ساحل افکار

بایگانی

از اون شعراس

يكشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۴۶ ب.ظ

اول اینو بگم که یه قسمتی از آرشیومو آوردم اینجا. یک سال و نیم از پست هام و کامنت ها نیومد ولی همینم خوبه. خوشحالم. انگار یه چیز گمشده پیدا شد. هر چند نصفش نیست ولی خب بازم خوبه :دی

میخواستم یه شعر قشنگ بذارم اما مگه میذارن 


قصد پرواز از قفس داریم،پر وارد کنید

                                                   هر طرف رفتیم دیوار است،در وارد کنید

روی منبر دائم از احقاق حق دم می زنید

                                                   ما که می خواهیم این حق را،جگر وارد کنید

خنده دارد روی لبها می نشیند،لازم است

                                                   عده ای مداح از مصر و قطر وارد کنید

زیر بار زندگی همچون کمان خم می شویم

                                                   خواهشا از چین دو کانتینر کمر وارد کنید

چون در ایران روز و شب در حال شادی کردنیم

                                                   محض ایجاد تنوع،دردسر وارد کنید

هر کجا تعطیل شد تقصیر آقا زاده نیست

                                                   پس کما فی السابق از خارج شکر وارد کنید

در زمین خواری به جنگلهای گیلان خورده اید؟

                                                   در مسیر رفع این مشکل،تبر وارد کنید

هشت سال از جان و مال و عمرمان نابود شد

                                                   شخصیت هایی شبیه باهنر وارد کنید

کام مردم تلخ تر از این نخواهد شد،ولی

                                                   احتیاطا قهوه تلخ قجر وارد کنید

مرگ و میر جاده ای تقصیر خودرو سازهاست

                                                   لا اقل از شرکت مزدا،سپر وارد کنید

یاد و صد یاد همان ارابه ها،کالسکه ها

                                                   خودرو ملی نمی خواهیم،خر وارد کنید

نصف پول نفتمان را خرج لبنان میکنید

                                                   جنگ اگر شد،از همان لبنان نفر وارد کنید

موافقین ۱ مخالفین ۲ ۹۴/۰۷/۱۹
مستر نیمــا
این پست برای من جزو اولین پستات بود که خوندم نیمای قلب سپید:
یه پستم بود کلی از جنگل و یه جای سرسبز فکر کنم اصفهان یا یه جایی که برای تفریح رفته بودین عکس گذاشته بودی توی ادامه مطلب, اونو پیدا نکردم اونم جزو اولین ها بود
و یه شعر که اصن این شعر با تخلص نیما ه اولین اولین اولین پست بود :دی

اشتباه میکنی

چون اولین پست ها مال سال 88 -89 بود مه اونموقع لطفعلی بودی ولی من اون پست ها رو حذف کردم

خیلی خوب بود!
با بسیاری از بیت هاش موافق بودم! البته یه کم بنظرم ریسک میخواد اینجور شعر گفتن . چون با خیلی چیزها وارد بحث شده! :دی

ولی منظورش از "شخصیت هایی شبیه باهنر وارد کنید" رو نفهمیدم! :| یعنی بنظرش شهید باهنر خوب بوده یا بد؟ :|

منظورش همین بوده که شهید باهنر خوب بوده

یادش بخیر اولین وی دومین پست قلب سفید شعر کوچه فریدون مشیری بود 
کاش میشد همه رو انتقال بدی
شعر جالبی بود 

آره

خوشمان امد:)
بسیارررررر زیبا بود مرسی.

:)

آخ که چقدر میچسبه آدم نوشته هاش رو که بخشی از وجودشن گاها از چنگال بلاگفای پست خوار:/// میکشه بیرون! من تقریبا همه پستامو آوردم, اونایی هم که حذف شده بود از وب سرچ آرشیو و یکمیش هم توی نت کپی شده بود! الان فقط ادامه مطلبام مونده.

من ۸۸-۹۰ رو خودم پاک و از ۹۲-۹۴ هم که بلاگفا 

یه سریشو تو ورد دارم باید سر کپی کنم تو بلاگ

اسی بولیده ۲۰ مهر ۹۴ , ۰۰:۳۴

من اولین بار 2 سال پیش پستای 1 زنم نداریمتون و خوندم!

از وب خودتون هم اولین پستی که خوندم تبریک ریاست جمهوری دکتر روحانی بود! (همون 2 سال پیش)

:دی

من اون آقا زاده و شکر رو نفهمیدم 

اینو که همه میدونن. یکی از آقا زاده های تو کار واردات شکره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">