ساحل افکار

بایگانی

یه زنم نداریم

دوشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۲۱ ب.ظ

چون فصل انار رسید و اون جمله معروفمم تو پست های پاک شده توسط بلاگفای نامرد بود یه بار دیگه مینویسمش:دی


یه زنم نداریم یه کاسه انار قرمز دون شده برامون بیاره و ما هم 30 ثانیه قبل از خوردن انار و 1دقیقه و 30 ثانیه بعد از خوردن انار ببوسیمش


انار: میوه عشقه                                           

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۰
مستر نیمــا

عاشقانه آرام

اووووف :))))

:دی

خخخ یاده این جمله ی معروف افتادم:تا زن نداری فقط زن نداری اما وقتی زن گرفتی فقط زن داری دیگه هیچی نداری

تو اون که شکی نیست

مـــیـــمـــ ☺☺ ۲۰ مهر ۹۴ , ۱۷:۳۳
:| 
زمان بندیتون اصلا نابودم کرد:|

اون دیگه نکته سنجی داره که چرا فبلش کمتر و بعدش بیشتر

مـــیـــمـــ ☺☺ ۲۰ مهر ۹۴ , ۱۸:۰۶
زمان خوردن انار رو هم حساب کردین دیگه این نکته شه.؟

زمان خوردن اصلا مهم نیست.مهم قبل و بعد خوردنه

مستر واین حرفا معاذالله:)))

"میم جان " نگرفتی مطلبو؟!!نکته انحرافی داره :)))
استغفرالله:)

:)))))

مـــیـــمـــ ☺☺ ۲۰ مهر ۹۴ , ۱۸:۲۴
:| سرخی ِانارو اینا ؟

:)))

مـــیـــمـــ ☺☺ ۲۰ مهر ۹۴ , ۱۸:۲۶
:| نکته ی انحرافی چیه!!!!

نداره

سلام 
آخ آخ انارررررر قرمز شیرین میخوام :|
بابای من میوه های فصل پاییز رو خیلی کم دوست داره :|
مثلا می بینی کل سال،  ما انگور باید بخوریم چون انگور رو خیلی دوست داره :)
انار هر وقتی میاره یا ترشه یا سفید اونم اواخر پاییز میاره :(
شما هم با این عکستون :(
فایده نداره باید تو این فرصتی که نیستش استفاده کنم برم کلی انار قرمز بگیرم :دی 

خب بگین شما دوست دارین میگیره واستون

من همه تو ۲۰ مهر ۹۴ , ۱۹:۱۶
چه عکس قشنگی ...
راستی چرا دیگه تو وبلاگ " یه زنم نداریم " پست نمیذارین؟

دلیلش بماند

قال مستر نیما قشنگ بود :)
ولی من زن و شوهرهای نسل جدید رو دیدم برعکسه داستان انارشون یعنی اینکه مرد انار رو دون میکنه و 
میده دسته زنش :دیی 
به جان بچه ام امیر حسین اینو با دو تا چشمهام دیدم :)))))

خب من نسل قدیمی فکر میکنم و دوست دارم:دی

نسل جدید باشه عمرا بوسه ای در کار باشه :)))

مداد رنگی ۲۰ مهر ۹۴ , ۲۰:۱۷
حالا شما نیت کن,
ایشالله خدا یکی از اون خوب خوباش قسمتتون میکنه:-)

من کلا بیخیال شدم دیگه :|

من تا الان فکر میکردم سیب میوه ی عشقه

خب دیدگاه افراد متفاوته

حوریا ش (رسا) ۲۱ مهر ۹۴ , ۰۰:۰۰
ینی عاشق انارم
ینی عاشقشماااااا
یکی دون کنه لدقن !

ایشالا به هم برسین :)))

اسی بولیده ۲۱ مهر ۹۴ , ۰۱:۴۳

انار دون نکرده که خیلی بهتره !!!!!!!

من دون کرده نمیخورم ، دوست دارم خودم دون کنم !

نعععععع

همچین زنی نصیبتون :))

:دی

همش دو دیقه؟!
کمه :|

نه دیگه از سرشم زیاده. یه صندوق انار که دون نکرده که :))))))))

لب های تو با طعم انار است و دو چشمت
شیری است که کم کم شکلاتی شده باشد

عالی بود. مرسی

مریم بانو ۲۱ مهر ۹۴ , ۱۳:۳۴
چرا شما مردها دوست دارین انار دون شده باشه؟
خودتون انارو دونه دونه کنید خب. والا! :)

چون مردیم:))))))))

خیال میکنین نگفتم ؟:))
میگم ولی همون اواخر پاییز میاره میگه الان خوب خوب هاش تو بازار نیست.
ولی میارن ولی کم میارن ایشون فقط هم باید از مغازه دوسش بخره اگر اون انار نیاره یعنی الان تو بازار موجود نیست:دییی 

من آب انار خیلی بیشتر از دونه هاش دوست دارم 

:)))

کی دوست نداره

hamin alan   mamanam dare  anar don  mikone baraye baba

خوش به حال باباتون:دی

البته اگه بابای شما به حرف ما عمل میکرد میگفتم خوش به حال مامانتون:)))

به به اناااارررر :-) :-)

:دی

شباهنگ (تورنادوی سابق) ۲۲ مهر ۹۴ , ۰۰:۳۰
وظیفه انسانی خودم دونستم این عکسو براتون آپلود کنم:

واقعا که. برو از خدا بترس:)))))

فروغ فرخزاد
ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻥ ﻋﺎﺷﻖ ﺑﻮﺩ
ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺁﺳﺎﻧﯽ ..
ﻣﻦ ﺧﻮﺩﻡ
ﭼﻨﺪﺳﺎﻟﯽ ﺳﺖ ﮐﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﻫﺴﺘﻢ
ﻋﺎﺷﻖ ﺑﺮﮒ ﺩﺭﺧﺖ
ﻋﺎﺷﻖ ﺑﻮﯼ ﻃﺮﺑﻨﺎﮎ ﭼﻤﻦ
ﻋﺎﺷﻖ ﺭﻗﺺ ﺷﻘﺎﯾﻖ ﺩﺭﺑﺎﺩ
ﻋﺎﺷﻖ ﮔﻨﺪﻡ ﺷﺎﺩ !
ﺁﺭﯼ
ﻣﯿﺘﻮﺍﻥ ﻋﺎﺷﻖ ﺑﻮﺩ
ﻣﺮﺩﻡ ﺷﻬﺮ ﻭﻟﯽ ﻣﯿﮕﻮﯾﻨﺪ
ﻋﺸﻖ ﯾﻌﻨﯽ ﺭﺥ ﺯﯾﺒﺎﯼ ﻧﮕﺎﺭ !
ﻋﺸﻖ ﯾﻌﻨﯽ ﺧﻠﻮﺗﯽ ﺑﺎ ﯾﮏ ﯾﺎﺭ !
ﯾﺎﺑﻘﻮﻝ ﺧﻮﺍﺟﻪ، ﻋﺸﻖ ﯾﻌﻨﯽ ﻟﺤﻈﻪ ﯼ ﺑﻮﺱ ﻭ ﮐﻨﺎﺭ !
ﻣﻦ ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﻢ ﭼﯿﺴﺖ
ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﯾﻦ ﻣﺮﺩﻡ ﮔﻮﯾﻨﺪ ..
ﻣﻦ ﻧﻪ ﯾﺎﺭﯼ ﻧﻪ ﻧﮕﺎﺭﯼ ﻧﻪ ﮐﻨﺎﺭﯼ ﺩﺍﺭﻡ …
ﻋﺸﻖ ﺭﺍ ﺍﻣﺎ ﻣﻦ،
ﺑﺎﺗﻤﺎﻡ ﺩﻝ ﺧﻮﺩ ﻣﯿﻔﻬﻤﻢ !
ﻋﺸﻖ ﯾﻌﻨﯽ ﺭﻧﮓ ﺯﯾﺒﺎﯼ ﺍﻧﺎﺭ ...

:)

این پست چه خوشمزه و عاشقانه بود!!!
هی وااااای ...:) 

+ میوه ی بهشتی هم ایضا... میگن یکی از دونه های انار اصلا بهشتیه!!

ببین یه انار چه میکنه.اون از دو دقیقه اونم بهشت 

از دستش ندین

انار دوست داریم :)

:)

چه تایم دقیق هم میدید :))))

دیگه دیگه

میرزاده خاتون ۲۵ مهر ۹۴ , ۱۰:۳۳
آخی^_^ خب یه زن بگیرین مهندس جان

قسمت نشده هنوز

اتفاقا ما هم یه شوهر نداریم براش آنار دون کنبم!خخخخخ
به نظرم لذتی که ما از دون کردن انار برای همسرمون میبریم اون از خوردنش نمیبره!

میبره.شما شک نکنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">