ساحل افکار

بایگانی

در محضر شعر

دوشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۱ ق.ظ

تا نگهبـــانان ابــــــرو دستشان  بر خنجــر است

                                                                  فتـــح چشمان قشنگــــت مثل فتح خیبر است

رنگ  چشمـت  بهتریــن  برهان  اثبات  خداست

                                                                  «قل هو الله احــد» گوید هر آن کس کافـَر است

انحنــــــــای ناب مژگـــــانت  «صراط المستقیم»

                                                                  از نگاهــــــــت دل ‌بریدن هــــم جهاد اکبر است

خنده‌هــــایت چــون عسل حتا از آن شیرین‌ترند

                                                                  هر  لبت  تمثیـــل  زیبـــایی  ز حوض کوثر است

بوسه‌هایت طعــــم حـــوّا می‌دهد با عطر سیب

                                                                  بوسه‌هـــــــایت  یادگاری  از  جهان  دیگـر است

لب به خنـــــده وا کنی؛.. آرامشـــم پَر می‌کشد

                                                                  غنچه می‌گردد لبت؛.. فریاد مـــــــــن بالاتر است

یک دو تـــار از کـــاکلت  دل  را اسارت برده است

                                                                  الامان از روســـــــری، زیرش هزاران لشکر ‌است

مهربان هستی، دلم در بند موهایت خوش است

                                                                  مهربانـــی  با  اسیران  شیــــوه‌ی  پیغمبر است

جد  من  قابیـــل  و گنــــــدمزار  مویت  پر ثـــــمر

                                                                  بهر من هر خوشه‌اش از هــــر دو دنیا سرتر است

یک گره بر بخت من زد یک گــــــــره بر روســــری

                                                                  هر کدامش وا شـــود، من روزگارم محــشر است

خواهشی دارم... جسارت می‌شود... امــــــا اگر

                                                                  موی تـــو آشفتــــــه باشد دور گردن بهتـــر است            (مهدی ذوالقدر)


 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۹
مستر نیمــا

یک جرعه غزل

ماهان هاشمی ۱۹ مرداد ۹۴ , ۱۰:۳۶
لایک! :)
❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu ۱۹ مرداد ۹۴ , ۱۲:۳۲

من دلم تنگ شده ، فاجعه را میفهمی 
عمق دلتنگی و این حال مرا میفهمی 

چون درختی که ، بریزد همه ی بار وبرش 
شده ام مضحکه ی ، صاعقه ها میفهمی

رو به موتم ،همه اینگونه بمن خیره شدند 
منم آن روح سراسیمه رها ، میفهمی 

قهر تو برده مرا ، تا درکاتی دیگر 
شده ام کافر ومغضوب خدا ، میفهمی 

گرخداوند بپرسدکه ، چه میخواهی تو 
من بگویم که تو را ، باز ترا میفهمی؟؟؟

مرسی زیبا بود

لااااااااااااااااااااااااایک به دو بیت آخرش :)))))
شعر خیلی قشنگی بود
با اجازه،  ازش استفاده کردم

خواهش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">