ساحل افکار

بایگانی

خدارو شکر!

سه شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۵۲ ب.ظ

داشتم نوشته نگارو میخوندم یادم افتاد به یه نفر!! یکی که میخواست بره لباشو تتو کنه و یه جای دیگشو!!! من واااااااااااااااااقعا این عده رو نمیتونم درک کنم. دست خودم نیست شاید من نگاهم سنتیه ولی این چیزا تو کت من یکی نمیره

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۷
مستر نیمــا
والا الان انقدر تتو زیاد شده و ملت دوست دارن که فکر کنم ما سنتی و عقب مونده محسوب میشیم...
واقعا فاز اینا رو درک نمیکنم...

فردا اینا بزرگ بشن پدر مادر بشن به بچه هاشون چی میگن؟

فارغ از وحشتناک بودن تتو خصوصا تتو لب؛ برای من سواله که اینا بعدا از این نقاشی ها خسته نمیشن؟دلشون برای چهره ی واقعی خودشون تنگ نمیشه؟

یکی نیست بگه این کارا مال رو.... هاست

http://www.beytoote.com/attire/cuticle/pony-smacker-imposition.html
لینک عوارض تاتو 
سلام 
بنظر من ،تو این دوره و زمونه هر چیز غیر قابل درکی برای بعضی ها خوشایند میشه و کلا عادت میشه.
منم نمیتونم اینا رو درک کنم !
مثلا که چی بشه ؟!
این تتو هم مثل عمل زیبایی بینی است با این تفاوت بینی اصلاح میشه و  زیبا میشه ولی اینا :/


باز بینی قابل توجیحه ولی  تتو؟؟؟!!!مگه میشه؟

تتو واقعا هیچ زیبایی نداره:|
علاوه بر اینا اونایی که میرن جراحیو عمل زیبایی هم میکننم درک نمیکنم:|

می تو

علاوه بر این, یکی دیگه از چیزایی که درک نمی کنم, آرایش روزانه دخترا برای دانشگاهه
و تجدید آرایش وسط کلاسا
انقدر تکراری میشن که تو یه تولد یا عروسی دقیقاً نمیدونن چی کار کنن که متفاوت شن!!!
یه موقع هم که دیرشون میشه و فرصت آرایش ندارن, قید کلاسو میزنن نمیرن!!! 
دیدم که میگمااااا!!!!
درک نمیکنم دیگه
دست خودم نیست

دیگه شورشو درآوردن

هر چیزی طبیعیش قشنگه، دستکاری بشه میشه 1 چیز مصنوعی و تو ذوق میزنه

همینطوره

والله بینی هم.قابل توجیه نیست گاهی وقتا .
مثل خود من پارسال به اصرار خونواده نه خودم داشت بینیم میرفت زیر تیغ جراحی !
اونوقت چرا ؟؟
چون یکزمانی یکی تو خونواده و فامیل زیر دست دکتری عمل زیبایی کردند و بینی شون خوشگل شده 
که منم باید میرفتم که تو یک حرکت حساب شده از زیر این عمل شونه خالی کردم که واقعا به اذیت هاشو و ...
نمی ارزید ...
ولی اینایی که تتو میکنن واقعا از جون خودشون سیرن بنظرم باید مسولین رسیدگی کنند.
حداقل مسولین صدا و سیما تو بخش های مستند مثل شوک از عوارض این تتو بیشتر بگن.
که حداقل کمرنگ شه.

ما ایرانی ها کلاااااااا تو همه چی جوگیریم

خر بودن که شاخ و دم داشتن نمیخواد یه مغز تو خالی و لبایی تتو کرده میخواد دی
خیلی ها این عمل رو درک نمیکنن

واقعاااا

حالا هاشور ابرو یک حرفی ولی دیگه بقیه اش چرته خدایی

منم موافقم

ما هم درک نمی کنیم اینا رو!

دوستی چند سال پیش از خارج اومده بود، هر پسر دماغ عملی رو که تو خیابون میدید، میگفت این ها (...) هستن. هی ما میگفتیم نه. میگفت هستن وگرنه چرا اینجوری کردن خودشونو. :|

والا چی بگم:|

اصن بعضیا هر چی مد میشه و میبینن بقیه انجام دادن بدون هیچ گونه فکری میرن انجام میدن ... 

امان از آدم های کوته فکر

عید نوروز قشم بودیم
یهو دیدیم دو تا بچه ی تو سن سه سال و پنج سال لب دریان یه گروه خانومم پشت سرشون
دختر خاله م یهو چرخید گفت مادر اینا دوست من بود که!
تا اینجا چیز عجیبی نبود تا اینکه ادامه داد:
مادرشون دو هفته قبل از غید رفت به کما بعدم فوت کرد!
چرا؟
چون میخواست برای عید عمل زیبایی انجام بده
لیپوساکشن
آمبولی میکنه زیر عمل، بعدم فوت میکنه.
حالا خانواده ی دختره، داماد و دوتا نوه شونو آورده بودن که روحیه شون عوض شه.
شوهره بیچاره  اوضاعش افتضاح بود، کااااملا پیدا بود به زور از سوئیت در اومده.
دیدن اون بچه سه ساله دل آدمو میسوزوند.
خاله هائم با اینکه هوای بچه هارو داشتن، ولی قطعا جای مادرشونو نمیتونن پر کنن.
...
خب سوال پیش میاد به چه قیمت؟!
...
چند وقت پیش یه مطلب میخوندم که ثابت کرده بود بوتاکس، باعث نفوذ به اعصاب داخلی و بیماری های بدخیم میشه.
حالا علاوه بر اینکه خانم های محترم تزریق میکنن، چند وقت پیش از اطرافیان شنیدم جدیداً آقایونم برای درمان تعریق زیر بغل، بوتاکس میزنن (سوای خانم ها ) که اعصاب فلج شه بتونن پیرهن آبی بپوشن مثلا
...
خوشم میاد از مردمای بلادهای کفر، که هیکل هالک ئم داشته باشن، نه کسی نگاه میکنه، نه اگرم کسی نگاه کنه اهمیت میدن!
...
باز یاد برنامه اُپرا افتادم
پند سال پیش، دقیقا یادمه برنامه ش درباره عمل های زیبایی بود، بعد اعلام کرد ایران تو دنیا رتبه دار این عمل ئه، بعد ارتباط مستقیم تلفنی برقرار کرد با تهران(!) با یک دختر خانمی که جراحی بینی کرده بود!
به دختره گفت تو دماغ منو نگاه کن!!! منم که عمل زیبایی لازم دارم نه تو، ولی ببین من عمل نمیکنم
چرا شما انقدر به این عملا علاقه دارین؟
چهره ی اُپرارم نمیدونم دیدین
دختره توضیح میداد ما اینجوری اعتماد به نفس بهتری داریم
زیباتریم
اِل
بِل
...
چقدر حرف زدم!
...
نگاه سنتی نیست آقا
نگاه منطقیه
اگه همه همینجور میبودن
ایران گلستان میشد!

ای بابا. جامعه ما بیشتر چشم و گوش شده تا عقل

فقط میبینه بدون تفکر

ربطی به سنت نداره . به نظر منم چیپه . حتی اون ور هم آدم حسابیاش رو تنشون نقاشیای مسخره نمی کشن . 

والا اینجا که دیگه کاری نمونده که نکنن. ادعای روشنفکری هم میکنن تازه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">