ساحل افکار

بایگانی

در محضر شعر

چهارشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۳ ق.ظ

تو را ندیده ام ولی ندیده دوست دارمت

                                                     به دست گرم عاشقی دوباره می سپارمت

غزل تویی غزال من ، ستاره ی شمال من 

                                                      همیشه تا همیشه ها به دیده می گذارمت

بهار دربهار من، امید ماندگار من

                                                      به دفتر سپید دل همیشه می نگارمت

بیا به چشم باغ من، به باور سراغ من 

                                                     که لحظه لحظه در دلم چو عشق می فشارمت

قسم به نام هر چه او ، به میل حس گفتگو

                                                     که دانه دانه مثل مو ، چو شانه می شمارمت

پرنده ی زمین من ، همیشه نازنین من 

                                                     تورا ندیده ام ولی ندیده دوست دارمت


جای تگ فوق العاده واسه این شعر واقعا خالیه

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۲
شباهنگ (تورنادوی سابق) ۲۲ مهر ۹۴ , ۱۰:۰۷
تو را دوست می‌دارم
تو را به جای همه کسانی که نشناخته ام دوست می‌دارم
تو را به جای همه روزگارانی که نمی‌زیسته ام دوست می‌دارم
.
.
.
تو را برای خاطر دوست داشتن دوست می‌دارم

(پل الوار)
شباهنگ (تورنادوی سابق) ۲۲ مهر ۹۴ , ۱۰:۱۰
ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت
جانم بسوختی و به دل دوست دارمت

تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک
باور مکن که دست ز دامن بدارمت

خواهم که پیش میرمت ای بی‌وفا طبیب
بیمار بازپرس که در انتظارمت

صد جوی آب بسته‌ام از دیده بر کنار
بر بوی تخم مهر که در دل بکارمت

می‌گریم و مرادم از این سیل اشکبار
تخم محبت است که در دل بکارمت

بارم ده از کرم سوی خود تا به سوز دل
در پای دم به دم گهر از دیده بارمت

حافظ 

احسنت

تا توباشی غزلم جای کسی غیر تو نیست
ودر این قافیه ها جز خط رخسار تو نیست

گر کسی شعر مرا وزن کند ,وزن تو است
همه ی گرمی ان جز تب تبدار تو نیست

شاعر دفتر من حالت گیسوی تو بود 
تو فقط شانه نزن باقی ان کارتو نیست

کل دارایی من خفته در این ابیات است
خوب من باز بمان,شعر که سر بار تو نیست

رخ مهتابی ومن دست دلم کوتاه است
مبتلایت که خودش لایق تیمار تو نیست

کار عالم گره اش کور شده اخم گشا
که جز این خنده دوا از بر بیمار تو نیست.

خیلی زیبا بود.مرسی

بیت اول ,از دوچشم خیره سر باید نوشت
مست ومخمور ,از دوچشم پر شرر باید نوشت

بیت دوم ,از لب گیلاسی وطعم عسل
از تجارت با تو سلطان شکر باید نوشت

بیت سوم ,لای موهای تو گم شد واژه ها
یک غزل با حال عقرب در قمر باید نوشت

چارمین بیت از حریر نرم وخوش رنگ تنت
عامل کج رفتن قوم بشر باید نوشت

ماه پیکر هستی ودر پنجمین بیت غزل
خلقت این قدوبالا را هنر باید نوشت

مثل برمودا تو جذابی وکشف ات کرده ام 
بعد از این نام مرا مرد خطر!باید نوشت

من "صبوحی"نیستم ,اما تویی "بنت العنب"
دختر انگور ,از تو بی حذر باید نوشت

عالی بود.عالیییییی 

مرسی

سرد بودن با مرا دیوار یادت داده است
نارفیق بی مروت,کار یادت داده است

توبه ات از روزهایم عشقبازی را گرفت
اه از ان زاهد که استغفار یادت داده است

دوستت دارم ولی بامهربانی دشمنی
گردش دنیا فقط ازار یادت داده است

عطر موهایت قرار از شهر می گیرد بگو
دل ربودن را کدام عطار یادت داده است؟

عهد با من بستی واز یاد بردی ,روزگار
از وفاداری همین مقدار یادت داده است....

بسیار هم زیبا بود

اسی بولیده ۲۳ مهر ۹۴ , ۰۰:۰۵

ندیده به درد نمی خوره !

باید اول ذیذ:دی

اتفاقا همیشه ندیدش بهترخ.وقتی دیدیش اونی که میخوای نیست

مداد رنگی ۲۳ مهر ۹۴ , ۱۷:۲۴
سلام مستر
امشب مشاعره ندارین؟
و دیگه اینکه امروز دو تا مطلب بی ربط به هم نوشتم که دلم میخواست شما بخونین و نظرتون رو بدونم

سلام.مشاعره فعلا به دلیل ایام محرم تعطیله.

ممنو از شما و بچه ها لذت بردیم :)

خواهش

از تو فقط یک عکس پیشم مانده بانو جان ....

می بوسمت ... اما مقوایی نمی چسبد 

:دی

عااااالییی عااااالییی
دستتون درد نکنه بابت پستهای اینجوری

خواهش میکنم

چه شد که سر نمیزنی ، به دفتر خیال من ؟
جواب کوتهی بده ، به جزوه ی سوال من

سر مداد قلب من ، شکسته بعد رفتنت
چه شد تعهّدات تو ، به عشق در قبال من

همیشه عین و شین و قاف ، تمام مشق دفترم
اگر که پرورش دهی ، ثمر دهد نهال من

سر کلاس فهم دل ، اگر که شیطنت کنم
خودت بده عزیز جان ، تقاص و گوشمال من

تراش باورم بیا ، که تا تراوشی کند
خیال واژه پرورم ، ز طبع بی مثال من

به پاکن تبسّمی ، خطا و کینه پاک کن
به درس عاشقی تویی ، دلیل اتّصال من

زیبا بود.مرسی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">