ساحل افکار

بایگانی

عاشقانه

دوشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۳۱ ب.ظ

دوست دارم تمام "نباید" های دنیا را کنار بزنم و قبل از این که چیزی بگویی تو را در آغوش بگیرم تا شاید عطش لبهایم کم شود

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۹
مستر نیمــا

عاشقانه آرام

همین کار را بکن چون دنیا و بایدهاش به کسی وفا نکرده

گاهی دل چیزی می خواهد که ما با قفل و زنجیر اونو ازش گرفتیم

گاهی باید به حرف دل گوش داد

من اینک طوفانی ام

آسمان دلم بارانی است

دیوار دلم کوتاه شده

در حال بازسازی ام

مرا ببوس....
روزهای سختی 
در پیش است.....
بگذار تو را
کمی پس انداز کنم....

"محسن حسینخانی"

یه وقتایی خودمونو خیلی درگیر بایدونباید میکنیم
جودی ابوت ۰۷ دی ۹۴ , ۲۰:۵۹
سلام ایکن گل 
با اجازتون این پست رو کپی کردم ایکن گل 

مشکلی نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">