی بی ۱۲ تیر ۹۴ , ۱۸:۱۷
یعنی تئوریاتون از قطر تو حلق داعش
دارین ویتارو با بچه های احتمالیه آینتدتون مقایسه می کنید نچ نچ

بلاخره یه نمونه میشه!

ما تو کارمون به این جور  چیزا میگیم پایلوت!
یک مقیاس کوچیک از پروژه بزرگ

ببخشید.قصد جسارت نداشتم:))
+ما هم سروکار نداریم.(اون خونسرده بود تو بلاگفا!)

 من رو شوخی گفتم :))

الف_لام _ناز :) ۱۲ تیر ۹۴ , ۱۹:۲۳
بچه هایی مثله خواهر زاده های شما یکم بزرگ بشن براشون دردسر میشه !

شما حوصله بچه ندارین چجور حوصله طوطی دارین ؟! :)

بعید میدونم
طوطی خوبه حوصله نداشتین مذارینش تو قفس :دی

فاطیما کیان ۱۲ تیر ۹۴ , ۲۲:۴۸
خداروشکر میکنم که حیوون خونگی ندارم وگرنه معلوم نبود با جویده شدن سیم شارژ ام توسط اش چی کارش میکردم 

اوه اوه. یعنی اینقدر خشن؟؟؟

بچه ی خوب هم نعمتیه

ویتای طفلک هم گناه داره عاقل که نیست بدونه چی به چیه

واقعا 

آی نووو

دنبای حیوانات با دنیای انسان ها متفاوته.
بچه ها رو میشه آموزش و تربیت درست داد که بچه های خوبی از آب دربیان ولی حیوانات رو نمیتونین 
فوقش یک دو ساعت خوبن بعد دوباره همون کارهای قبلی رو ادامه میدن :))
به قول خودتون شما بچه ی خوب و آرومی بودین خب قطعا اگر بچه تون پدر و مادر با اخلاقی داشته باشن 
قطعا بچه های خوبی تحویل جامعه خواهید داد:))
شیطونی هم سن خودش رو میطلبه:)) 





بعضی وقتها حیوونها هم بیشتر از آدم ها میفهمن:)))

برای ویتا کاموای رنگی رنگی بگیرین از قفسش آویزون کنید وقت هایی هم که میاد بیرون کلاف کاموا رو بزارید جلوش دیگه سراغ سیم ها نمیره یا کمتر میره من امتحان کردم :))


حالا امتحان میکنم ببینم چی میشه

الهی بگردم بعدش جیگر خودت خون نشد با بچه اینجوری برخورد کردی ؟
حالا فردا عقده ای بشه معتاد بشه کی پاسخگو هستش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 
لطفا مسئولین رسیدگی کنن 
با  تشکر مامان دوتا جوجه بلدرچین 
بعدشم برادر من شارژرت رو دم دستش نزار که بعد اون رو دعوا کنی مثه اینه که  آب جوش یا آتیش رو بزاری دم دست یه بچه نو پا 
بچه فقط همون 2 دقیقه ای که داره میخنده  خوبه اونم تا سن 2 سال :)))))

تخصیر خودش بود خووو

عهههه.تخمشم خاصیت داره:)))

مامان دوگل...فاطمه ۱۸ تیر ۹۴ , ۲۱:۵۴
الان معلومه کاملن که دارم این آرشیو رو که از دست دادم میخونم؟!... :)
 و اما نظر من درباره بچه های تخس یا تخص! حالا هرچی

من هم دقیقا مث شما هم خودمون آروم بودیم.  هم دو تا بچه هام الان جایی که میریم با ادب میشینن و آتیش نمیسوزونن توی خونه خودمون صحرای محشر درست میکنن ولی خونه مردم ادب دارن خدارو شکر

طبق تجربه ی من این بچه های شر خودشون هیییییچ تقصیری ندارن
صددرصد تقصیر والدینشونه100%
یه عده بخاطر این کتابهای الکی تربیت فرزند که ریشه اش و اعتبارش  اصلن معلوم نیست  بچه ها رو طوری لوس و بی ادب بار میارن که بعد چند مدت خودشون هم میمونن توش
بعضیها هم به خاطر رقابت و روکم کنی و...  بچه رو ول میکنن به امون خدا تا از جاری شون و خواهرشون دموکرات تر!!! باشن

خلاصه این بود نظریه من در باب تربیت فرزند :))


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">