ساحل افکار

بایگانی

عاشقانه

چهارشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۴۰ ب.ظ

گیسوانت ریخت نظم یک خیابان را بهم

                      آمدی گردش کنی یا کودتای مخملی؟؟؟



(هر چند با مضمون گیسو در خیابان مخالفم!!!)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۱
مستر نیمــا

عاشقانه آرام

عـــــــــــالی بود
عالی

:)

پریشان کن سر زلف سیاهت 
شانه‌اش بامن      
سیه زنجیر گیسو باز کن 
دیوانه‌اش با من


+ حمید نقوی

زیبااا

البته مضمون مضمون:))
مضمون درسته !

جای غلط گیر ته جهنمه :)))

دیگه شب جمعه ها مشاوره ندارین نه؟!

مشاوره؟؟؟ :)))))

مشاوره که نه. شاید مشاعره راه بندازیم. ولی پایه شعر کم داریم آخه. ثبت نام میکنیم. بیشتر از 4 نفر باشه راه میندازیم

سوتی دادم 🙈
امیدوارم کامنت اولم نرسیده باشه

رسی. جهت شاد شدن بقیه همون اولی گذاشتم :))))

ته جهنم؟!!!!
دلتون میاد غلط گیرارو بفرستین ته جهنم؟! 
:(

خب حالا چون شما خواننده قدیمی هستین وسطاش:))))

هی بابا
میشه مشاعره از روی کتاب باشه خخخخخخخخخخخخخخخخ؟

مشاعره های ما همش اوپن بوکه. تقلب آزاد

مهم نفس شعره. حفظ بودن اصلن مهم نیست

اتشی بودی و هر وقت تورا میدیدم
مثل اسپند دلم جای خودش بند نبود 

مرسییی

مستر میشه منم مشاعره ثبت نام کنم و شماره 2 باشم؟ (شما شماره 1 ای دیگه درسته؟)
حالا که مشاعره کنندگان اصلی نیستن, حاضرم برم ته جهنم ولی شماره 2 من باشم

جهنم از ضرر. شما جای شماره 2

ولی این هفته مشاعره نیستاااا
هفته بعد. این هفته دعوتم جایی

یادش بخیر این شعرا منو یاد سوم دبیرستانم میندازه :دی خوره ی شعر داشتم انگار!

:دی

الان دیگه از دست رفتین دیگه :))

سلام 
زیبا بود :))
مرسی 

+با اجازه تون کامنتا رو خوندم متوجه شدم قراره مشاعره باشه ؟!
درسته ؟!
اگر آره من پایه ام  منم هستم ایشالا:))
بی دعوت خودمو دعوت کردم :))
موفق باشین.

بله انشالله هفته دیگه.تشریف بیارین.شب جمعه هست:دی

✏شعری از عصبانی ترین شاعر دنیا:


ﺗﻮ ﻏﻠﻂ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﺍﯾﻦ ﮔﻮﻧﻪ ﺩﻝ ﺍﺯ ﻣﺎ ﺑﺒﺮﯼ ،
ﺳﺮ ﺧﻮﺩ ﺁﯾﻨﻪ ﺭﺍ ﻏﺮﻕ ﺗﻤﺎﺷﺎ ﺑﺒﺮﯼ ،
ﻣﺮﺩﻩ ﺷﻮﺭ ﻣﻦ ِ ﻋﺎﺷﻖ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻢ ،
ﮔﻮﺭ ﺑﺎﺑﺎﯼ ﺩﻟﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺍﻏﻮﺍ ﺑﺒﺮﯼ ،
ﭼﻪ ﮐﺴﯽ ﺩﺍﺩ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﮐﻪ ﮐﻨﯽ ﻣﺠﻨﻮﻧﻢ ؟
ﺑﻪ ﭼﻪ ﺣﻘﯽ مثلا ﺷﻬﺮﺕ ﻟﯿﻼ ﺑﺒﺮﯼ ؟
ﺑﻪ ﻣﻦ ﺍصلا ﭼﻪ ﮐﻪ ﻣﻬﺘﺎﺑﯽ ﻭ ﻣﻮﯼ ﺗﻮ ﺑﻠﻨﺪ ؟
ﭼﻪ ﮐﺴﯽ ﮔﻔﺘﻪ ﻣﺮﺍ ﺗﺎ ﺷﺐ ﯾﻠﺪﺍ ﺑﺒﺮﯼ ؟
ﺑﺨﻮﺭﺩ ﺗﻮﯼ ﺳﺮﻡ ﭘﯿﮏ ﺳﻼﻣﺖ ﺑﺎﺩﺕ !
ﺁﻩ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺷﺮﺍﺑﯽ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺑﺎﻻ ﺑﺒﺮﯼ !
ﮐﺒﮏ ﮐﻮﻫﯽ ﺧﺮﺍﻣﺎﻥ ، ﺳﺮ ﺟﺎﯾﺖ ﺑﺘﻤﺮﮒ !
ﻫﯽ ﻧﺨﻮﺍﻩ ﺍﯾﻨﻬﻤﻪ ﺻﯿﺎﺩ ﺑﻪ ﺻﺤﺮﺍ ﺑﺒﺮﯼ ،
ﺁﺧﺮﯾﻦ ﺑﺎﺭ ِ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﻣﯿﺎﯾﯽ ﺩﺭ ﺧﻮﺍﺏ !
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﭘﻠﮏ ﻧﺒﻨﺪﻡ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺭﻭﯾﺎ ﺑﺒﺮﯼ !
ﻟﻌﻨﺘﯽ ، ﻋﻤﺮ ﻣﮕﺮ ﺍﺯ ﺳﺮ ﺭﺍﻩ ﺁﻭﺭﺩﻡ ؟
ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﻭﻋﺪﻩ ﯼ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺑﻪ ﻓﺮﺩﺍ ﺑﺒﺮﯼ ؟
ﺍﯾﻦ ﻏﺰﻝ ﻣﺎﻝ ﺗﻮ ، ﻭﺭﺩﺍﺭ ﻭ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﮔﻢ ﺷﻮ !
ﺑﻪ ﺩﺭﮎ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺕ ﺁﻥ ﺭﺍ ﻧﺒﺮﯼ ﯾﺎ ﺑﺒﺮی 

مرسیییی.زیبا بود

شاید دنیا

نام دختری باشد

که یک روز محبوبش قول داده بود

جهان را به اسمش کند ...


بهمن زارع

مرسی

نمیخوااااااااااااااام!

من نیستم هفته دیگه! شاید نت نداشته باشم...

بندازین از اول پاییز دیگه سر راست شه! :))

عی بابااااا. پس جا میمونین که. اووووووووو کو تا اول پاییز:))))

من مشاعره خیلی دوست دارم اما نمیدونم چرا هیچ  سعری توی ذهنم نمیمونه

تقلب آزاده.مشکلی نداره

پس منم هستم
من کلا با تقلبم

تشریف بیارین

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">