ساحل افکار

بایگانی

انگار مسخره مردمیم

جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۳ ب.ظ

هر چی از بدقولی متنفرم به یه نفر پول دادم که تا الان بیشتر از 30 باز بهم قول داده و زده زیرش. یعنی اینقدر اذیتم کرده که این شخص خودشو به زمینم بزنه من یه هزار تومنی بهش پول نمیدم. متنفرم از بدقولی

همون اول بگو آقا تا فلان وقت نمیتونم بهت بدم که من روی پولم حساب نکنم. تو این دور و زمونه خوبی به هیچکی نیومده. اعصابم خط خطیه!!!!!!!

امشب زنگ زدم باهاش اتمام حجت کردم تا فردا باید پولمو بده. هر روز به دروغ بهم یه چیزی میگه

از من میشنوید تا کسیو خوب خوب نشناختین نه ضامن کسی بشین نه پول بهشون قرض بدین. مردم این روزا خیلی بی حیا شدن


* ویتا دوباره باهام آشتی کرده الان اومده نشسته وسط سینه ام منم هی نازش میکنم بلکه عصبانیتم فروکش کنه از دست این یارو!

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۲
مستر نیمــا
اول!

یس

کتاب هم قرض ندین یه ساله کتاب عزیزتر از جانمو دادم به یکی قرضی حالا حتی جواب تلفن و اس و پیامم نمیده..دیگه به هیچکس کتاب قرض نمیدم

والا ما یه چیز قرض میگیریم خودمونو میکشیم یه وقت بدقولی نشه بعد مردم اصلا انگار نه انگاررررررر

برید بزنیدش!

خیلی خوبه ( :

:))))))))

قبلا در همین راستا پست گذاشته بودی و منم کامنت گذاشته بودم
لذا من دیگه حرفی ندارم
سری بعد با مسئولیت خودم، بکشش

کامننتو یادم نیست!!

آخرش مجبورم همینکارو بکنم

من تازه امشب آدرس جدید شما رو یافتم. تقریبا خاموشم.خوشحالم که دوباره میتونم وبلاگ شما رو بخونم

خوش اومدین 

:)

آخ... گل گفتین، داغ دلم تازه شد!!!
منم از آدمای بد قول و بی مسئولیت متنفرم به هرکی هرچی دادم یا با التماس و خواهش ازش پس گرفتم ویا مجبور شدم بی خیال اون چیز بشم ... 
به نظر من یه روز رو تعیین کنید و با جدیت بهش بگید پولتونو پس بیاره، اصلا بگید پولتونو برای یه امر خیلی حیاتی لازم دارین... حتی شده باهاش برخورد کنید... این جور آدما لیاقت رفتار با احترام رو ندارن ...

۳ ماهه هی بهانه میاره.امشب زدم به سیم آخر

آخی ویتا. الان کلی ناز و عشوه میاد حالت خوب میشه 

آخه ناز و عشوه واسه من پول میشه؟؟:)))))

با این اعصاب خط خطی ویتا رو نزنی آش و لاش کنی یه وخت :))
اون طرفم بزن مغزشو بپاچون :|

نه بابا.من دلم نمیاد که.:))))

حیف که دل  رئوفی دارم

حالا موقع ناز کردن ویتا خط خطیش نکن به جای اون آدم

نه:))))

سه ماه!!!!!!! بابا عجب رویی داره این دوست شما... من فکر کردم دو سه هفته س!!! فکر کنم اینقدر طولش میده تا شما قید پولتونو بزنید... ما همچنین کسی رو توی فامیل داریم از هرکی قرض گرفته نداده آخر طرف مجبور شده بی خیال پولش بشه....

از رو و این حرفا گذشته.بعد عید قرار بوده پس بده!!!

ما پول دستمون بیاد ، توصیه شما رو آویز گوشمون میکنیم :د

:)

❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu ۱۳ تیر ۹۴ , ۰۱:۱۴
حالا شما میگی ضامن ناشناس نشیم یه چیزی، بابام ضامن آشنا شد ...یه پدری از ما دراورد...

آدمو از کرده خودش پشیمون میکنن!!

از من اگر میشنوید حتا اگر کسی را خوب شناختید هم بهش نه پول قرض بدهید نه کتاب و نه ضامنش شوید.(خواستید بدهید برای خودش بدهیدا! این با هدیه فرق دارد!) چون از من اگر میشنوید، شما هرگز نخواهید توانست کسی را بشناسید و هرگز نخواهید توانست پیش‌بینی کنید فردا آن شخص چه جور شخصی خواهد بود.
البته این تجربه‌ی شخصی بنده بود! در برخورد با انسان‌های فرهیخته! باقی انسان‌ها هیچی!
و صلاح مملکت خویش، مالکان دانند و این‌ها!
این بود انشای من!

والا قبلا مردم یکم حیا داشتن که امروز ندارن.همه باز شدن

سلام 
اولا این پست قرضتون تکراری بود و قبلنا من لایک زده بودم :دی 
ولی اصولا هر چیزی که جنبه ی بدقولی داره بده .
حالا میخواد قرض باشه یا هر چیز دیگری که نسبت بهش طرف بدقولی کنه اصلا خوب نیست.
من هیچوقت هیچوقت تو عمرم اگر کسی ازم قرض گرفته بهش زنگ نزدم که عاقا پولم رو میخوام :))
نمیگم کار من خوب بوده یا کار شما بده .
اتفاقا کار شما خوبه چون طرف برای قرضی که گرفته باید احساس مسولیت کنه و 
بجنبه که پول بی زبون شما رو بهتون بده .
ولی حالا یه درصد فقط یه درصد بهش تو این ماه بازم مهلت بده شاید بنده خدا یه درصد با مشکلی 
برخورده که دوست نداره به تو بگه .موقعیتشو درک کن که خداوند این کارتون رو یه زمانی 
قطعا بهتون عوض خیر میده و پاداشی نیکو.

+حالا اگر هم زیاده مقدار!
 بگین تا بگیم به بچه های بالا بهتون بدن  بلکه اون آقا زنده بمونن فردا !:-D

اولش ما هم اینجوری بودیم.رومون نمیشد زنگ بزنیم.قرار بوده بعد از عید پس بده.الان ۳ ماهه من هی صبر کردم و آبروداری!ولی صبرم حد داره

به پستمون خورده از این آدما!
یعنی آدم توبه میکنه دیگه قدم خیری واسه کسی برنداره!!

دقیقا.پشت دستمو داغ کردم از این کارا نکنم 

گمـــــــشده :) ۱۳ تیر ۹۴ , ۰۲:۴۳
دم ویتا گرم...

:دی

اسقف اعظم ۱۳ تیر ۹۴ , ۰۲:۴۵
وای وای 
یاد چادر نازنینم افتادم که امانت دادمش یکی که اتفاقا از رده ی همین آدماس
حالا هم دارم با خودم کار میکنم که انتظار چادر اتو کشیده ی تر و تمیز رو نداشته باشم بلکم ی بلایی سر طرف نیارم.
مطمئنم که کشش پاره میشه...

آخی.چادر که باز خوبه....

همه ی اینا از مسوولیت ناپذیری یا همون بی مسوولیتی می آد متاسفانه

هیچ وقت هم تا کسی رو نشناختین باهاش پروژه مشترک قبول نکنیدکه همشو باید خودتون انجام بدین و اوشون فقط نمره اشو بگیره و به روی خودشم نیاره و تازه بعد از اونه که متوقع تر هم میشه تازه :))

بله متاسفانه همینطوره

سلام.
من به یکی که فکر میکردم دوسته، مبلغ زیادی قرض دادم. به هزاران بیچارگی و در چندین قسط!! پولمو زنده کردم.
850 هزار تومانش دست اون بنده خدا موند. و منم دیگه نرفتم سراغ اون پول.حالا یک سال از اون موضوع میگذره.

+ شبلی همیانی خرما خرید. گفت درهمی میدهم کسی برایم تا درب منزل بیاورد.
کسی نبرد.
همین هنگام دزدی همیان را بر دوش گرفت و فرار کرد.شبلی گفت:ای عجب. درهمی میدادم تا کسی برایم تا خانه بیاورد.حالا کسی بی مزد، برایم تا پل صراط میبرد..


+متاسفم که مردم حق الناس رو فراموش کرده اند...آنهم حق الناسی به این وضوح رو.

آخ آخ گفتین. اصلا نمیدونن حق الناس چیه؟

هر کس دیگه ای هم بود ناخودگاه عصبانی میشد بالاخره آدم برای پول و زندگیش برنامه داره دیگه. دمپایی ابر تر ، ترکه تر ، سوزن و اتوی داغ برای تنبیه طرف موجود هستش میخوای بفرستم مستر 
نمیدونم چرا اون خط آخر در مورد ویتا یهو یه تصویر شبیه آقای کولا تو کارگاه گجت رو به ذهنم آورد 
نه که عصبانی بودی بعد ویتا رو هم نوازش میکردی شما واسه همون بود 

اسباب کشی کردی پس

کلا شما تو کار تر هستی،خشک جواب نمیده؟:))))))

من برای مبالغ متفاوت روش هایی داشتم بسی خوب جواب داد.البته طرفای مقابلم خیلی خوب میفهمیدن!

بگو ما هم یاد بگیریم. مبالغ بالا چیه مبالغ کم چیه؟

مبالغ کم میشه از دو هزار تومن تااااااا500-700هزار تومن.مبالغ بالا هم 1میلیون تومن تا .......
الی ماشاالله!
میگم که!باید طرف مقابلتون خیلی بفهم باشه!بعد یه سری جملات هست من به صورت یه کتاب درآوردم ،میتونید شماره حساب بدم ،پول که پرداخت شد میفرستم خدمتتون:))))))
کتابی متناسب با شخصیت نویسندهی این وبلاگ وزین!قشنگ!همه چی تمام!(خوب میتونم تبلیغ کنم؟!):)

به ما؟ما خودمون غورباقه رنگ میکنیم جای فولکس مفروشیم به مردم :)))))))

بلی:)کاملا درست.
 متجه شدم تبلیغ در راسته ی کار بنده نیست!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">