ساحل افکار

بایگانی

تو روحشون با اینترنت دادنشون

پنجشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۸ ب.ظ

بنده اول از دوستانی که تشریف آوردن و ما نبودیم عذرخواهی میکنم

بعد هم از همینجا روح اپراتور مخابرات رو مورد عنایت خاص قرار میدم که باعث شد ما شرمنده بشیم و جفت پا اومد تو حالمو  شب جمعمونو خراب کرد

من خیلی روی قول و قرارم حساسم ولی این مورد واقعا دست من نبود. بعد از اون پست قبلی اینترنت قطع شد و حتی نرسیدم جواب کامنت ها رو بدم و تا الان نت نداشتم. هر چی با اپراتور تماس گرفتم گفتند داریم مشکلشو برطرف میکنیم :||||||||||| 

از اون موقع تا الان شونصد بار فقط مودمو روشن خاموش کردم و نشد که نشد. 

من معذرت میخوام. ایشالا فردا بعد ظهر یا عصر مشاعره رو برگزار میکنیم

زمان پیشنهادیتون رو بفرمایید

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۶
مستر نیمــا
مستر دیدم مهمونات پشت در موندن 
دعوتشون کردم خونه خودمون
به هر حال همسایه ایم دیگه :دی

مرسی


فردا شب همین جا هستیم.
خواهشا برگزار کنین.ممنون
من به بچه ها گفتم نت تون قطع شده.
تو روحشون مال منم همین مخابرات چی ها قطع کردند :دی 


+شباهنگ جان واقعا بی تعارف و بی اغراق هیچی مشاعره اینجا نمیشه 
آقا اینجا نظم داره میدونن کی به کی.
البته ببخشید مورد انتقادم قرار گرفتین:))
ولی ممنون بابت دعوتتون .

چشم حتما

ممنون از شما و شباهنگ
من باز هم از همه عذرخواهی میکنم 

اسی بولیده ۱۷ مهر ۹۴ , ۰۰:۰۹

حالا چون شمایی باشه میبخشیم!

 

نیما باور کن شباهنگ اغفالم کرد وگرنه من که جای دیگه نمیرم:(

ایشون لطف کردن. فرقی نداره. ببخشین معطل شدین



خواهش میکنم.
عذرخواهی لازم نیست. پیش میاد :))
خب فرداشب اگر برگزار شه خب صبح روز بعدش چه جوری میخواهین برین سر کار و بقیه هم دانشگاه. 
البته من این هفته تا حدودی تایم استراحتمه:))
فردا شب تایم برگزاری مشاعره یکساعت بعد اذان مغرب تهران کنین :))
که صبح روز بعدش نون سنگگ نباشین :))
ممنون.

فردا عصر احتمالا برگزار کنم. چون صبح هم من باید برم سرکار هم یه سریا باید برن سر کلاس

اسی بولیده ۱۷ مهر ۹۴ , ۰۰:۱۵

خیلی حال گیری بود واقعا

این سری متقاضی زیاد بود

 

بازم خداروشکر حالتون خوبه، بچه ها نگران شده بودن

حال گیری بود اساسی


آره شرمنده همه شدیم

ممنون از همه

فردا ساعت چنده موشاعره؟

فردا بعد ظهر یا عصر

ساعت پیشنادیتونو بدین

اعتراف می‌کنم هیچ جا مشاعره‌ی اینجا نمیشه :)))
مدیریت یه طرف
جواب دادن به کامنتا یه طرف
پیدا کردن شعر خوبم یه طرف
اصن استخونام خرد و خاک شیر شد :))))

:)))))


موافقم .
فردا عصر برگزار شه.

ولی یه پیشنهاد الان برای اینکه حال همگی بخصوص شما بیاد سرجاش هر کی خواست پیام بازرگانی بفرسته :))
مهندس خودتون ناراحت نکنین. پیش میاد :))

بفرمایید. پیام بازرگانی آزاده

من ب شخصه میگم نه ب بد شب باشه.

مرسی

اسی بولیده ۱۷ مهر ۹۴ , ۰۰:۲۷

هی دارم فکر میکنم چه ساعتی رو پیشنهاد کنم:|

اصلا یادم نبود....

فردا من مسافرتم:((((((((((((((((((((((

عههه:|

ی سوال؟ اسی بولیده دختره یا پسره؟ اصن بولیده ینی چی؟ مثلا اسما اسمشه یا اسماعیل بعد بش میگن اسی؟
ببخشید ک اینطور حرف زدم البته ولی خوو داره مخمو میخوره!
اسی بولیده ۱۷ مهر ۹۴ , ۰۰:۳۴

اسی بولیده 1 اصطلاحه مختص خودم

اسی بر وزن اسید و اسیر

هیچ معنی خاصی هم نداره

تکیه کلام منه

اسی بولیده ۱۷ مهر ۹۴ , ۰۰:۴۰
شباهنگ منم با کامنت سانسور شده ی ویشینگ لایف موافقم ;)
تقدیم به آقا امام زمان عج ا... 
و منتظران ظهور:

عمریست که از حضور او جا ماندیم 
در غربت سرد خویش تنها ماندیم 

او منتظر است تا که ما برگردیم 
ماییم که درغیبت کبرا ماندیم 

ممنون

خوندم شباهنگ.خوندم.ببخشید.جوابتو دادم خصوصی
اسی بولیده ۱۷ مهر ۹۴ , ۰۰:۴۸

اینجا

مشاعره ی به سرانجام نرسیده ای که تبدیل به چت روم شد.......:دی


شباهنگ منم موافقم.
میدونم دقیقا موضوع از چه قراره :دی 
بیام بگم برات ؟:))

ساعت چهار نزارین من اون تایم یحتمل خوابم.

4به بعد بزارین.
ممنون.
اسی بولیده ۱۷ مهر ۹۴ , ۰۰:۵۴

خب همین الآن مشاعره بذاریم همه که هستن:|

من هفته بعد هم نمیتونم بیام:(

هفته بعد خودمم نیستم

الان دیگه دیر وقته. یکم دیگه هم ملت هوای خر و پف دارن :))

اسی بولیده ۱۷ مهر ۹۴ , ۰۱:۰۲

شباهنگ گفت مثل این که محرم و صفر هم مشاعره تعطیله!

آره؟ :(

بله من دهه محرم مسافرتم انشالله

بعد دهه احتمالا برگزار بشه

اسی بولیده ۱۷ مهر ۹۴ , ۰۱:۰۷

باشه...

راستی چیزی از اون کامنت طولانیم سر در آوردین؟؟؟؟!!!!!

آره ممنونم خیلی بابتش. خیلی عالی بود

خواستم ایمیل بزنم و تشکر کنم
ممنون از لطفتون

جناب مهندس واقعا هفته اول محرم خوزستان نباشین ضرر کردین.
چقدر عزاداریهای خوزستانی ها رو تو محرم دوست دارم.
بخصوص یه زمانی که کویتی پور و آهنگران میخوندن :))
محمد نبودی ببینی بقیه اش رو یادم نیست ولی خیلی من دوست دارم تایم محرم بخصوص تاسوعا و عاشورا تو 
اهواز باشم ولی فعلا قسمت نشده :((

چندین ساله اینجام. امسال اگه خدا بخواد میرم جای دیگه

اسی بولیده ۱۷ مهر ۹۴ , ۰۱:۱۴

خوشحالم که مفید بوده:)

از اونجایی که تو ایمیل زدن تنبلید اشکالی نداره اگه من رمز پستاتون رو از بچه ها بگیرم؟

 

از شباهنگ بگیرین

شاید باز بعدا مزاحم بشم برای اطلاعات بیشتر


ایشالا بسلامتی :))
برین زنجان اونم مراسمشون خوبه :))
ایشالا هر جا میرین مراسمی پربار داشته باشین.
و پیش پیش عزادراری تون قبول :))

ممنون

اسی بولیده ۱۷ مهر ۹۴ , ۰۱:۱۸

ممنون..

فردا جای من و خالی کنید:(

شبتون خوش

شب خوش

حوریا ش (رسا) ۱۷ مهر ۹۴ , ۰۳:۱۶
من ک کلا نبودم و درجریان نیستمو تازه اومدم وبت چی؟

فرقی نداره

والا دو ساعت چشممون به مانیتور خشک شد ...هی رفرش ...هیس رفرش ...خبری از مستر نیما نشد
برای امروز منم بازیم هاااا

بله :))

ساعتش چند شد اخرش؟

5:30

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">