ساحل افکار

بایگانی

در محضر شعر

شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۲۲ ب.ظ

هر چه را باعشق پیدا میکنی گم میشود،

                                                      دل بروی هرکسی وا میکنی گم میشود،

 روزهای زندگی را با هزاران آرزو،

                                                      یک به یک وقتیکه فردا میکنی گم میشود،

عمر مثل یک پرنده در قفس جان میدهد

                                                      صحبت از آزادیش تا میکنی گم میشود،

راز خیلی از بزرگی هابه کوچک ماندن است 

                                                      رود را وقتی که دریا میکنی گم میشود،

باهمه زیبائی اش رسم بدی دارد قطار،

                                                      هرچه را آنی تماشا میکنی گم میشود،

زندگی را بیش از این مانند من جدی نگیر،

                                                      تا وصالش را تمنا میکنی گم میشود....

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۰
مستر نیمــا

یک جرعه غزل

❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu ۱۰ مرداد ۹۴ , ۱۷:۳۱
به تو گفتم که در این دور شدن ناچاری؟
سربه تایید تکان دادی و گفتی آری!

(عین مرگ است اگر بی تو بخواهد برود
او که از جان خودت دوست ترش می داری)

ای که نزدیک تری از من دلتنگ به من
بین ما نیست به جز فاصله ای اجباری

من عروس توام ای از من و آغوشم دور
خطبه را گریه ی من می کند امشب جاری

زندگی چیست به جز خاطره ای افسرده
زندگی چیست به جز رنج و غمی تکراری

گله ای نیست به تنهایی خود دل بستم
به -غزل گریه- ی هر روز..به شب بیداری

روی دیوار دلم سایه ای از قامت توست
مثل تنهایی من قد بلندی داری...

بسیار زیبا بود. لذت بردم. مرسی

خواننده ای به نام نیما می فرماید:
عشق یه چیزی مثل کشک و دوغه

عجبببب

اینم لینکش:
http://s5.picofile.com/file/8113716176/Nima_03_Eshghe_Interneti.mp3.html

یه لحظه تلفن زنگ زد حواسم پرت شد, مقام اول کامنتارو از دست دادم :((((

:))))))))

واقعا عالی گفته. دوستان حتما گوش بدین این آهنگو

ماهان هاشمی ۱۰ مرداد ۹۴ , ۲۲:۴۵

شعر قشنگی بود!

لایک! :)

:)

بعد ما میایم بهت گیر ندیم خودت یه کاری میکنیا "مخضر" شعر دیگه چه صیغه ایه!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">