ساحل افکار

بایگانی

مشاعره

پنجشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۲۷ ب.ظ

ظاهرا دختر همسایه حلیم آورده بود

                                            باطنا یک کاسه شیطان رجیم آورده بود

نذر دارد یا نظر، اللهُ اعلم هرچه هست

                                            بارکج را از صراط مستقیم آورده بود


مشاعره ساعت 9:30 دقیقه امشب( شب جمعه) شروع میشه. تو اولین کامنت قوانینش رو برای اونایی که اولین باره میان مشاعره این وبلاگ مینویسم. اونایی که قبلا میومدن هم که میدونن.منتظر حضورتون هستیم. ضمنا تقلب هم آزاده. شعر قشنگ هاتونو با خودتون بیارید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۶
مستر نیمــا
این شعر از خودتون بود؟:دی
من شعر قشنگ زیاد دارم بعدا خواهم گذاشت.مشاعره ولی میدونید که خوب نیستم تووش.

خیر

خیلی تبحر خاصی نمیخواد!!! مثل همه که شرکت میکنن فقط سر وقت شعرتونو بذارید

سلام 
من اومدم سوال بپرسم فقط اگر پرسیدم بهم شماره های اول رو ندین چون تازه واردم و نابلد 
التفات بفرمایید شماره های اول رو به من ندهید:دیییی 
ممنون.
 اما سوال :
یک :ابیات رو دو بیتی میگیم دیگه ؟! بیشتر نباشه.
دو : هر شعری بجز شعر نو گفته میشه ؟
سه : شاعرش معروف نباشه مشکلی نیست توش که ؟
چهارم : شعرهای تکراری هم نباید بگیم.
پنجمم خودتون دیگه کلا قوانین رو بگین:))
فقط شماره های اول رو بدلیل نابلدیم بهم ندین .
ممنون .

در حد یک یا دو بیت در هر دور و هر پیام هر نفر

دو:بله
سه نه

بگین من شماره چندم من احتمالا یه ربع به ده بیام.
شاید همون سر ساعت اومدم.
مرسی


هر موقع اومدین اعلام حظور کنیم همون موقع شمارتونو تو نظر اول میذارم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">