ساحل افکار

بایگانی

just for laugh

سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۰۴ ب.ظ

به نظرتون اگه یه روز زنم گفت بین من و ویتا باید یکیو انتخاب کنی کدومو انتخاب کنم؟دوراهی مشکلیه :)))))))

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۳
مستر نیمــا
میخوای موقع عقد ویتارو جزو شرایط ضمن عقد بنویس
خانومتم ویتا صدا کن که حسودیش نشه

نمیشه که خانمم اسم داره :))) اگه حسودیش شد چی :))))

خودت که اخلاقت خوبه پس هیچ وقت خانومتون تو ابن مضیقه نمیذارنتون :)
منم فکر میکردم هیچ وقت فوتبال و منچستر رو برا هیچ دختری ترک نکنم ولی حتی در عین ناباوری ترکم کردم و بازم چون اخلاق بد بود افاقه نکرد...
ویتا و اینا هیچوقت رقیب همسر نیستن اگه مرد تو همسرداری زبردست و خوش اخلاق باشه...

هنوز که ندارم :))

به نظرم بازم فرقی نداره و اثری نداره

زشت نیست بگم نمیدونم ویتا چیه :|؟ بازیه؟؟؟ مرغ عشقه؟؟ ادمه؟؟؟ تو جیب جامیشه؟؟؟:|

:)))))))))))


ویتا تو پست های پایین تر میتونی ببینیش

عه؟!!
اسم داره؟
ینی دیگه "یه زنم نداریم" پَر؟
الان باید تبریک بگیم؟

پس تبریکات مرا به عنوان اولین تبریک گوینده پذیرا باشید :دی

اولا که خیرررررر ثانیا مگه دختر بی اسمم داریم؟مگه داریم؟مگه میشه؟!

:))))))

معلومه دیگه ویتا ! 
هم کم خرجه ، هم قانعه ، هم گوگولیه ، هم باهاتون جر و بحث نمیکنه 
زیبا جادار مطمئن :))))

از منطقت خوشم اومد:)))

شما زن بگیری ویتا خودش ذوق مرگ میشه و دیگه کار به رقابت تنگاتنگ نمیکشه :)

اگه جون ویتا در خطره که کلاااااا بیخیال شم:))))

به مسلمونیتون قسم منم نمیدوستم چیه اول گوگل کردم ویتا چیست بعد انگلیسیشو گوگل ایمیج سرچ کردم :D

گوگل نمیخواست:))

چند تا پست پایین عکسش هست

برای نگین: ویتا یه پلی استیشنه منم نمیدونستم تو پست های پایین هم سرسری نگاه کردم ندیدم :دی تو گوگل سرچ کردم :دی

برای مستر نیما: خانومتونو با ویتا آشنا کنین نتیجه مثبت داره :دی

ویتا پلی استیشنه؟؟؟؟!!!!!!!!!

خیر پرنده است

یه خبریه!!! من میدونم ... یه خبریه!!!
آدم الکی به این چیزا فکر نمیکنه که...!

یوخ بابا

از من به شما نصیحت:

از هرچیزی که باعث میشه حسادتِ زنانه برانگیخته بشه جداً خودداری کنین!! :)
چون دیده شده که جنگ جهانی سوم سرِ همین مسائلِ جزئی اتفاق افتاده!

البته یه نکته:
ممکنه همسرِجانِ ما بعداز اینتون با ویتا جان با هم دست به یکی کنن و شما به فنا برید! :)


امان از دست زنها که همه جنگ ها زیر سر اوناس:)))

منم فک کردم پلی استیشنه والا ...
پس اون میس ویتاس. حالا که موجود زنده س بازم ضمن اینکه دختری بهش اعتراض نمیکنه ولی شک نکن حق تقدم با میس ویتاس. در مورد این موجود حق اعتراضی برا خانمها قایل نیستم.

عی بابااا بله. منم همینطور فکر میکنم:دی

زنا اونایی که بی احساسن خب معلومه چکار میکنن  

داداشمم قبل ازدواجش دوتا قناری و طوطی داشت
یه مدت بعد ازدواج داداشم میره ماموریت وقتی بر میگرپه یا جنازه قناریهاش روبرو میشه
بله این مدت خانم نرفت سراغ این زبون بستها اونام )):

اعتراف مبکنم زن ها برای راحتی و جلب توجه فقط خودشون دست به هر کاری میزنن

غیر زنی که خودسم اهل این پرنده ها باشه

اوه اوه در این حد یعنی:|

اصن زن نمیگیرم پس:))

پرنده ها که خیلی دوست داشتنی ان !!!
اخه مگه میشه به پرنده هم حسودی کنند!!!! واقعا جدی میگم مگه همچین خانومی داریم اصنی !!:)

اگه پرنده ناز بیاد و خودشو لوس کنه چرا که نه

ولی مینای من یه چیز دیگست انقدر بامزه حرف میزنه و نیگات میکنه که نگووووو:)

صبح ها ساعت 6صبح شروع میکنه به خوندن وحرف زدن , هفته ای یکی دوبار در قفسش باز میکنم بیاد بیرون یه دوری تو خونه میزنه میره جلو ستون اینه و تصویر خودش نوک میزنه براش اهنگ میذارم که اصن شااااد میشه :)))

ویتا هر روز  ۳-۴ ساعت واسه خودش آزاده تو خونه.بعضی وقت ها هم بیشتر.تو بامزگی هیچی به طوطی سانان نمیرسه:دی

بالآخره ویتا تو پستای قبلی پیدا کردم! حق داری تو دو راهی گیر کنی!

خوش ب حالت لااقل ویتا رو داری، باورت میشه ب شما2تا حسودیم شد و گریه کردم؟؟!!

تنها بودن کشنده ست:,,,,,(

گریه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

نه کشنده هم نیست. یه چیز پیدا کن باهاش سرگرم شی! کتاب دوست خوبیه

آمار اشتباه دادم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بزن گوگل رو خودت ببینی :|
گوگل ِ خر
اینو ببین:
https://www.google.com/search?q=%D9%88%DB%8C%D8%AA%D8%A7&ie=utf-8&oe=utf-8

اسم پرنده منه :|

تو پست های قبل عکسش هست

منم قبلا طوطی ومرغ عشق داشتم وحتی فنچ اونا خیلی سروصدا می کنندوجیغ میکشن مخصوصا مرغ عشق ولی مینا بهتره:)
انقدر باحاله مخصوصا خندیدنش یه صداهایی از خودش درمیاره تقلید میکنه الان داره یکسره می خونه نتونستم یکم بخوابم دلم نمیاد صداشو نشنوم انقدرررر دوسش دارم برام حکم بچه نداشته ام رو داره :)

برای ویتا یه کاسه اب بذارین نه سرد باشه نه گرم ببین میره توش اب بازی کنه خودش تمیز کنه چون خیلی دوس دارن امتحان کردی تا حالا؟!

من خودم با شامپو میشورمش:دی

بچم خیلی تمیزه :دی

شامپو؟؟؟؟؟؟!!!!!!! نه باباااااا  شوخی میکنید؟؟!!! :))
اخیییی فقط مواظب باشین مریض نشه .




بله :دی

نشده و نمیشه انشالله

سلام نستر نیما

چقدر این کامنت ها با مزه هستند به خدا

کلی خندیدم

ویتا  رو تو گوگل سرچ کردند؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ههههههههههه

خوب حالا که ویتا مثل بچه نداشتتون است اینو به همسر آیندتون هم تلقین کنید دیگه

راحت و آسوده

به همین آسونی

به همین خوشمزگی

بابا

عمرا با ناز و ادای ویتا کنار بیاد

نیازی نیست یکیو انتخاب کنید.خانمتون خودش ویتا رو سربه نیست میکنه وقتی عرصه رو تنگ دید!

نچ نچ نچ نچ

چقدر ظالمانه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">