ساحل افکار

بایگانی

سیگار

يكشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۲۶ ب.ظ

نمیدونم از کی بعضی دخترها فکر کردن که سیکار کشیدن یعنی های کلاس بودن!!! باور کنید سیگار+زن تنها چیزی که بصورت دیفالت در ذهن یه مرد میاره یه زن روسپ... است!!!کسی که این کاره است


کاش اقلا از سیگار خوشم میومد، الان وقت کشیدنش بود!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۲
مستر نیمــا
متاسفانه قلیون هم خیلی باب شده بین خانوما !
ینی هر جا میری میبینی دارن قلیون میکشن :|


فرهنگ ما داره عین آبکش میشه! پر از سوراخ و پر از خلا

شما فهمیدید به ما هم بگید !
امروز داشتم بر میگشتم از تهران .شاهرود توقف کردم رفتم تو یه پارک نهار بخورم یه کاروان مشهد بود نشسته بودن همه م خانوم !
ینی تو بند و بساطشون یکی یه دونه قلیون بود !!!
اخه من ضررش رو کار ندارم میخوام ببینم لذتش چیه مثلا؟؟؟ :|
سیگارو که اصلا درک نمیکنم!!
ینی یه حجم بزرگ از مسخرگی و چیزهای مضحک نه بین خانوما بلکه تو جامعه داره خیلییییی عادی میشه !

اینا خیلی هاش به خاطر مشکل خود کم بینیه

والا منم که خودم جنس زنم زن ببینم سیگار میکشه خیلی ذهنیت خوبی نسبت بهش پیدا نمیکنم.
+ به جای سیگار سوره الرحمن بخونید الان.حالتونو خوب میکنه.امتحان شده ست که عجیب حال خرابو خوب میکنه.
فبای آلا ربکما تکذبان...

:|

+دست و دلم به هیچ کاری نمیره. بیحوصله ام

منم وقتی زن ها رو در حال سیگار کشیدن میبینم خیلی تو ذهنم حقیر میشن اما یه وقتایی دلم میخواد خودم بشینم و هی سیگار بکشم و احساس این کسایی که به سکوت و سیگار رو آوردن رو از خودم بروز بدم...

کلا دیدنشم یه جوریه. من که خیلی بدم میاد

خداروشکر ما انقدر مردم فهیمی داریم
که وقتی میخوان یه شاخصه ی یه مملکت دیگرو بگیرن بیارن اینور
اضافه م انجامش میدن یه وقت کم فروشی نشه!
:|
....
چند وقت پیش توی ترافیک، یه دخترخانومی داشت از کوچه میپیچید به خیابون
یه گروهان ماشینم پشت سرش منتظر
حاضر نشد رد شه، تا وقتی سه چهارتا پُک زد به سیگارش، تهشو انداخت بیرون
بعد راه افتاد
....

از بس که کمبود داریم

موافقم
چند وقت پیش یه پست هم درموردش نوشه بودم که انگار خیلی ها به این عمل زشتشون افتخار میکنن و تو وبلاگ هم میان می نویسن

گندشو در آوردن دیگه

من کلا با سیگار مشکل دارم..مخصوصا زن هایی که سیگار میکشن رو واقعا نمیتونم درک کنم..
فکر کن به زن دهنش بوی سیگار بده..اه اه 

جهنم از بوش! به فکر این نیستن بقیه بهشون چه نگاهی میکنن؟

من عاشق عطره ته سیگارم!
شاید از بچگی برام مونده!
پدربزرگم سیگار بهمن میکشید و من عاشق عطر تنش بودم
اما صحنه ی سیگار کشیدن زن,اونم تو اماکن عمومی,حس ناخوبی بهم میده!
و اونجا رو امن نمیدونم
نمیدونم,اما هرگز در موردشون هیچ فکری نکردم
بیشتر دلم میخواد بدونم چرا سیگار میکشن
چرا قلیون میکشن
چرا مشروب میخورن
و گاهی,دلم میخواد یکی پیدا بشه و طعم و حس اون رفتارو برام تشریح کنه

من نه!!


بیشتر خودنمایی

سلام 
سیگار حتی با اسمش هم حالم بد میشه چه برسه به اینکه کسی رو ببینم سیگار بکشه فرقی برام نداره مرد باشه یا زن  
ولی زن باشه بیشتر اعصابم از دستش خرد میشه .
اگر از من بود حرام اعلامش میکردم چون نصف بدبختی این مملکت از همین سیگار ناشی میشه.
همون نخ اول جرقه ای  برای خودکشی تدریجی جونای این مملکت .
اولش از سیگار شروع میکنند بعد کم کم میشه قلیان بعد مواد متاسفانه:|

کلا چیز نچسبیه

جالبه وقتی میکشن خیال میکنن هیچکی نمیتونه بفهمه که سیگار میکشن !
خیال میکنن اگر به روشون نمیاریم  به این معنیه که متوجه  سیگاری بودنشون نیستیم !!

این پست تون منو یاد چند وقت پیشم تو مترو تهران انداخت دختره تقریبا 16-17ساله بود یعنی دهنش فقط بوی سیگار میداد بعد من چون حس بویایی قوی دارم تو این زمینه حس کردم این دختره سیگاریه ولی از اونطرف داشت 
در مورد بدی های سیگار  و ضررهاش قسم و قرآن میخورد و  تلفنی با یکی حرف میزد .
من فقط برای نسل جوان متاسفم که به جای ورزش به سیگار و و قلیون و مواد پناه بردند و اون رو آخر کلاس میدونن 
و جالبه آدم هایی که سیگار نمیکشن رو بی کلاس و ...میدونن.

بنظرم باید فرهنگ سازی بشه که حداقل خانم سیگاری نشن.
بابت پر حرفیم ببخشید. 


فرهنگسازی صرفا یه لغته که خیلی کم به عمل تبدیل میشه

این دیدگاه خیلی از مردمه و قابل تامل
سیگار و سیگاری یه معضل اجتماعیه و اقتصادیه که بنظرم با توجه به جوامع بزرگ امروزی دیگه جنسیتی نیست
بنظر من زن+ سیگار یه فرد از اجتماعه که به هر دلیلی درست و غلطی با این مساله درگیره ...

این دیدگاه فقط داخلی نیست!

سلام
ما یه معلمی داشتیم خانوم بود
قلیون می‎کشید
خیلیم خشن بود
خیلی ازش می‎ترسیدم
یاد اون افتادم

:/


:/

کلا از سیگار بدم میاد، خانم و آقا نداره هرکی و ببینم سیگاریه به چشم حقارت بهش نگاه میکنم

مخصوصا اگه کم سن و سال هم باشه!

به شدت از بوی سیگار بدم میاد، هر جا دود سیگار باشه از اونجا میرم، یه ذره هم نمیتونم بوش و استشمام کنم

بقیه مواد مخدر و محرک هم که حرفشون و نزنیم بهتره

کسایی که این جور چیزا رو مصرف میکنن خودشون و گول میزنن ، چون هیچ چیز مثبتی نداره

:)

هیچم ما این مدلی فکر نمیکنیم
خیلی هم از ادم های سیگاری بدمون میاد چون ابلهانی بیشتر نیستن
نیمه سیب سقراطی ۲۳ شهریور ۹۴ , ۱۱:۲۷
من با دیدنشون از خودم می پرسم یعنی اینا دوست ندارن یه مامان سالم باشن ؟ یعنی لذت یه پوک سیگار و قلیون بیشتر از در آغوش گرفتم بچه ی سالمته ؟؟؟ 
من یه دوستی داشتم که کلا فست فود نمیخورد ! میگفن واسه بچه ام ضرر داره ! مجرد بودااااا :))))

چه دوست جالبی:)))))

هم دوره ای های ما خیلی عجیب شدن ... 
خیلی ... 
کم ملاک و معیار داشتیم برای تاهل !؟ حالا آقایون باید فاکتور سیگاری نباشه! هم بهش اضافه کنن ... :|

خدا میدونه نسل بعدی چی میشه

آخ آخ
اتفاقا دیروز تو یه مغازه یه خانومه رو دیدم 
من داشتم کیف می خریدم
اونم کفش
خانومه تو کیفش یه بسته سیگار داشت
قیافه شم شبیه معتادا بود
حرف زدنشم خیلی داغون بود
رو اعصاب مغازه دار بود
چه برسه اعصاب ضعیف من
تا برسم خونه همه اش به این فکر میکردم این چه جوری میره سیگار میخره
مثلا میره تو مغازه میگه یه بسته سیگار لطفا؟
اصن درکش برام سخته!!!

درکش واسه ما سخت تره!!

دختر مهتاب من زنده ام ۲۴ شهریور ۹۴ , ۱۷:۳۸
اینایی که سیگار و قلیون میکشن....
مشکل عاطفی دارن ..
به نظر بنده...
به وبم سر بزنید..

شاید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">