ساحل افکار

بایگانی

یه زنم نداریم

يكشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۰ ب.ظ

یه زنم نداریم براش بنویسیم که....

 

کتلتت اى بلا ، مرا کشته 

                                       املتت دلبرا  ، مرا کشته

آش هایت  اگر چه با حالند

                                       طعم آن قیمه ها مرا کشته


این سوالت که ظهر چى بپزم ؟

                                       مرغ ، ماهیچه یا.... مرا کشته

این که تا از  اداره  مى آیم

                                       چیده اى سفره را مرا کشته

بر سر سفره  هم  صدا زدنت 

                                       که : کجایى ؟ بیا.. مرا کشته

بوى سوپت که مى کند مدهوش

                                       مى برد  در  کما ...  مرا  کشته

بد گرفتار قرمه سبزیتم

                                       مثل لازانیات  مرا کشته

 دست هایت که با هنرمندى

                                       مى پزد  پیتزا... مرا کشته

استرس هاى ناب و دلسوزیت

                                       که : نسوزد غذا ... مرا کشته

من اگر پاى سفره جان بدهم

                                       دیس لوبیا پلوت ، مرا کشته !  

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۱
مستر نیمــا
هوس زن گرفتن ب سرت زده عایا؟؟!!

این لیست غذاهه آدمو وسوسه میکنه خب:))))))))))

عجب...
اصلا هم بحث شکم مطرح نیست...اصلا:دی

اصلااااااااااا

فقط عشق و علاقه هست دیگه!

البته یه نظریه هست که میگن قلب مردا و شکمشون ارتباط خیلی نزدیکی با هم دارن:)))))

اها پس تو زن نمیخای! ی اشپز حرفه ای میخای انگار!

:)))))))))))

کی؟من؟؟؟
هوا چقد گرمه:))))

استرس هاى ناب و دلسوزیت
که نسوزد غذا ... مرا کشته

آخ آخ... امان از این سوخته پلو ها امان :)))))

اتفاقا امروز برنج گذاشتم گرم شه تهش سوخت:))))

عالیه ، ایولا

:دی

امروز آش رشته درست کردم ، شیطونه میگه عکسشو بذارم دلت آب شه مستر. خباثته دیگه :دی

واقعاااا؟نذاشته آب شد

دل مردمو آب میکنی؟
بروووو از خدا بترس. برووو

❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu ۲۱ تیر ۹۴ , ۲۳:۱۱
ای بابا ای بابا!
+هی من میگم امروز یه چیزی شده!
ایناهاش،عنوان!!

:))))))

نیمه سیب سقراطی ۲۱ تیر ۹۴ , ۲۳:۱۵
شیکموووو :))

خب چیکار کنم. اصن یه زندگی و یه شیکم

زهرا(zahra ans) ۲۱ تیر ۹۴ , ۲۳:۲۶
کلا یه آشپزم نداریم تیتر بهتری بود!

نه آشپزی که زنمون باشه با عشق واسمون غذا بپزه
:))))))

خوب بود؟ همچی هنرمندی هستیم :دی

قیافش که عالی بود. 
الان من آش دلم میخواد  خاتون:((((

راز موفقیت یک زندگی عاشقانه!:)))
خانوما توجه کنید 
مستر داره درس زندگی میده 
اجرا کنید :))))

:دی :))))))

تجربه بهم ثابت کرده آدمای شیکمو طفلکیا، زنی با دستپخت خوب نصیبشون نمیشه...نمونش عموم،پسر همسایمون،شوهر خالم...امیدوارم همچین اتفاقی برای شما نیفته مستر...

تجربه شما نمونه هاش خیلی کمه.نمیشه تعمیم داد به همه

باران ( نبض احساس) ۲۲ تیر ۹۴ , ۰۲:۳۵
سلام 
کلی به شعرتون خندیدم :))))
بنظرم بهتر نیست با یه رستوران قرارداد ببندی ارزون قرارداد  ببندین که راحت تر بتونی به همه آرزوهای خندق بلاتون رسیدگی کنین :دی 
یا به آگهی بزنین به یه آشپز ماهر نیازمندی :دی 

ممنون بابت شعرتون 
 خدا خیرتون بده کلی خندیدم.

نه رستوران که غذا رو با عشق برات نمیپزه!!!اگه غذا رو با عشق نپزی خوشمزه نمیشه

اووووووو مستر چی چی گفتن اووووووهوووو(((((:

وای که من چقد دلم واسه این عنوان تنگ بود^_^

راستی میگم چه خوبه ما دختر خانم ها یه وب بزنیم با عنوان یه شوهرم نداریم !

وب خیلی توپی  میشه فکر کن چقد بازدید کننده اونوقت داریم|:

دختر خانوما اینکارو انجامش بدیم چطوره ها ؟

ذوق هنری یا ذوق آشپزی ؟.. ;))))

این دو تا رابطه تنگاتنگی با هم دارن




چرا باید ناراحت بشم؟؟؟!!!!
من از همه خواننده هام استقبال میکنم

فانتالیزا هویجوریان ۲۲ تیر ۹۴ , ۱۱:۴۵
اگه زن گرفتن اینه که آغا جمع شید یکی هم برا من بگیرید خب :(


:))))))

مزشم هم خوب بود. حالا میری خونه حاج خانوم برات درست میکنن :)))

من روزه ام.مشخصه به روح اعتقاد نداری:)))

اینجا غریبه واسه آدم

چرااااا

کجایی دنبال آدرست گشتم ولی...

عه!!

غذاهارو ک هیچ ی لیست بلند بالا ردیف کرده

عشقم میخاد قاطیش!


پس چی:دی

روایت داریم مردی که پنت هَوس (شیکم)ندداشته باشه و از دست پخت عیالش تعریف نکنه اصن مرد نیس :دی

+ ستاد بی شوهر ماندگان :دی

:))))))

می بینم اون روزیو که زنت با ویتا برات کباب درست میکنه با کیفیت فول اچ دی ام می بینم
ببین کِی گفتم !! اصن نداریم زنی که تحمل کنه این حرکتای ویتا جان رو خخخخخخخ
یا ویتا زنتو با نوکش تیکه تیکه میکنه یا زنت با ویتا برات سوپ درست میکنه ینی آینده بینی منو یادت باشه [نیشخند][خیره شدن به افق های دور دست]

آخه ویتا مگه چقدره که کبابش کنه.آخه کی طوطیو کباب میکنه :پی

غمرااااااا من رو ویتا حساسم:))

زن ـها دقیقا هرچیزی که هوو شون حساب بشه قادرن در عرض جیک ثانیه از صحنه ی روزگار محوش منن حالا میخواد پرنده کوچولوی شما  ویتا باشه میخواد نژاد عظیم الجثه ی یوزپلنگ از نوع چیتا باشه !!

تازه من مطمئنم بهتم نمیگه تا بعد اینکه خوردیش ^___^

اصن ما از دست شما زنها روزگار نداریم :((

سلام مسترخان

پس ویتا طوطی شماست من فکر کردم بچه خواهرتونه؟!!!!1 : ))))9

راستی جناب نیما خان  یه سوال داشتم ازتون/: چرا وب من هر چی رمزشو میزنم میگه رمز  اشتباست اخه؟

عوضش هم نکرده بودم که؟!!!!!!

لطفا اگه میتونید کمکم کنید منم برم سر خونه آبی روشن خودم

!!!

بچه خواهرم اسمش محمد حسینه
رمز برگشته به رمز 2 سال قبل. یعنی رمز 92.12

آخِیییییییییییییییییییییییی نگو که اشکم درومد برادر !!! :دی
چقدم که شما مردا مظلومید .. نچ نچ نچ طفلکیا :|

آره دیگه :پی

حالا من از کجا بدونم رمز دو سال قبلم چی بوده؟

ای خدا

این بلاگفا چقد ادمو اذیت میکنه :(((((

من فکر می کردم بچه دوم خواهرتون دختر باشه

واسه همین این فکرو کرده بودی.دی

شما طوطی دارید چه با حالا

حالا عکسشو میزارید ماهم ببینیم؟

از اون طوطیهای برزیلی که نیست؟ همون رنگاوارنگای خوشکل آمازونی؟

تو پست های قبل عکسشو گذاشتم هست

مردها را باید کشت. جور دیگر باید زیست [رضایت قلبی توام با خنده شیطانی]

زرشک

فانتالیزا هویجوریان ۲۲ تیر ۹۴ , ۲۰:۲۹
نخند! من زن میخوامممم :))))
ولی درخواستتون فقط دستپخت خوب نباشه چون اونو که همه دارن!

الان دیگه مشکوک شدی!!!چی دیگه میخوای داشته باشه؟؟؟

صرفا جهت تزیین اون پلوها باشه خدمت خودتون p:

صدرشونم شمایی اونم به سبک ابوبکر بغدادی ... معله .. صوبتم نباشع [خیلی رضایت][نیشخند]

باز هم زرشک

زن خوب و کاری و غذا بپزی پیدا شد منم هستم ، علاوه بر هویج واسه منم جور کنید ! :)))

شما خودتون برید یاد بگیرید زن خوب باشید :پی

حالا غذارو دهنتم بذاره چه شود

نه دیگه!!

این لوس بازیه

...نازنینم
فال می خواهم بگیرم ... می شود نیت کنی ؟
میشود با این غزل ، احساس سنخیت کنی ؟
منطق لب های تو ، شد علت " اشعار " من
می شود با بوسه ای اثبات علیت کنی ؟
طبع من گرم است ، عشق من ندارد حد و مرز
تو زرنگی ... میشود آن را مدیریت کنی ؟
عذر می خواهم ..! حواسم چند بیتی پرت شد
فال می گیرم دوباره ... میشود نیت کنی ؟

:)

عالی
اون تیکه که میگه حواسم پرت شد خیلی هنرمندانه سر و ته داستانو هم میاره:دی

اسقف اعظم ۲۳ تیر ۹۴ , ۰۳:۵۷
ی شوهر هم نداریم واسه رفع عصبانیت بکوبونیمش رو دیوار![زبان]

خدا رحم کرده پس:))))

کبری ناصری ۲۳ تیر ۹۴ , ۰۸:۵۶
درود 
مشکلت حل نشد مستر نیما 
راستس شما میخای تهیه غذا بزنی یا ازدواج کنی ؟
آخه مشکلات تمام ایران حل شد که !!!!!

دیگه ما زیاده طلبیم :دی

فانتالیزا هویجوریان ۲۳ تیر ۹۴ , ۱۱:۲۰
دلم میخواد وقتی رفت مسابقه ی شبکه دو شرکت کرد در جواب کدوم مجلس بود که به سطلنت قجر خاتمه داد نگه مجلس خبرگان :(

:)))))))))))

یعنی ترکوندینااااااااااا
عربستانو بگو کنار دریای خزر :))))))))))))))))

مطمئنم هر زنی در قبال همچین پاچه خواریایی سر تعظیم فرود آورده و یکی از هنرهای رو نکردشو تو آشپزی رو میکنه :-q
عه من فک کردم شما ازدباج کرده باشین ک؟

خیر

مامان دو گل ۲۵ تیر ۹۴ , ۰۱:۲۲
عجب عشق خالصی...
بنده شیکم بودن تا چه حد هوم؟ :)) تا کوجا؟؟
اصلنم مشخص نیست که شکمو هستین ها.

من؟ اصلااااااااااااااااا :))))))))))

همون تازه وارد قدیمی! ۰۲ شهریور ۹۴ , ۰۱:۳۲

ای وای من شما هنو مجردی؟؟

دیدم تو وبلاگ (یه زنم نداریم) خبری نیست فک کردم مزدوج شدین! آخی...:((

وای نداره!!!

بله

همون تازه وارد قدیمی! ۰۳ شهریور ۹۴ , ۰۰:۵۸
آخه نه که شما همش تو حسرت زن داشتنید و الآن سااالهاااست (یه زنم نداریم) مینویسید به اون خاطر گفتم:-q

حسرت؟؟؟!!!!!

والا بعضی وقت ها خندم میگیره به طرز فکر خواننده های اینجوری!!!
هدف از نوشتن اونجا چیز دیگه ای بود. و نداشتن زن حسرتی نبود. مثل اینکه اگه شما کار کنید یعنی داشتید از گرسنگی میمردید که الان رفتید سر کار؟ ممکنه پولدار باشید ولی باز هم بخواید برید سر کار و بیکار نباشید
اونجا نوشتن هم دلیلش بیشتر جنبه آموزشی و طنز داشت واسه خانوما

باشه بخند:(

good bye

:دی

نه از وبت خوشم امد
الان که از پنل خارجم فردا
به دنبال کنندگانم اضافت میکنم

:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">