ساحل افکار

بایگانی

بخند...

شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۰۰ ب.ظ

تا الان چند تا از استند آپ کمدی ها رو دیدم. یه چیزی که خیلی ناراحتم کرد این بود که ملت بدون اینکه رضویان بازی کنه بهش رای دادن و این نشون دهنده اینه که مردم ما چقدر بی فکرن. کسی که حتی برای مخاطبش ارزش قائل نشه بیاد بازی کنه چرا باید رای بیاره؟

دومیش نارضایتی از قشر خانم تو این برنامه هست که مدام سعی میکنن با پیش کشیدن بحث جنسیتی زن و مرد بر طرفشون پیروز بشن و نقاط ضعفشون رو بپوشونن و یه جورایی ناجوانمردانه کسب رای کنن.

تو بازی علی مسعودی و شقایق دهقان خداییش علی مسعودی خیلی فوق العاده بود و اکثر تماشاچی ها و من خود 15 دقیقه رو میخندیدیم

بین امین حیایی و امیر مهدی ژوله هر دو خیلی خوب بودن ولی با توجه به ظرافت طنزهای ژوله من ایشونو بیشتر میپسندم

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۸
مستر نیمــا
با این حال دهقان نمیبره:)) مسعودی واقعا خوب بود.بنده خدا خییییلی انرژی گذاشت واقعنم قشنگ بود!

من بی اغراق بگم خود 15 دقیقه رو خندیدم. فوق العاده بود واقعا

خیلی قشنگ بود..خیییلی! من تا دل دردم رفتم
اون رضویان هم ب خاطر سابقه قبلیش بود ک رای اورد..بازم جای تاسف داره..من یکی ک خیلی بم برخورد..هیچ کاری نکرد اون وق تازه برد:|
خودش ک میگف یجور احترام گذاشته ک اومده تو برنامه ولی نمیومد سنگین تر بود تا اینک بیادو اجرا نکنه

عالی بود

منم اصلا از این کارش خوشم نیومد

من خودم به مسعودی رای دادم;اما به این هم دقت کنین خانم ها تو برنامه خیلی محدودیت دارن; نمیتونم از حرکات بدنشون استفاده کنن و طنازی و خنده هم براشون ممنوعه.با این اوصاف بازم دهقان خوب بود
بعد اینکه واقعااااا حیایی خوب بود؟توروخدا؟؟اخه جز راه رفتن چیکار کرد؟بازیگر خوبیه اما طنازیش صفره! مردم به خاطر محبوبیت بازیگریش بهش رای میدن!امان از مردم!

مگه مسعودی با بدنش طنازی کرد؟ یا همین ژوله؟

حیایی هم اجراش خوب بود، طنزش رفتاری بود و اونم یه سبکه. فقط که طنز گفتاری نداریم!!

اوین تیکه ای که گفت: "سگه گفت: کی به حاج اقا فحش داد؟" خونه ی ما منفجر شد از خنده...
علی مشهدی عالیه و به نظرم تا فینال میره. البته ژوله و افشاریان هم خیلی خوبن. 

اون تیکه منو مُرددد اصن:)))))

ژوله و علی مسعودی عالی بودن :))

آره

۱- درباره رضویان موافقم...منم واقعا بی احترامی دونستم که هیچی آماده نکرده خیلی راحتم میگه...البته مقصر بازیگرای دیگه هم بودن که من توو صفحاتشون میدیدم مثلا از رضویان تشکر کردن که خیلی متانت داشتو نخواست جلوی خمسه که بزرگتره مثلا بازی کنه و همین جوسازی ها باعث شد که ببره.البته که خمسه هم خنده دار نبود اصلا ولی دقیقا جواد رضویان رو منم بی احترامی به مخاطب دونستم.
۲- درباره دهقانم گرچه من ازش خیلی بدم میاد کلا! ولی باید بگم جنسیتی نگاه نکرد اتفاقا خیلی هم از خانوما بد گفت ...درسته با علی مشهدی خیلی خندیدن مردم ولی اگر دقت میکردیم علی مسعودی داشت نقش بازی میکرد در واقع ولی شقایق دهقان واقعا کمدی اجرا کرد..یه طنز شیرین و خنده دار ضمن اینکه فراموشم نکنیم علی مسعودی مرد هست میتونه کارشو با فیزیک انجام بده ولی یه زن محدودیت های زیادی داره و اتفاقا آقایون خیلی به برنامه اون شب جنسیتی دارن نگاه میکنن...و چه فحشایی که ندادن! و خب این درست نیست...به نظر من یکی از برنامه های قوی همون شب بود و واقعا فکر کردن به اینکه دهقان کارش بهتر بود یا علی مسعودی خیلی سخته ..،گرچه آقایون به دهقان رای نمیدن،
۳- امین حیایی از نظرم بیمزه بود ...و خب معمولا به خاطر شهرتش مردم رای میدن،..
در کل مردم ممکنه اصلا یه برنامه رم درست نبینن ولی همینجوری رای میدن اصولا! توو انتخابات ریاست جمهوریشم که مردم نصفشون بدون شناخت رای میدن فقط بر اساس اکثریت! این که دیگه یه برنامه تلویزیونیه...

1:)

2) مگه قراره بیان مسابقه صداقت بدن؟ کمدی یعنی نقش بازی کنن دیگه!!!ولی به نظرم یه سر و گردن از دهقان بالاتر بود!
3)حیایی طنزش بیشتر نمایشی بود تا گفتاری. اینم یه سبکه. هرچند من ژوله رو به خاطر طنزش بیشتر دوست داشتم

سلام 
من که بازی رضویان نشد ببینم و واقعا هم بهشون رای ندادم.
ولی باید بگم خداوکیلی ها من خارج از بحث زن و مرد بودن رای دادم یعنی بازی شقایق دهقان تو هر دو بازیش واقعا 
دوست داشتم تا علی مسعودی !
یعنی واقعا با حرفای خانم دهقان خنده ام گرفت که با بازی مسعودی نگرفت.
یا بازی امین حیایی و ژولیه :))
به امین حیایی رای دادم نه به خاطر اینکه بازیگر طناز و معروفیه ولی رفتاراش خیلی شبیه بازی های داداشمه .
و اصلا من خیال کردم داداشم داره بازی میکنه حتی :دی 
( داداشم تهران زندگی میکنه )اینکه این حس خنده رو بهم تزریق کرد بهش رای دادم
ولی ژولیه هم بد نبود تنها بدیش همون تبلیغ غیر مستقیم قلیان بود که دوست نداشتم ولی در عین حال 
با خط بابام بهش رای دادم و دلم نیومد ایشون هم از رده خارج شه.
خانم دهقان واقعا بحث جنس زن و مرد و آرای این داستانا رو نکرد تا جایی که میدونم ولی خانم زندگانی همسر زندگانی
برای رفتن به مرحله بد این بحث رو وسط کشید که من به خودم ایشون رای ندادم .
ولی خانم دهقان همینکه کاری کرده پدرم یا داداش بزرگم به پای خندوانه بنشونه واقعا جای تقدیر داره.
شاید باور نکنین پدر من شده تلویزیون رو خاموش کنه دوست نداره شبا خندوانه ببینه یعنی اخبار میبنه ولی 
دوست نداره خندوانه ببینه ولی اینکه یه بازیگر بتونه با هنرش کاری کنه یه نفر علاقه مند به دیدن 
برنامه طنز کنه خیلیه.
یا همون حیایی یا ژولیه واقعا جای تقدیر و تشکر داره از همه هنرمندان که تلاش شون خنداندن ملت هستش !
برد و باخت اونقدرا مهم نیست مهم رضایت مردم و جو موجود خنده است که تو این مملکت حاکم شده :))
حالا شما هم بخندین و به اعصابتون مسلسل باشین و زیادم سخت نگیرین :))

اصلن بازی نکرد

بلاخره هر کس نظری داره. یکی موافق یکی مخالف. من اونو بیشتر میپسندم و شما اینو. این یعنی دموکراسی:)
چرا اتفاقا ولی بصورت غیر مستقیم. در صورتی که عبدالرزاقی مستقیما اشاره کرد

منم دقیقا با شما هم نظرم,نکته به نکته!
به نظرم,رامبد جوان با تدوین و تدارک مناسبات و مراسمات اینچنینی,مخاطبین خاص زیادی رو گردهم آورده
نه برای اینکه فقط بخندن,نه
حرکت های بزرگی رو که شروع کرده,و هم سو کردن یک قشر چشم گیر از جامعه در راستای دست گیری از افراد مستحق,بولد کردن معضلات جامعه ی ایرانی,واقعا کاره هرکسی نبود!
دیشب,از کارخونه دارها و رستوران دارا خواسته بود که بخشی از درآمدشون رو به سیر کردن بچه های محروم و گرسنه اختصاص بدن!
فکره قشنگی بود,دعوت بسیار مقدسی بود
من آدم به شدت احساساتی هستم,و هرجا که هم دلی ببینم,هرجا که انسجام انسانی و معنوی آدما رو ببینم,بغض میکنم و بدون رودرواسی,میزنم زیره گریه
باور کنین,حتی اگه این طرح,و طرح های دیگه ای که خندوانه در دست اجرا داره,به بن بست برسه,
باز هم تا الان,مایه ی آرامش و لبخنده عده ی زیادی از آدمایی شده که هرگز شنیده نمیشدن,هرگز دیده نمیشدن
نمیدونم چرا واسه تقدیر و تشکر از خندوانه این تریبون رو انتخاب کردم اما,حس خوبی که به مردم میده,قابل تقدیره

کارش واقعا عالیه

و این که خیلی تابو شکنی کرده

بدم میاد که جواد رضویان یه ذره وقت نذاشت و آخرشم اومده لاو تو خالی میترکونه...

می تو

آره علی مسعودی فوق‌العاده بود ماجراهایی که تعریف میکنه خیلی ساده و معمولی هستن  اما اینقدر قشنگ و هنرمندانه تعریف میکنه که آدم جذبش میشه.... 
واقعا هنرمنده و تکنیک روایت داستان به شیوه طنز رو خوب بلده 
ژوله هم بیشتر سوژه هایی که انتخاب میکنه جالبن وگرنه زیاد جذاب تعریف نمیکنه اما با این حال از حیایی بهتر بود... 
در مورد کار دهقان هم حق با شماست یعنی چی از همون اول یه خط میکشن بین زن و مرد؟!!!! عبدالرزاقی هم همش میگفت خانما به من رأی بدین اصلا خوشم نیومد
 مردم قراره به مهارت کمدین رأی بدن نه جنسیتشون!! 

کاملا نظر من شبیه نظر شماست

منظورم اجرا بود من متاسفانه تکه کلام حرفام اینکه همیشه بگم بازیشون این یک.
آفرین خانم عبدالرزاقی که اصلا هم هنر اجرای طنزش هم خوب نبود این دو !!
و اینکه اینو خوب اومدین دموکراسی این سه :))
چهار و پنج رو داشتم ولی چون حسش نیست هنوز نمیگم.
حسش بیاد میگم.

+ این اجراهای کمدین ها  هرشبه یا تایم بخصوصیه ؟!

پنج شنبه و جمعه هاس

آها الان فهمیدم که میگی بازی نکرد منظورتون چی بود :دی 
منظورتون رضویان بود که نه اجرا کرد نه بازی :دی 
پیر شدم دیگه :دی گیرایم روز به روز کمتر میشه :دیییی 
واسه همین دیر  دوزاریم می افته :دییی 

و اینکه آیا میدونین یکی از عوامل اصلی برنامه خندوانه فامیل ماست ؟!:دی 
اگر نمیدونین بدونین :دی 
حالا بماند کی ؟!:))
ولی از فامیل های پدریمه :))
محض اطلاع و طنزش گفتم البته :)))
وگرنه فامیل پدری ما به ما هیچ ربطی نداره :دی 


صدای خنده هایت که تنها امید و اعتماد را به تصویر می کشید
دوباره و دوباره برایمان به سرایش این سخن نشست
که حیات حقیقی را تنها در لحظه شادی و پیروزی تو می توان درک کرد.

بی نهایت است تصویر بزرگ مردی چون تو که لبریز از استعداد و معصومیتی

آری پسرم...
ما کوچکیان این شهر که تو را در هیاهوی روزمرگی هایمان به فراموشی سپرده بودیم
با خوش درخشیدنت دوباره چراغ راهمان شدی
که به ما بیاموزی که هستی
و انسانیتمان در فراموش کردن معصومیت و حق تو، به نیستی خواهد رفت

پس به رسالتی خوانده شدیم که معلمی چون تو با رنجت به ادا نشستی
تا پایان دهیم به همه انچه که شایسته مقام کودکی نیست.
.
.
.
نخستین لیگ فوتبال پرشین
با حضور کودکان و نوجوانان 18 محله ی حاشیه نشین کشور
28 شهریور تا 3 مهر
تهران، خیابان شهید مدنی، زمین چمن فدک
منتظرتان هستیم
...
از سایت پرشین دیدن کنید:
http://persian.sosapoverty.org/
یا به ایونت فیس بوکی پرشین بپیوندید:
https://www.facebook.com/events/818457931613320/

یا به اینستاگرام ما بپیوندید:

instagram.com/persian.sports.club

021-88930816
...
لطفا این پیام را بگسترانید تا به دست همگان برسد
:)

+یادتونه یکبار گفتم یه پیام فوتبالی دارم قبل شب مشاعره ؟!
و اجازه ازتون خواستم که اگر اجازه بدین پیاممو در قالب کامنت بدم ؟!
و شما اجازه دادین ؟! با اجازه تون این پیام رو الان تو کامنت دادم .
اگر دوست داشتین این کامنتو تایید کنین اگرم نه که هیچ.
ممنون 
میگم یع وقت زشت نباشه که من اصلا برنامه خندوانه رو حتی واسه یع دقیقه هم که شده ندیدم...

اصلااااا

فکر میکنم جدا از بحث هنری و حرفه ای و اینا سلیقه هم دخالت داره خب، رضویان رو که من از اولش خیلی خیلی خوشحال شدم که هستش، ولی وقتی دیدم اصلا چیزی نداشت برای رای آوردن بهش رای ندادم و متعجب شدم که چطور رای آورد...
دهقان رو هم جالب بود کارش هر چند مرحله اول نقش بازی کرد (نقشی که نویسنده ی دیگه ای نوشته بودش و نه طراحی ِ خودش بود) ولی خب شقایق دهقان که نویسنده نیست بازیگره و چون خوب اجرا کرد حقش بود رای بیاره...
مرحله دوم هم کاری نداریم که از چه روشی (تفاوت آقایون و خانوما) خواسته طنازی کنه ولی در کل بدک نبود... ولی با همه ی علاقه ای که به شقایق دهقان دارم و بنظرم نسبت به خیلیای دیگه که اومدن بالا بهتره ولی چون از شانسش با علی مسعودی افتاد بهش دهقان رای ندادم، علی مسعودی هر چند کارش خاطره بود ولی اونقدر قشنگ و پر هیجان اجرا کرد که هجده ی دقیقه ی تمام من و خانواده با صدای بلند می خندیدیم... واقعا کارش قشنگ بود.
از امین حیایی هم هر دو مرحله راضی نبودم.
امیدوارم کسایی که حقشونه رای بیارن.

درسته اگه اختلاف سلیقه نباشه که دنیا زیبایی نداره


اینقد بدم میاد از این علی مسعودی که اون سرش ناپیدا!!  دلقک بازی، جو دادن الکی، استفاده از یه ریتم تکراری توی همه استنداپ هایی که تا حالا اجرا کرده از قبل از این مسابقه تا این دو تایی که واسه مسابقه بود! واقعا نمیدونم کجای این کاراش خنده داره!  مثل این مردایی که میان تو مهمونی های خانوادگی میخوان با کلی چاخان و خالی بندی و چارتا کلمه ای که استفاده معمولشون فحش محسوب میشه یه جمع رو زورکی بخوندونن! 
ژوله و دهقان نشون دادن که میشه بدون لودگی و ادا و اصول کمدی اجرا کرد. 
ولی دلیل رای نیاوردن خانم دهقان بی جنبه بودن مردا بود، در صورتی که ژوله هم اومد یه سری شخصیت ها رو آورد تو حرفاش مثل عمو قناد و تتلو و رضایا و غیره! و اگر همین اسامی رو خانم دهقان میگفت بازم کلی علیهش جبهه میگرفتن. 
همه اون مردایی که بهشون برخورده اجرای خانم دهقان اوج بی جنبه بودن خودشون رو نشون دادن، مثل همون پزشکایی که به اتاق عمل مهران مدیری اعتراض کردن! 


والا من که از خنده ترکیدم پای کمدی مسعودی

اختلاف سلیقه هست ولی من اپسیلونی ناراحت نشدم از حرفای دهقان!!! فقط به نظرم مسعودی جذاب تر بود و خنده دار تر. مردا از قدیمم اینجوری بودن خیلی بند قضیه زن و مرد نیستن برعکس زن ها!

خونه که بودم چند تاشو دیدم ولی اینایی که جدیده رو ندیدم
بعداً سر فرصت دانلود میکنم می‌بینم نظر میدم :دی

در کل منم با حرکت شقایق دهقان موافق نبودم (اولیشو فقط دیدم)

مسعودیو حتما ببین

شقایق باخت ؟:((
سلام 
جدا باخت ؟! ( تشویش )
یعنی علی مسعودی رفت بالا ؟!:((
دیگه هیچ 
به امید خدا ژوله و مسعودی تو فینال بیافتن ببینم اونموقع شما طرفدار کدوم شون میشی :دی 
( باران خبیث میشود )

+ممنون بابت تایید پیام فوتبالیم :))

رای مسعودی بالاتره

من خودم به شقایق دهقان رأی ندادم اما کاری که اجرا کردو جدای از بحث تقاضای رأی از خانمها پسندیدم چون کاملاً علمی و روانشناسانه بود، دهقان تفاوت ساختاری مرد و زن رو در غالب طنز بیان کرد، واقعا درک نمیکنم توی عصر تکنولوژی مردها از این حرفها ناراحت بشن، دلیل ناراحت شدنشون از جهل نسبت به ویژگی های رفتاری و شخصیتی مردونشونه، اونا حتی نمیدونن یه سری از خصوصیاتی که شقایق مطرحشون کرد ذاتیه و دست خودشون نیست و به طور متوسط در هر مردی میتونه باشه، مثل عدم تشخیص رنگ ها که مربوط میشه به کلی نگری مرد و یا عدم تمایل مردها در همراهی کردن خانمها هنگام خرید،، گفته میشه هر مردی تنها بیست دقیقه ظرفیت خرید و گشت و گذار در مغازه ها رو داره و بیش از این کلافه میشه... 
البته در هر مردی این ویژگی ها دارای شدت و ضعفه 
برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنم سخنرانی دکتر شاهین فرهنگ در مورد تفاوت ساختاری زن و مرد رو گوش بدین، اون سخنرانی مؤید حرفهای منه... 
تازه شقایق اولش درباره ویژگی های خانم ها هم گفت... 
واقعا جای تاسف داره که ما حتی جنسیت خودمونو هم نمیشناسیم و یکی هم بخواد این شناختو برامون میسر کنه ازش خرده میگیریم.... 
این ویژگی ها کاملا ذاتیه پس نباید جنبه منفی یا حتی مثبت براش قایل شد....

کسی ناراحت نشده!!!! فقط رقیبش بهتر بود. مطمئن باشید مردها مثل زنها نیستن و از ای حرفا ناراحت نمیشن!!!

این که شوهرم ترکه و خودم بختیاریم و ....:|

مشکل شما اینه که فکر میکنید مردها از این حرفا ناراحت شدن و رای ندادن :)))))))) شما هم جنسیتی نگاه میکنید.خب ببینید پای حرفای کدوم بیشتر خندیدید؟دهقان یا موسوی؟

من هیچی از رفتار تماشاگرهای استادیوم دیگه مشخص بود که

من خندوانه نمیبینم اصن حالا چند شنبه ها میده؟؟!

5شنبه و جعمه

من کلا با این لفظ میده مشکل دارم. لطفا بگین کی نشون میده

با اجازه صاحبخونه البته :)

نسرین جان سلام خوبی؟؟! اون وبلاگ چرا زدی ترکوندی ؟؟ :((((((

هیچ پل ارتباطی جز اینجا که پیدات کنم نبود .
مسعودی عالی بود
من تمام 18 (دقت کن که 18 دقه اجرا کرد)رو خندیدم.
البته ما خراسانی ها هممون با نمک هستیم و موجب شادی بندگان خدا!!!
الانم که بین ژوله و حیایی ماجرای سیاسی پیش اومده و احتمالا ژوله ببره!

آره منم دوسش داشتم

راستش منم موافق ژوله ام

اولا من خطابم به شمای نوعی نبود دیدم دوستان در مورد ناراحتی مردا از شقایق خبر دادن فکر کردم شاید در فضای مجازی نارضایتی مردا اعلام شده وگرنه قبلا هم گفتم مسعودی فوق‌العاده بود.. 
دوما کی گفته زن ها از این حرفها ناراحت میشن؟؟؟!!
سالهاست شخصیت زن در فیلم ها و سریال ها و جک ها و طنز ها  به گونه های مختلف کوبیده شده ولی خانما نه تنها ناراحت نشدن بلکه به این جور برنامه ها خندیدن 
نزدیک پانزده ساله که در سریال ها زن رو شخصیتی یکه تاز و خودسر و غالب بر مرد معرفی میکنن نمونش سریال های طنزه که از سردمدارانشم مهران مدیری بود توی ببخشید شما شخصیت مریم رو یادتونه، مریم زنی بود که دایم صداش سر شوهرش بلند بودو بهش زور میگفت، یا سریال پاورچین و مهتاب و یاسمنی که شوهراشونو بی دلیل و با دلیل از خونه پرت میکردن بیرون جدیدا هم در سریال ها دخترای سن بالایی رو ترسیم میکنن که کاری به جز اینکه مشتاقانه منتظر شوهر بمونن ندارن، نمونش فریده سریال بزنگاه،این آخریا هم زیبا توی سریال شمعدونی.... 
لطیفه ها که دیگه بماند....زنی که سالها داره به طرق مختلف تحقیر میشه و در جامعه ای که مرد سالاری غالبه (نمونش خانواده خودم و بیشتر اقوامم) به صورت زنی زور گو و مستبد معرفی میشه میتونه بی جنبه باشه؟؟؟؟؟!!!!! 
نمیگم این جور زن ها نیستن چرا وجود دارن ولی نه اینقدر....
اینکه میگین زنها از این جور حرفها ناراحت میشن واقعا منصفانه نیست.... 

لازم نیست من بگم.یکمی تو همین فضای مجازی بچرخید مشخصه که!

درضمن میدونم کامنتم ربطی به موضوع شما نداره اما راستش از جمله ای که گفتین زن ها از این حرفها ناراحت میشن دلگیر شدم چون حس کردم جمله منصفانه ای نبود و جنبه و تحمل زن رو در مقابل سال ها له شدن شخصیتش زیر سؤال میبره، وگرنه نه فمینیستم نه مدافع حقوق زنان!!!! 

خب مثلا اگه یکی میومد تو تلویزیون میگفت خانما بلد نیستن دوبله پارک کنن یا دائم مثل رادیو پیام غر میزنن یا .... فرداش میدیدید چه الم شنگه ای به پا میشد. در حالی که ما به دهقان فقط خندیدیم. هنوز من یه جا ندیدیم کسی انتقادی بکنه چرا اینا رو گفت!!! اینم که اینجوری گفتم در مورد زنان فقط و فقط برداشت و نظر شخصی خودمه که فکر میکنم درسته

سلام
بفرمائید یک فنجان شعر قندپهلو   :دی
آخرین نتیجه تا این ساعت:
امیرمهدی ژوله:1813312
امین حیایی:1813284
منم به ژوله رای دادم:-)
کمدینه موقریه!
المیرا جان تا همین الان صد بار کامنت خصوصی گذاشتی و آدرس جدیدمو پرسیدی، بدون اینکه آدرس وبلاگ و ایمیلتو بنویسی
به نظرت چه جوری باید جوابتو می‌دادم؟!!!!!!!!!
آدرس بذار خب...
جالبه با این همه دلیل و مدرکی که اوردم بهتون ثابت نشد زن ها جنبه شون بیشتر از این حرفهاست!!!!!!!! 
درسته نظر شخصی هرکس به خودش ربط داره ولی باید از روی منطق و دلیل باشه 
در ضمن پارک دوبل خانم ها صدها هزار بار به گونه های مختلف مسخره شده بعدشم هیچ اتفاقی نیفتاد!!!!! 
اشکالی نداره این نپذیرفتن ها هم نشأت گرفته از جامعه مرد سالاریه..... 

بحث تو وب و غیره گفتن با رسانه ملی با مخاطب بالای 10 میلیون نفر خیلی متفاوته

بهرحال میگم این نظر شخصیه منه. میتونه اشتباه باشه میتونه هم درست باشه ولی در کل خانما زودتر بهشون برمیخوره یا آقایون؟خانوما زودتر قهر میکنن یا آقایون؟ دیگه جواب و برداشت با خودتون! میتونید بگید مرسالاری هم هست!!

منم هرچی مثال زدم از تلویزیون بود که بیشترین نقشو در مخدوش کردن چهره زن داشته.... 
در ضمن یه چیزی هم در مورد پارک دوبل به ذهنم رسید میدونم ربطی نداره اما همین مسخره کردن پارک دوبل هم از ناآگاهی آقایون نشأت میگیره این هم از ویژگی های ذاتی زنه که نمیتونه مقیاس ذهنی رو با مقیاس واقعی تطبیق بده در حالی که مردها با نیم نگاهی به جای خالی برای پارک قادرند تمام مقیاس واقعی رو به ذهن بسپرند و خیلی راحت اون اندازه رو با اندازه ماشین تطبیق بدن... بنابراین مردا هنر نکردن که میتونن راحت پارک کنن بلکه خدا این ویژگی رو در اختیارشون گذاشته 
این چیزیه که سالهاست اثبات شده اما از اونجایی که مردها بالاخره باید یه چیزی برای مسخره کردن خانمها داشته باشن خیلی مطرح نشده.... 

منم حرف شما رو تایید میکنم. مثل قضیه رنگه!!! ولی شما جبهه گرفتین و ناراحت شدین بعدم میگید ناراحت نمیشیم:)

بیخیال خودتونو ناراحت نکنید 

سلام مستر نیما
من کاملا با تمام این پست شما موافقم

پس نظراتمون شبیه همه :)

عکس العمل علی مسعودی در پشت صحنه وقتی که شقایق دهقان داشت اجرا میکرد نشون میده که مردا چجوری هستن!!! 

:|

ولی من اصلاً ناراحت نشدما :)
فقط شما جمله ای گفتین و به همه خانم ها نسبت دادین که حق نبود و من هم خواستم ثابت کنم که اینجوری نیست که نشد....
باشه اصلاً شما راست میگی ما خانمها زود ناراحت میشیم اینو گفتم چون میدونم مردها به طور ذاتی میخان حرف حرف خودشون باشه و دایما تأیید بشن حتی اگه کارشون درست نباشه :)))

اوکی:)

فانتالیزا هویجوریان ۳۰ شهریور ۹۴ , ۱۱:۴۳
نقاط ضعف خانوم ها؟؟؟؟؟؟

در مقابل کی و چی؟

دقیقا ما از همین نگاه شما متنفریم!

بیا حالا دستش کن.اصلا شما ذاتا کاملید

هویجِ مگه چی گفتم؟ :))))

شما آقایون باید باور کنین یه دید اشتباه دارین نسبت به خانم ها :))
اینو روانشناسان مملکت تایبد میکنه اون دیدتون عوض شه در مورد همه چی از پارک دوبل گرفته تا الی آخر 
به قول خواهرم دنیا گلستون میشد :دی 

خیر

مهندس بهشت ۰۱ مهر ۹۴ , ۰۹:۵۴
آخ آخ گفتی
منم از رضویان ناراجت شدم  که چرا بدون امادگی اومد خب انصراف میدادی این یعنی مردم و برنامه هیچی منکه بهش رای ندادم
سروش صحتم که کلا از بقیه تقلید کرد حرفی واس گفتن نداشت
علی مسعودی خیلی بامزه تعریف میکنه میدونی شاید بی مزه ترین چیز رو انقدر قشنگ و با ادا تعریف کنه که آدم غش کنه
ژوله هم که حرف نداره چون واقعا طنز و کمدی اجرا میکنه حرفاش کاملا طناز
پر از انتقاد و ......
حیایی هم جالب بود ولی خب بازیگر بود و میتونست ادا دربیاره
واقعا انتخاب کدوم سخت بود
در نهایت منم به یوله رای دادم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">