ساحل افکار

بایگانی

نمیشه بیخیال عنوان بشی؟

سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۳۳ ب.ظ

از اونجایی که شبکه های مجازی وبلاگ نویسی رو به گند کشید و نویسنده ها به خواننده و فورواد کننده مطالب تبدیل شدند و به جای تایپ با انگشتان به اسکرول با شصت رو آوردن وبلاگ هایی که به روز میشن تو لیست دوستانم به شدت کم شده اند!

اگ وبلاگ خوب سراغ دارین که آپ هم میشه !!! تو نظرات لطف کنید آدرسشو بذارید تا هم ما منتفع بشیم هم خود شما و هم دیگران


این هفته مشاعره داریم. شرکت کننده ها اعلام حضر کنن و تایمی که بهتره به نظرشون بگن! فعلا شب جمعه ساعت 9 تایم مشاعره هست. در صورتی که نظر دوستان چیز دیگه هست بگین تا در صورت امکان تایمو تغییر بدیم

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۴
مستر نیمــا
چرا وبلاگ خوب سراغ داریم اگه با تبادل لینک و دنبال کردن موافقید؟

سراغ دارین بفرمایین

سلام.
احتمالاً من هم شرکت کنم
ولی قول نمیدم :)

خوشحال میشیم

آخ جون مشاعره!!!
مستر قولتون که یادتون نرفته؟
من قراره شماره 2 باشمااااااااااااااااا
بقیه هر شماره ای میخوان باشن
خدایا مررررررررررررررسی!

نه .البته اگه تایمش تغییر کنه اطلاع رسانی میشه


اون مطلب دیگه هم اوکیه.موردی نداره

سلام 
میشه ساعت 9رو بکنین 10شب ؟!
من چون ساعت 9یکسری کار دارم بعید میدونم برسم ولی ساعت ده هر شب وقتم آزادتره.ممنون.

بعد میشه بگین مشاعره چه جوری باید اجرا بشه ؟!
چه نوع شعرهای مد نظره ؟
اسم منم بزارین.
ایشالا که نت داشته باشم حتما شرکت میکنم.
ممنون 

تایم نهایی بعدا اعلام میشه

هر شعری.هر کسی یه شماره میگیره. به ترتیب با آخرین حرف شعر نفر قبلی شعر میذارن. 
بیشتر هدف استفاده از شعرهای قشنگه. تقلب هم کاملا مجازه

دقیقا همینطوره متاسفانه شبکه های مجازی گند خیلی چیزیارو دراورده....
واسه مشاعره هم من تماشاچی میشم .. خوبه

:)

عه اگه تقلب مجازه که اسم منم بنویسین :دی
البته مطمئن نیستم که باشم ولی حالا شما بنویس :دی

همون موقع تشریف بیارین :)

سلام 

سوالات دیگه اینکه هر کسی چقد مدت زمان داره که شعر بگه ؟!
آیا شعر نو هم میتونه جز اشعار باشه؟!
و آیا برنده بر حسب اشعار زیباش میتونه شناخته بشه یا اینکه برحسب اینکه تا آخر همش شعر بگه و کم نیاره :))
آخه من چند وقت پیش تو وب یکی از دوستان شرکت کردم برنده رو برحسب شعرش انتخاب کردند نه توانایی مشاعره 
کردنش با بقیه شرکت کننده ها :))
و آخرین سوال شب جمعه ینی فردای روز بعدش جمعه است دیگه ؟:دی 
آخه ما کردها دو نوع تعریف برای  شب جمعه داریم برای همین میپرسم:))
مرسی از پاسخ هاتون و ببخشید بابت سوال پیچ کردن :))

+ممنون میشم اسم منم بزارین.ایشالا که تایمش باهام مشکلی نداشته باشه و بتونم شرکت کنم.

سلام.اولا برنده نداره

دوما زمان یک تا دو دقیقه.کسی حذف نمیشه. هدف فقط نوشتن شعره و خوندنشه.هر کس سر نوبتش شعرشو مینویسه و بعد نوبت نفر بعدی و هی میچرخه
شعر نو خیر!!!
همون شب  جمعه که متاهلا نیستن :)))))

ممممممم
چجور وبلاگایی میخونید شما؟ خاطرات روزانه نوشتی یا ..چه سبکی ب هر حال!!

همه جوره میخونم

امان از شما و پاسخ تون :دیییی 
یعنی تا جواب سوال آخرم رو دیدم دهنم از اینجا تا خود  تهران به حالت نیشخند باز شددددددد :))
امان از شما جوونا :))
یعنی من مثلا خیلی پیرتر از شمام :دی 

+خدا رو شکر که برنده نداره 
پس قطعا با این شرایط خوش هم میگذره پس خواهشا وقت برنامه و مدت زمانش رو زیاد کنین:دی 

:دی

مگه میدونی من جند سالمه :)))
اولین بار نیست. معمولا2-3 ساعت طول میکشید قدیما. البته بستگی به تعداد شرکت کننده ها داره

http://still.blog.ir/
من این نوع وبلاگ  رو بهتون پیشنهاد میکنم من امکان نداره در هفته دو سه بار سر نزم به این وب.
هم نویسنده اش خانم نازنینی هست هم اینکه دست به تایپشون یا همون قلمشون عالیه :))
مطالبشون رو بخونین مطمن باشین ضرر نخواهین کرد :))

+راستی یه چیز که تو کامنت بعدیم میگم الان باید برم برمیگردم :))

ممنون بابت آدرس

سلام
اگه ساعتش دیرتر باشه منم هستم...

چه ساعتی؟

۱۱ اگه باشه عالیه

ساعت 9- حداکثر 10

زمان دقیق متعاقبا اعلام میشود

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** ****** *** ******* ***** 
* ** *** **** *** ****** ***** *** ** ***** *** ******** **** **** **** ****** ***** *** ***** *

+در ضمن من تازه پروفایل تون رو  خوندم و متوجه شدم کلا آدم های که شاغلن تو نفت و شرکت نفت اصلا هر چی که به نفت ربط داده بشه مثل داداش دومم ( داداش بزرگم )یا مثل پدربزرگ مرحومم که تو نفت آبادان کار میکرد بیشتر آدمهای شوخ طبعی هستند تا آدم های خیلی خیلی جدی البته در یه تایم های هم اونقدر جدی میشن که حتی نمیتونی باهاشون حرف 
بزنی ولی در کل فاز شوخیشون گاهی وختا بیشتر از فاز جدیشونه:))
و این خیلی خوبه :)) البته اگر همین شکلی باقی بمونین خوبه :))

خواهش میکنم:))

مرسی

خب کار جدیت میخواد. خارج از اونم شوخی نباشه سخت میگذره

ای بابا!!
من مسافرتم آخه!
اگه شارژ گوشیم تموم نشه منم میام!

به سلامتی. سفر به سلامت

منم دلم میخواد تو مشاعره باشم,
لطفا

تشریف بیارین

خوشحال میشیم

سلام

مشاعره تو قسمت ارسال نظر (کامنت) برگزار میشه؟

اگه برنده نداشته باشه که مزه نمیده! اگه کسی حذف نشه که مشاعره همچنان ادامه داره! پس چطور به اتمام میرسه؟

چطور میشه که هرکس 1 الی2 دقیقه زمان داره اونوقت حذف هم نمیشه؟!

زمان شروعش هرچه دیرتر باشه بهتره!

میشه1 نفر از وسط تایم مشاعره وارد بشه؟ 0_o

بله

نداره خب. هدف فقط شعر خونی و لذت بردن از شعره
اگه تو زمانش شعرشو نگه اون دور نمیتونه بگه نفر بعد میگه میره تا دور بعدی دوباره سر نوبتش

بله میشه

این که گفتم تایمش دیرتر باشه منظورم ساعتش بود، روزش فرقی نمیکنه

با تشکر!

وبلاگ داری رمزو بفرستم؟

من بیشتر از وبلاگ نویسی عاشق وبلاگ خونیم, الانم با این وضع بلاگفای لعنتی چند وقتی میشه ننوشتم و مردد برای انتخاب بیان یا بلاگ اسکای! یا اصلا موندن!
به هر حال وبلاگ زیاد میخونم, نمی دونم سلیقه ات به چیزایی که من میخونم میخوره یا نه!؟ 
اما این وبلاگ عالیه, به نظرم بشین کل آرشیو رو بخون, قلم روونی داره لاله ی عزیزم
http://lalekhanoomi.blogfa.com/

این چند تا هم که پشت سر هم میذارم دنبال میکنم و دوست دارم
http://peace-harbor.persianblog.ir/

http://moncoindesolitude.blog.ir/


http://pichomohre.blogfa.com/




http://calmyellow.blogsky.com/


http://man-to-mishavimma.persianblog.ir/

http://www.dreamsdesigner.blogfa.com/

چند تا دیگه م هست که میدونم خودت دنبالشون میکنی. امیدوارم دوست داشته باشی.


ممنونم ازت شالیزار

مرسیییییی

این وبلاگ از قلم افتاد
http://www.dalvandi.ir/blog/

بازم تنکس

یه سوال
شب جمعه ینی جمعه ساعت 10 یا منظورتون 5 شنبه است؟
آخه ما ینی اجداد ما به 5 شنبه میگیم شب جمعه
در ضمن, من فردا دارم میرم تهران و نیستم
میدونم شنبه همه کار و زندگی و کلاس دارن ولی نمیشه جمعه باشه؟
میتونیم سعی کنیم جمعه زود تموم کنیم که دیر نخوابیم و صبح خواب نمونیم

اون شب جمعه که خیلی معروفه رو میدونین کیه؟ همون شب جمعه

از متاهلا بپرسید شب جمعه کیه بهتون میگن:)))))
اگه به حد نصاب رسید تشکیل میشه
جمعه همه خوابن

سلام 
ممنون بابت حذف اون قسمت :))
در مورد کار بله جدیت خوبه چون کارهات پیش میره ولی تو همه چی ، تو زندگی تو روابط اجتماعی آدم ها 
جدیت در کنار شوخ طبعی خوبه.
من کلی گفتم نه فقط در مورد کار :))
منظورم اینبود که من نمیدونم چرا کلا کسانی که تو نفت کار میکنن یا حالا مثل داداش من مهندسن یا مثل خودتون 
یا کارمندن فرقی نداره رفتارهاشون مثل همند :))
مثلا فقط کافی جدی باشن حالا تو زندگی شون یا کارشون یا روابط خونوادگی شون یا روابط اجتماعی شون  
نمیشه بهشون نزدیک شد و حتی حرف زد مثل خود شما که گاهی اوقات اونقدر جدی و البته ببخشید بد اخلاق میشین 
( امیدوارم امروز بداخلاق نباشین:دی )که ترجیح میدم خاموش بخونمتون .
ولی گاهی وقتا خوش اخلاق و شوخ طبع میشین که روشن میشیم:دی 
بابت پرحرفی ببخشید منظورم اینبود که بیشتر کسانی که کارشون به نفت ربط داره امکان نداره بهم نرفته باشند :))
بهره حال امیدوارم همیشه لبتون خندان و دلتون شاد باشه :))
ببخشید خارج از مبحث پست حرف زدم :))
عصر آخر روزهای پاییزی تون بخیر 
 ممنون. 

شاید جو اینجوری آدمو تغییر میده

شما از بیرون مبینید بهتر میتونید بگید
همچنین

:))))) خب اگه 5 شنبه است مرض داریم میگیم شب جمعه که ملت برن برای 5 شنبه بلیت بگیرن؟
ایشالا به حد نصاب نرسین :(((((((((((((((((((((((
کوفتتون بشه اصلاً
اصن هر کی جز من شماره 2 بشه ایشالا ترافیکش همون لحظه تموم بشه به حق همین وقت عزیز
جمعه صبح مشاعره کنیم خب...
بربری و پنیرم میخرم برای همه :(((((((((((

شما باید اول یاد بگیری شب جمعه کیه بعد فکر مشاعره کنی

واسه آینده میگما:))))

سلام من که اصلا از این شبکه های مجازی خوشم نمیاد اینستا وتلگرام که الان بیشتر باب شده نت هم خیلییی کم میام فقط اینجا میام با وبلاگ نسرین (تورنادو) با  وبلاگ داستان های یک فروشگاه (اقا مهرداد) واقعا پست هاشون عالیه و خیلیییی مفید حتماااا بخونید . ضمن اینکه ایشون نوشته هاشون واقعیه وکپی هم نیست خاطراتشونو مینویسن .همین اسمشو سرچ کنی تو گوگل میاد .

مرسی.پیداش میکنم

سلام ، اینو هم من دوست دارم .
http://2ganeh.blogsky.com

مرسی سرهنگ

نه متاسفانه ندارم:(

بی زحمت ایمیل کنید:(

مشاعره فرداست پس کی ساعتش مشخص میشه؟:(

اگه10 یا11 باشه خیلی خوبه ، بچه ها هم شامشون و خوردن وقتشون آزادتره

فردا نهایتش ساعت 10

منم اگه شد و تشکیلم شد
میام
شماره ایه؟
شمارمو بهم بگین پس
...
اون معرفی وبلاگم لیست میکنم میفرستم

ساعت 9 بیاین به ترتیب شماره ها میذارم تو کامنت ها

سلام 
نمیشه مسابقه رو ده برگزار کنین یعنی راه نداره ؟! 
هر چند اگر بشه 9هرجوری شده خودم رو میرسونم ولی ممکنه به کارهام  نرسم:((

+ راستی شما اهل تماشای فوتبال هستین ؟!
جواب بدین تا بگم چرا پرسیدم:))
ممنون.

بعضی وقتها آره بعضی وقتها هم نه

من یه پیام فوتبالی دارم میتونم بهتون بدم شما در اینجا یا هر  فضای مجازی ن
دیگه ای نشر بدین و خودتون هم به تماشای اون اگر تونستین برین :))
اجازه هست پیام رو بدم اگر دوست داشتین تو نشر دادن این پیام سهیم بشین !
باور کنین این پیام فوتبالی با هر پیام فوتبالی که تا حالا دیدین فرق میکنه.
ممنون .

بله بفرمایید

معرفی وبلاگ خوب
http://ecuador.blog.ir/

مرسی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">