ساحل افکار

بایگانی

جیگر داییشه

شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۳۰ ب.ظ

درسته؟آخه درسته خواهر زاده آدم که دوتا دندون پایین تازه در آورده نیم ساعت مانده به رفتن بیاید بغل آدم و هی حنده های دلبرانه سر بده و سفت آدمو بچسبه و بعد حتی بغل پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ هم نره و با گریه و زور ار آدم جدا بشه؟نه آخه درسته؟؟ خب آدم از در بیرون نرفته دلش تنگ میشه واسش :(

یه همچین دایی ای هستیما :دی اصن دوست داشتن دوطرفه هست. دوری هم تاثیری نداره :دی


یه هفته کلا تکنولوژی رو گذاشته بودم کنار و به امر خطیر لذت بردن از زندگی در کنار خانواده و تفریح پرداختیم:دی خعلیم راحته. فقط اولش سخته

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۳
مستر نیمــا
رسیدن به خیر

مرسی

منم هفته پیش این کارو کردم
تکنولوژی رو گذاشتم کنار ببینم آسمون چه رنگیه
سخت نبود
ولی بعدش دهنم سرویس شد با 187 تا پست نخونده و ایمیلا و کامنتای جواب داده نشده!!!

:)))))))

خب من خیلیاشو نمیخونم .میزنم مارک آل ازِ رید :دی

سلام
میشه عکسشو بذارین؟
تولوخدااااااااا

( ^_^*)

می بی . باید ببینم عکس تکی داره

رنده باشه انشالله...

مرسی.

❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu ۰۳ مرداد ۹۴ , ۱۸:۴۴
یه نی نی سفت بچسبه آدمو، خی لی خوبه!

خعلییی

خی لی خوش میگذره ی مدت نت رو میذاری کنار...تجربه اش کردم

آرههه

رسیدن بخیر . اتفاقا دیروز داشتم فکر میکردم چرا نیستی. 
دایی خیلی خوبه ، خواهرزاده ها عاشق داییاشونن :)

ممنون

دایی ها هم همینطور

سلام علیکم.
 دایی خوبه.دوست دارم:) خواهر زاده هم حتما خوبه:)

سلام

خیلیییی

یاد خودمو داییم افتادم . ایشون یه مرد گنده بیس چار ساله منم که..!!
عشممممممممممممممممه!
و دوری از تکنولوژی!
من نخاستم جدا شم .بزور جدام کردن.سه روزه یکاری کردن فقط ساعت ده تا دوازده شب حق دسرسی ب نت داشته باشم.دارم میمیرم بدون نت!

نترس نمیمیری:)))))))))

دایی ها خعلی خوبن :دی ی ی ی

اصن این خواهرزاده ها همینجورن :)
اصن دلبرن واسه خودشون :)))

خیلی دوسشون دارم

گمـــــــشده :) ۰۴ مرداد ۹۴ , ۰۰:۱۷
همون اولشه که بابای آدم میاد جلو چشاش دیگه!!!

نه در این حد دیگه

منم پیش اومده برام قهر کردم با تکنولوژی ولی بعد پشیمون شدم1 :))

واللا تو این تلگرام از ظهر تا شب آن نمیشی 300 تا پیام داری چه برسه به یه هفته! :|

خوبه برای یه مدت


2900 پیام:))))))))

رسیدن بخیر دای نیما((:

امروز داشتم بهت فکر میکردم که کجاست این چند روز فکر کردم دوباره واست آستین با لا زدن((:

آخر از اخرین باری که غیب شدی خبر خوشی رسیده بود/:
گفتیم شاید اینبارم همینطور باشه((:

ممنون


نوچ

سلام آقا نیما چه عجب بالاخره اومدین، فکر کردم دیگه نمیاین، آخه چند وقته یه اتفاق عجیبی میفته، من تازه سه چهار ماهه به تکنولوژی پیوستم یعنی تا حالا به خاطر درسم سراغش نیومدم اما بعد از دفاع از پایان نامم تصمیم گرفتم به این دنیای مجازی هم پا بزارم. اونم فقط در حد وبلاگ خوندن، توی هیچ صفحه اجتماعی هم عضو نیستم توی این چند ماه هر وبلاگی که رو که برای خوندن انتخاب کردم بعد از مدت کوتاهی نویسندش دیگه ادامه نداد تا حالا پنج وبلاگ اینطوری شده، اواخر اردیبهشت هم با وبلاگ شما آشنا شدم اونم که به لطف بلاگفا یک ماهی نبود. این چند روز هم که نبودین داشتم به نحسی پا قدمم ایمان می اوردم!!! اما خدا رو شکر اومدین. من کلا دو وبلاگ رو میخونم یکی اینجا و یکی هم یه وبلاگ دخترونه خیلی خوب. این دو وبلاگ خیلی بهم آرامش میده. امیدوارم همیشه باشین... 

یکم رفتیم تعطیلات آب و هوایی عوض کنیم :دی

مرسی.لطف دارین

فانتالیزا هویجوریان ۰۴ مرداد ۹۴ , ۱۱:۳۸
بابا من که دو روز یا سه روز یکبار میینمش هم هر روز تو دفتر اون فیلمش رو که میخندونمش و اونم مثه خر میخنده رو میبینم!
تا کوچیکن باید استفاده کرد، بزرگ که میشن تبدیل به موجودات ِناشناخته میشن:))

:))))))))))

آره مزشون تو کوچیکیه

خو خون به جیگر آدم میشه اینجوری که 
اصی دایی ها حساب شون جداست  

همینطور خواهر زاده هاااا

رسیدن بخیر 

اتفاقا خیلیم سخت نیست کنار گذاشتنش ها !! خیلی خوش میگذره!! :)

+وای ازون نوع نی نی هایی که تا میگن بیا بغل مامان پشتشو میکنه به همه و میچسبه بغل ادم و محکم میگیره  ادمو:))))

آره خوبه واسه تنوع

البته نه بغل هر کسی :دی

چه دایی خوبی
بح بح بح بح
خدا برا هم حفظ تون کنه
انشالله جوجه فندق های خودتون :|

انشالله

حسش نیست:)))))

الهی ^_^ منم دو هفته س دارم دوقلو داری میکنم!! هلپ می اگه خیلی لاو بیبی :))

عههههههه

نه نوش جان! من ظرفیتم یکی بیشتر نیست:)))))
زیادیش دل آدمو میزنه:)))))
خدا حفظشون کنه واستون
مبارکه:دی
حالا خاله شدی یا عمه؟

فانتالیزا هویجوریان ۰۵ مرداد ۹۴ , ۱۰:۲۳
آخه شما ببین نمای پشت و کله روووووو :))))))))))

https://instagram.com/p/5mCyrfPmd_/?taken-by=fantaliza67

ااوووفففففففففف:)))

سلام 
رسیدن بخیر :))

دایی هستی یا خان دایی ؟!:))
خواهرزاده ها مثل عسل شیرینن من که خواهر زاده هام کوچک بودند بدلیل زیادی دایی و خاله 
تحویلم نمیگرفتن ولی الان که بزرگ شدند خواهر زاده کوچکم که خیلی دوستش دارم راه به راه تحویلم میگیره :))
اگر تکدانه دایی باشه از بچگی تا بزرگسالی تحویلت میگیرن مخصوصا اگر دایی کوچکشون باشی تا آخر عمر
ضمانت میدم که همبنجوری راه به راه تحویلت بگیرن حتی :دی 
ایشالا خدا سایه ی هیچ دایی رو سر خواهرزاده اش کم نکنه.آمین.

سلام. مرسی

خان دایی:))))))))))

مهندس بهشت ۰۶ مرداد ۹۴ , ۰۰:۵۴
نزدیک دو ساله که خاله شدم
روزی دو ساعت با این بچه نباشم افسردگی میگیرم
کاملا درک میکنم چی میگین

تا 5-6 سالگی تا میتونید حالشو ببرید که بعدش مزشون میره!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">