ساحل افکار

بایگانی

دانلودانه

دوشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۵۹ ب.ظ


آخرش خودم مجبور شدم آهنگ بذارم اینجا

اینم صدای بسیار زیبای الی اگه اشتباه نکنم وبلاگ goodlady  بود

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۲
مستر نیمــا
با تشکر :)

یاد یاداشتهای اداریم افتادم. با تشکر:)))

ماهان هاشمی ۰۲ شهریور ۹۴ , ۲۲:۳۵
سپاسگزارم! :))

خواهش میشه

ممنون مستر
.
.
راستی از دوستای قدیمتون خبر دارید؟ خبردارشید که شیرینی بگیرید :))))) دوستان وبلاگی

ویچ وان؟؟؟

یکیو خبردارم تازه مزدوج شده
نکنه بیشترن؟؟

من این آهنگ ادلو دوست دارم:
set fire to the love song
با سلنا خونده

شنیدم

مرسی

فانتالیزا هویجوریان ۰۳ شهریور ۹۴ , ۰۹:۴۲
لااقل وبلاگ منو مستثنی میکردی ولی گویا جریان همون جمله ی معروفه س :)))))))))

بعد من سیستم مدیریت دانلودینگم اینطوریه که همه چی رو تو یه پوشه میریزم منتها زمان های خاصی دارن این پوشه ها و فکر کن همه رقم آهنگ و ویدئو و چیزی که خودم دانلود کردم و چیزی که مثلا تو معرفی کردی و یا یه دوست دیگه یه جا هستن.
الان که فکر میکنم میبینم روش خوب و دوست داشتنی ای دارم!
بابت معرفی اهنگ هم مُرسی^_^

واقعاااااااااا:)))))))))



هویج تنها خورررر
خب بذارید بقیه هم یه فیضی ببرن

حدس میزنم خواننده هایی با صدای بم و ترجیح میدین...
اگه حدسم درسته اهنگ های رستاک حلاج و پیشنهاد میکنم ..
شرابی و ته سیگارش و خودم دوست داشتم.

همه جوریه دوست دارم

اهنگ جوون مرگ رستاک و یادم رفت ... اونم خیلی قشنگه

مرسی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">