ساحل افکار

بایگانی

دانلودانه های جدید

پنجشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۶ ب.ظ

این پست به روز میشود

بفرمایید به صرف چند آهنگ

اسم آهنگ و سبکاشونو نمیگم. که سورپراز باشه

1. آهنگ اول

2. آهنگ دوم

3. آهنگ سوم

4. آهنگ چهارم

5. اینو حتما ببینید

6. آهنگ ششم

اینم بگم اونایی که همیشه خاموشن انگیزه ما رو برای تخته کردن اینجا میبرن بالا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۹
مستر نیمــا
رگـ ـهــا ۰۹ مهر ۹۴ , ۱۴:۵۱
ای بابا ! :|
ریسکش بالاست آخه :))

هیجانش به همینه

آقای رایمون ۰۹ مهر ۹۴ , ۱۵:۰۱
اگه نیارزید به دانلودش چیکار کنیم؟
جریمه میدی ؟ :))

خیر. فقط میتونید به اندازه حجم دانلود شده آه بکشید!!


سلام جناب مهندس :))
نگفتین امشب مشاعره برقراره یا نه ؟:))
اگر نیست همین الان خواهشا بگین .ممنون

نه متاسفانه. پست قبلی نوشتم حال روحیم جالب نیست :(

اوکی.
پست قبلی نوشته بودین گفتم لابد با گذاشتن این پست حالتون خوب شده:))
امیدوارم حال روحیتون خوب شه :))
البته از خصوصیات هوای پاییز همینه حال و هواست  متاسفانه:((


+آهنگ دوم رو دوست داشتم .
ممنون.
روزتون خوش :))

خیر

خواهش

ما دانلود کردیم  فدای سرمون حتا 
دست شمام درد نکنه
سلام :)

سلام:)

خواهش

خواننده های خاموش انگیزه تونو میبرن بالا
اون وقت خواننده هایی که همیشه اینجا تلپ ان سهمی از این انگیزه ندارن عایا؟!


من مشاعره میخواااااااااااااااااااااام آیکون جیغ و داد و کوبیدن پا روی زمین و اینا

انگیزه رو برای تخته کردن! میبرن بالا


شیخ حالش خرابه

ما هم انگار باید پاشیم بیایم بلاگ .....

ما که همون موقع گفتیم

با سلام خدمت شما دوست عزیز،خوشحالم که این افتخار نصیبم شد که از وبلاگ زیباتون بازدید کنم،با آرزوی بهترینا واستون

ممنون

مستر این تن بمیره معنی آهنگ اولی Son Vapur رو متوجه میشی؟  :)))))

برای سایر دوستان:

Son Vapur
آخرین کشتی

Geri Dönersen Dön Ben Burdayım
اگه میخوای برگردی، برگرد من اینجام

Karşıdan Karşıya Son Vapurdayım
توو آخرین کشتی ایم که از این طرف به اون طرف میخواد بره

Yerim Belli, Yurdum Belli
جا و مکانم معلومه

Biraz Gururda Biraz Mağrurdayım
یه ذره تو غرور یه ذره تو مغرورم

Değişmedi Hiç Birşey Bu Gönülde
تو این دل هیچی عوض نشد

Eskiden Nasılsa Şimdide Öyle
قبلنا چجوری بود الانم همونجوریه

Özledin mi Benim Kadar Haberim Yok
خبر ندارم اندازه ی من دلت تنگ شده یا نه؟

Değişiyor Ama Gizliyor Gönülün işi Böyle
کار دل همینه، عوض میشه اما نشون نمیده

Sana Hala Veda Edemedim
هنوز ازت خداحافظی نکردم

Gönülsüz istedim Unutmasını Gönlümden
با بی میلی از دلم خواستم فراموشش کنه

Yastıklarda Uykuda Uyandı Yatağın Acısından
از درد تخت خواب از خواب بیدار شد

Dönmeni istemiştim Ben
میخواستم که برگردی

Sakladım Bunu Kendimden
اینو تو دلم نگه داشتم

بله پس چی. مسترو دست کم نگیر :دی

وای آهنگ خواجه امیری فوق العاده بود:)
خیلی مرسی
حالمو خیلی خوب کرد:)
بازم مرسی

خواهش

سلام عیدتون مبارک


+ خواجه امیری برای من باز نشد:))

برای بقیه باز میشه که!!!!

مشکل از منه :))


فقط بگین اسم آهنگ چی بود ممنون:))



+ در ضمن خیلی با لهجه اصفهانی حرف زدین جداً دارم میگم:))

احساس آرامش


واااا!!!! کجاش لهجه داره؟

داشت دیگه!:دی



این جمله تون بدجوربی اصفهانی بود و لهجه دار!:

برای بقیه باز میشه که!!!!


وااااا هم نداره :دی

من که الکی حرف نمیزنم:))

:| به نظر من که نداره

باشه :))

نظر شما محترم :))

قبول


5:دییییییییییییییییییییییییییییییی

قطعی دختر بیاد! ایشششششششش!:دی

منظورت قحطیه؟:))))

دقیقا :دی 
اشتباه نگارشی بود :))

:))

مرسی  عاالی بود مخصوصا5امی ((((:

:)))

خواجه امیری رو عشششششقققههه
بسیااااارر ممنونم

خواهش میکنم

تخته ش نکن! :)

:)

اسی بولیده ۱۰ مهر ۹۴ , ۰۲:۵۴

خودتون باعث میشین آدم خاموش باشه:(

وقتی طوری رفتار میکنید که انگار دوس ندارین آدم پستاتون و بخونه:/

من هر شب میام اما چون قهرم خاموشم...

یه مشاعره هم که کلی واسش ذوق داشتیم اونم ازمون گرفتین:|

خو چه اصراریه شب جمعه؟؟

خودتون که شب جمعه ها از همه سرتون شلوغ تره:/

حال روحیتون خوب نیست خب مشاعره بذارین روحیه تون خوب میشه!

خواجه امیری هم بد جور رو زخممون نمک پاشید:,(

باید حالم خوب باشه که بتونم شرکت کنم

فعلا اوضاع خرابه

ممنونم همشون خوب بودن
این اهنگ قمیشی وچارتار رو  هم خیلی دوست دارم خیلی بجا بود.

 منم چند وقته همینجوری ام مستر :(
راستی عیدتون هم مبارک .

عید شمام مبارک

الف_لام _ناز :) ۱۰ مهر ۹۴ , ۱۱:۳۴
چارتار و خواجه امیری رو داشتم ! :دی

هموناهم خوب هستند :دی
.
عیدتونم مبارک !

:)

عید شما هم مبارک

خودتون میخواین بعضی ها خاموش باشن....اونایی رو که میخواین خاموش باشن و یا روشن رو اول مشخص کنید.

مسلما دوست دارم همه روشن باشن. برای من همه خواننده ها محترم هستن

همه به جز من البته.اینطوری میگفتین بهتر بود.الان وضعیت مشخص شد

بنده شما رو نمیشناسم که با بقیه فرقی داشته باشید

مشکل قبلیتون فقط لحن نوشتن و مخاطب قرار دادنتون بود 
که انگار حل شده

سلام انگیزه شما برای تخته نکردن مشخص شد :خاموش نبودن خواننده ها 
حالا منم به عنوان خواننده انگیزه خودمو از خاموش نبودن میگم :
1_احترام به نظر خواننده 
2-پاسخ گویی به اون حتی اگه پاسخ به درازا بکشه 
3-اینکه خواننده مجبور نباشه فقط تایید کنه بلکه جرأت داشته باشه آزادانه نظرشو بگه 
4_خواننده مجبور نباشه در قالبی که نویسنده بهش دیکته میکنه کامنت بذاره 
5_احساس خواننده نسبت به پست ها مورد قضاوت و حدس و گمان نویسنده قرار نگیره 
6_پاسخ خواننده در هر شرایطی داده بشه حتی اگه نویسنده حوصله نداشت چون وقتی در بی حوصلگی تونسته پست بزاره قطعا در همون بی حوصلگی میتونه پاسخ خواننده رو بده.... 

++ چون در پاسخ به یکی از کامنت ها گفته بودین همه خواننده ها براتون محترمن من جرأت کردم به دور از بی ادبی نظرمو بگم..... 


من تقریبا اینجا تا بتونم به اکثر کامنت ها جواب میدم. مگه این که واقعا دلیلی داشته باشم که نتونم


خیلی ها بودن که از سال 88 وبلاگ بنده رو تا به امروز خوندن و نظرات موافق یا مخالف دادن. چه پست های سیاسی چه غیره

حالا که دیگه کمتر پست های پر تنش مینویسم. اما سابق هم همه به راحتی نظرشون رو میگفتن و همین مخالفت ها خودش بخش نظرات رو جذاب میکرد. من یه وبلاگ دیگه هم داشتم که خواننده ها بیشتر کامنت ها رو میخوندند تا پست ها از بس که قسمت نظرات جذاب بود. یادش بخیر. که اون دیگه آپدیت نمیشه

نظر همه برام محترمه .فقط شرط ادب تو نظرات رعایت بشه
اتفاقا خیلی از نظرتون خوشحال شدم. شما وبلاگ دارین؟

ممنون 
نه متأسفانه وبلاگ ندارم 

ایشالا زودتر به وبلاگنویسا بپیوندین

سیییییییلام خوبی مستر هیچی با این تهدیدت مجبورم کردی از خاموش بودن خارج بشم خواجه امیری و زمان فوق العاده بودن مقسی میسیو

سلام

ممنون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">