ساحل افکار

بایگانی

از دیگران بخوانید

دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۱۱ ب.ظ

اینو حتماااااااا بخونید. عجیب داستانیه. آدمو درگیر میکنه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۳۰
مستر نیمــا
عجب!!!
قابل تامل بود... :|

بسیاارررر

آخ آخ من بغضم گرفت...
نکنه ماها هم از این قضاوتا داشتیم...الله اعلم...

الله اعلم

علی مسعودی برد دیدین؟!!

آره :دی

یاد فیلم رسوایی افتادم که اکبر عبدی بازیگر روحانی بود.
با خوندنش من اشکم دراومد چه برسه به اون شخص :((

+ دیالوگ رستم قاتل خادم مختار چی میگن الان اگر گفتین ؟!:))
توببببهههه ! توبه !

من موندم ما چقدر اشتباهات کردیم

مطالب زیبای زیادی وجود دارند که صرفا چند دقیقه ای میخونیمشون و یه کمی حال میکنیم و تمام. من و شاید شما و شاید خواننده های این وبلاگ نیز از این قضاوت ها زیاد میکنن و حواسشون نیست که چطور دل می شکنن و چطور آبرو می ریزن(این جمله رو خیلی هم بی منظور نگفتم). خیلیا حقایقی را با چشم خود ندیده اند و باز هم قضاوت میکنن. وقتی به ناحق دل کسی شکسته میشه و به ناحق به یه فردی تهمت میزنن و گناهکار قلمدادش میکنن اون موقع اون آدم به یه جایی میرسه که میفهمه غیر از خدا هیچ کس دیگه نیست که پشتیبانش باشه. درسته دلش شکسته و غمگینه از بازی روزگار اما یه فایده ای هم براش داره که خدا رو به معنای واقعی توی زندگیش پیدا میکنه همون خدایی که عاشقانه بنده اش رو دوس داره. من مطمئنم یه زمانی میاد که همونایی که از اطرافم پراکنده شدن به اشتباهشون پی میبرن و برمیگردن چون به عدالت و مهربانی خدا ایمان دارم ولی شاید اون موقع یه کمی دیر شده باشه و نتونن منو هم مثل شیخ هادی پیدا کنن 
ممنون نیما. یاد اوری خیلی خوب و ضروری بود

بله ما نباید دیگران و قضاوت کنیم

اما این داستان جنبه ی دیگه ای هم داره و اون درمورد کسیه که مورد قضاوت قرار میگیره!

اگه کسی مورد قضاوت غلط دیگران قرار بگیره باید از خودش دفاع کنه نه این که فرار کنه

اگه من جای شیخ هادی بودم با یک بار منبر رفتن مردم رو از اشتباهشون در می آوردم و با این کار بهشون میفهموندم زود قضاوت نکنن

اما کاری که شیخ هادی کرد نه تنها مردم رو آگاه نکرد بلکه به جهلشون دامن زد و زندگی خودش هم خراب شد

زنش هم وقتی بعد از اون همه سال زندگی ، شوهرش رو نشناخته همون بهتر که بذاره بره

عهههه !! چرا باز نشد !! :|
ترسناکه ، ممکنه چقدر اشتباهات جبران ناپذیری کرده باشیم 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">