ساحل افکار

بایگانی

مثل

چهارشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۲۹ ب.ظ

مثل وقتی زیر دوش از بس فکرت مشغوله یادت نمیاد چند بار شامپو زدی؟چند بار لیف!بعد که حسابشو میکشی میبینی دست کم 5-6 بار فقط سرتو شستی... 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۸
مستر نیمــا

مثل

اینجا جا داره شاعر بگه..
نیما چقد تمیزه پیش همه عزیزه :))

:))))))))))

از بس که فکرت مشغوله...
حالا مشغول چی بود؟ :دی
احلام؟



نه مشغول احکام :)))))))))

...

عجب کامنت پر محتوایی!!!!

خطاب ب تورنادو یا اگ خوده نویسنده اصن

احلام چیه؟؟!!! ینی چی اصن؟

خندوانه رو نمیبینی؟؟؟؟

احلام و شهلام؟؟ معشوقه جناب خان

اون موها تا الان باید ریخته باشن پس!
مثل وقتی که خودت حالت خوب نی از همه چی خسته ای وداغون ولی با این حال یکی دیگه رو دلداری بدی
رنگ موی سرت نرفت؟ 5-6 بار آخه؟!
نچ نچ نچ نسرینم هی میاد شایعه پراکنی میکنه :)))
احلام یا شهلام؟ شایدم مهلام :)))
نیمه سیب سقراطی ۲۹ مرداد ۹۴ , ۱۰:۴۳
تازه من یه باری در عمق تفکراتم شامپو بدن زدم رو سَرم :|
برای لیف یه اختراع دارم یه ضربدر با خودکار آدم بزنه رو شیکمش مثلا بعد هر وقت یادش رفت چندبار لیف زده نگاه کنه ضربدره ببینه چقدر کمرنگ شده! برا شامپو ایده ای به ذهنم نمیرسه :/
من برم اخدرامو ثبت کنم :D

اتتتاقا میبینم

وقتی کامنتو دادم یهو یادم اومد ولی من کامنته رو داده بودم دگ نمیشد برش گردوند!

جناب خان:) عشششششششقمهههههه

سلام از اینکه با وبلاگتون آشنا شدم خیلی خوشحالم
امان از فکر مشغولی که زیر دوش اب به سراغ ادم میاد...
خیره ان شالله
اگه موهات بلند باششه تا کمرت باشه هیچ جوره یادت نمیره چند بار سرتو شستی چون بار سوم رسما دستت قطع میشه
حالا با ادم های کچل کاری ندارمممکنه

چرا دستات قطع بشه؟؟!!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">