ساحل افکار

بایگانی

کلا همه چی راسته راسته!!!

پنجشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۱ ق.ظ

دیروز یکی از همکارام!!!! با اشتیاق داشت راجع به یه مطلبی بهم اطلاعات میداد که محققا رفتن تحقیق کردن که طاووس هر 60 روز یه تخم میذاره و تو این 60 روز هر چی اینا رو زیر نظر میگیرن میبینن که هیچ حرکتی!!! نمیزنن ولی تخمشون نطفه دار و جوجه و اینا!!! بعد دیدن وقتی طاووس ماده دمشو باز میکنه طاووس نر از قشنگی اشک میریزه و طاووس ماده این اشکو میخوره و خلاصه با همون اشکه جوجه و اینا!!! بعد یکی اومده دیده این توی حدیث طاووس نهج البلاغه هست و فلان اینا بوده ولی الان معلوم شده!!! من نه اون حدیثو خوندم و نه شنیدم و نه اینا ولی بهش گفتم 99% هم نه ولی 100% مطمئنم که این دروغه و اشتباه.خب با عقل جور در نمیاد!!! وقتی نهنگ با اون هیکلش تو آب یا کلیه جاندارن طبق روش های معمول جفتگیری بچه دار میشن چطور باید کار طاووس اینقدررررررر رمانتیک باشه!!!خلاصه برای اثبات به منم که شد سرچ کرد و گفت آره اصلا چنین چیزی نیست!!!!

بعد اون روز تو یه گروهی که همه فرهیخته و اهل ادب و فرهنگ و تحصیلکرده هستن تو تلگرام یکی از خانما که خیلی هم مذهبی بود یه عکسی فرستاد که یه قصابی گوشت آدم میفروشه و آی که چقدر اینا کافرن!!!من نوشتم که لطفا بدون حقیق هر چیزی رو اشاعه ندین و این غلطه و به ایشون برخورد که مگه شما اونجا رفتی و از کجا میگی الکیه!!! خلاصه مجبور شدم لینک مطلبو براش بفرستم که یه تبلیغ قصابی بود ک خرده های گوشت رو کنار هم گذاشته بود شبیه دست و بدن یک انسان و پشت سرش هم لاشه های گاو آویزون بود. بعد باز کوتاه نیومد و این استدلال رو آورد که کشوری که توش گوشت خوک بخورن بعید نیست گوشت انسانم تو قصابی بفروشن!!!!!!!!!! من دیگه هنگ کردم!!! خب تو دین ما گوشت خوک حرامه واسه اونا نیست که! تازه قیافشم از کله پاچه که بهتره. پس هر کی ما رو ببینه میگه اینا آدم خورن!!!! حالا ایشون دانشجوی دکتری هم هستن خیر سرشون( یعنی با این سیاست مسخره وزارت علوم الان باید فکر کنید که همه دکتری دارن یا دانشجوی دکتری هستن مگه این که خلافش ثابت بشه!!!حتی اگه طرف لیسانسشو با معدل 13 گذرونده باشه!)

یا قضیه اون عکسا که مثلا گفته کیتی پری اسمش کتایون پریوش بوده و از شمال رفته خارج و خواننده شده :))))))

خلاصه این که هر چیزی رو زود باور نکنید و زور انتشار ندین. بابا اون عقلو خدا داده واسه استفاده، باور بفرمایید آک بند هم بمونه هیچکی ازتون نمیخردش


به اطلاع دوستان اهل شعر و ادب میرساند امشب (شب جمعه) مشاعره برقرار میباشد. ساعت دقیق برگزاری بعد از ظهر اعلام میگردد

مکان: قسمت نظرات همین وبلاگ (اشتباهی نرین مهدیه تهران :)))) زمان :شب )

متقاضیان شرکت در مشاعره اعلام کنن

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۶
مستر نیمــا
مهندس بهشت ۱۶ مهر ۹۴ , ۱۰:۴۶
بعلی الان که زیاد از این خبرا اشاعه میدن

خیلی متاسفانه!!!

رگـ ـهــا ۱۶ مهر ۹۴ , ۱۰:۴۷
عه منم مشاعره میخوام :)))

تشریف بیارین

منم راجع به این طاووس شنیده بودم و کلی تعجب کرده بودم..

امشب اگه نت داشتم حتما شرکت میکنم :)

تشریف بیارین

سوته دلان ۱۶ مهر ۹۴ , ۱۱:۱۱
خب جسارتا خدمتتون عرض کنم که اون خطبه تو نهج البلاغه که اون بنده خدا هم ذکر کرده حقیقت نداره!!
یعنی همچین حرفی رو امیرالمومنین زدن ولی کاملا برعکس...یعنی گفتن این دروغه که میگن طاووس به این صورت با اشک نر و... تولید مثل میکنه!!
و این حرف رو متاسفانه به حضرت علی نسبت دادن!!
بدترین قسمت ماجرا اینجاست که عده ای برای اثبات جهلشون به حرف بزرگان استناد میکنن!!
شبکه های اجتماعی هم که شده مزید بر علت!!

واقعا متاسفم برای اونا که زود همه چیو باور میکنن اونم با استفاده از نسبت دادن به امامان

من شماره 3 رو رزرو می‌کنم :)

:)

انقدر سر همین چیزا حرص خوردم که یادم می‌افته استخونام به درد میان!!!
بعضی وقتا حس می‌کنم رسالتم تکذیب دری وریای ملته
یَک احادیثی شیر می‌کنن
یَک روایتایی
دانشمندان فلان و دانشمندان بهمان...


آقا, این شماره 2 رو که شوهر ندادین هنوز؟
شماره 2 مشاعره سهم منه
حق منه
مال منه

خواهم که شب جمعه‌ای از خانه خمار
آیم به در صومعه زاهد دین دار
در بشکنم و از پس هر پرده زرقی
بیرون فکنم از دل او سد بت پندار
بر تن درمش خرقه سالوس و از آن زیر
آرم به در صومعه سد حلقه زنار
مردان خدا رخت کشیدند به یکبار
چیزی به میان نیست بجز جبه و دستار
این صومعه داران ریایی همه زرقند
پس تجربه کردیم همان رند قدح خوار
می خوردن ما عذر سخن کردن ما خواست
بر مست نگیرند سخن مردم هشیار
ما گوشه نشینان خرابات الستیم
تا بوی میی هست در این میکده مستیم

بخشی از ترجیع بند وحشی بافقی

نه هنوز:))))

منتظر خواستگار مناسب بودیم


سلام 
با وجودی که نت خونه مون قطع شده و از نت ایراندغ باید استفاده کنم اگر زمان پاسخگویی رو زیاد کنبن 
یعنی مدت زمانی که هر کس میتونه شعر بگه شاید من اومدم 
چون نوشتن با گوشی و با بسته های نت ایرانسل خیلی سخته مشاعره اجرا کردن ولی خدا رو چه دیدی شاید اومدم.
ممنون.
اگر میشه عدد 7یا 5رو به من بدین :))
من این اعداد رو خیلی دوست دارم حالا اگر شرکت کننده ها زیاد بود به من بدین.
ساعتش قبل از خندوانه باشه ممنون میشم چون امشب نیمه نهاییه 
دیگه عرضی نیست :))
ممنون

عهههههههه یادم نبود. حتما. احتمالا 8 برگزار بشه

من یحتملا بیام. اگه یادم نره :))))

فراموشی با متاهلان عجین است:))))

اون قضیه ی کیتی پری که میگن اسمش کتایون پریوش ه یا اینکه میگن مسی اسم کامل و حقیقی ش لطف الله مسگر ابادی ه و مکبر مسجد رسول مسگر اباد بوده ، با هدف شوخی و مزاح داستان پردازی شده . چقدر عجیبه برام که یه عده باور می کنن !

اون که آره :)))

مَـــه سآ ۱۶ مهر ۹۴ , ۱۳:۵۹
یه حدیثی هست که میگه وقتی بنده ای رو قضاوت می کنی از دنیا نمیری تا اون کارو خودت انجام بدی...اینو واسه اون دسته از دوستای مذهبی گفتم که عادت دارن فقط بخشی از دین و مذهب که دوست دارن رو عمل کنن...البته بحث قضاوت و زودباوری و اینا ماشاالله تو ما ایرانیا هست مذهبی و غیر مذهبی هم نداره!!
مشاعره هم خوش بگذره بهتون!! 

:دی

حتما

شب جمعه جمع مجردا جمع خواد بود پس:دی

بلههههه

سلام، من هم... با اجازه

تشریف بیارین

ﮐﺎﺵ ﺩﺭ ﻣﺤﺸﺮ ﺁﻏﻮﺵ ﺗﻮ ﻣﺪﻫﻮﺵ ﺷﻮﻡ
ﺭﻭﯼ ﺯﺍﻧﻮﯼ ﺗﻮ ﺧﺎﮐﺴﺘﺮ ﻭ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﺷﻮﻡ

ﺁﻧﭽﻨﺎﻥ ﺍﺯ ﺗﺐ ﻟﺒﻬﺎﯼ ﺗﻮ ﺗﺒﺨﯿﺮ ﺷﻮﻡ
ﮐﻪ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻣﻬﻠﮑﻪ ﺑﺮ ﺑﺎﺩ ﻭ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﺷﻮﻡ

ﺩﻝ ﺑﻪ ﺩﺭﯾﺎ ﺯﺩﻩ ﺑﺎ ﻣﻮﺝ ﺗﻤﻨﺎ ٬ ﺩﻣﺴﺎﺯ
ﻏﺮﻕ ﺩﺭ ﮔﻮﺷﻪ ﯼ ﺁﺭﺍﻡ ﺑﻨﺎﮔﻮﺵ ﺷﻮﻡ

ﻫﻮﺵ ﺍﺯ ﺳﺮ ﺑﺒﺮﯼ ﻫﺮ ﭼﻪ ﺩﻫﻦ ﺑﺎﺯ ﮐﻨﯽ
ﺗﺎ ﺳﺤﺮ ﻟﺐ ﺑﻪ ﻟﺐ ِ ﺧﻤﺮﻩ ﯼ ﭘﺮﺟﻮﺵ ﺷﻮﻡ

ﻣﻮ ﭘﺮﯾﺸﺎﻥ ﺑﮑﻨﯽ ﺑﺮ ﺳﺮ ﻭ ﺑﺮ ﺳﯿﻨﻪ ﯼ ﻣﻦ
ﮐﻪ ﻓﻨﺎ ﺩﺭ ﺗﻮ ﻭ ﺧﻮﺩ ﻧﯿﺰ ﺳﯿﻪ ﭘﻮﺵ ﺷﻮﻡ

ﺣﮑﻢ ﻋﻘﻞ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﯾﻮﺍﻧﮕﯽ ﺍﺯ ﺳﺮ ﮔﯿﺮﻡ
ﺑﺎ ﺗﻮ ﺗﺎ ﺷﻬﺮ ﺧﺪﺍ ﻫﻢ ﺩﻝ ﻭ ﻫﻢ ﺩﻭﺵ ﺷﻮﻡ

ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺭﻭﻧﻖ ﻣﻬﺘﺎﺏ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﺗﺎ ﮐﯽ ؟ !
ﺑﯽ ﺗﻮ ﺑﺎ ﯾﺎﺩ ﺗﻮ ﺗﺎ ﺻﺒﺢ ﻫﻢ ﺁﻏﻮﺵ ﺷﻮﻡ

بسیار زیبا بود

فریال میم ۱۶ مهر ۹۴ , ۱۵:۱۷
چطوری تو نظرات مشاعره میکنین؟:|

من میام که ببینم ...از رو کنجکاوی:)

مشاعره قبلی رو تو پستهای قبل پیدا کنید.اولین نظرو بخونید قوانینشو اونجا نوشتم

با عرض معذرت خواستم اطلاع بدم من نمیتونم بیام

:)

من همه تو ۱۶ مهر ۹۴ , ۱۹:۰۶
سلام
میشه به منم رمز بدین؟

بله

لو راز پام ۱۶ مهر ۹۴ , ۲۳:۴۲
اونروزم یه پیام اومده بود برد پیت بردیا پیتی بوده ایرانی:|
ریحاناهم همینطور...
:|

کلی دیگه هم بود همینجوری

البته اینا واسه خنده بود

سلام
منم همیشه با این قضیه کلی مشکل دارم، همیشه در حال حرص خوردنم که به دوستام تو گروه های واتساپ ثابت کنم هر چیزی رو تا درموردش مطمئن نشدن شیر نکنن. ولی کو گوش شنوا....

این تحقیق نکرده پذیرفتن خیلی بده

یعنی کیتی پری اینا هم باور کردن آیا-_-

یحتمل:)))

چیکار کنیم با این سیاست مسخره وزارت علوم ....


هعیییییییییی

پیشنهاد می کنم پست "تربیت مبتنی بر اسکناس" وبلاگ داستان های یک فروشگاه رو بخونید واقعا ماها (البته دور از جون شما ودوستان)فقط یه مشت تحصیل کرده بی سواد هستیم !!

وبلاگش رو میخونم

مـــیـــمـــ ☺☺ ۱۸ مهر ۹۴ , ۲۳:۱۹
:)این شایعه دست ماهم رسید اتفاقا به اون خطبه ای که ارجاع دادن رجوع کردیم ودیدیم قضیه کاملا برعکسه 
:| 
سایت شایعات رو میشناسید؟
یه سر بهش بزنین :))

دیگه گندشو در آوردن

اسی بولیده ۰۸ آذر ۹۴ , ۲۳:۳۲

نکته ش اینجاست که طاووس ماده اصلا دمشو باز نمیکنه که !!!

اون نره که دمش بلنده و باز میشه :دی

این موردو تخصص ندارم ولی میدونم کلا جنس نر از این کارا میکنه برای جلب توجه ماده و کلا جنس نر تو همه موجودات زیباتر از جنس ماده هست 

اسی بولیده ۰۹ آذر ۹۴ , ۲۳:۳۵

طاووس نر پرهای رنگی و دم بلند داره اما ماده اینطور نیست

بله تو همه موجودات جنس نر زیباتره تا توجه ماده رو جلب کنه

اما تو انسانها کاملا برعکسه!! و زن زیباتره!! با این وجود من نمیدونم خانما جذب چی آقایون میشن :/

تو انسانها هم مرد زیبا تره! حالا مردا از زن ها تعریف میکنن خیلی به خودتون نگیرید:))))

با آرایش هر کسی خوشگل میشه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">