ساحل افکار

بایگانی

جا مانده دلم...

جمعه, ۲۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۵۸ ب.ظ

قسمت این بود که محرم امسال مشهد باشیم.نایب الزیاره دوستان هستیم


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۴
مستر نیمــا
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
التماس دعااا:(((((((((((((((((

محتاجیم به دعا 

شما که گویا نزدیکترین از ما

خوشا به سعادتتون
مارو فراموش نکنید :((

چشم

من همه تو ۲۴ مهر ۹۴ , ۲۲:۱۰
وای خوش به حالتون
التماس دعای خیر


اگه قابل باشیم

شباهنگ (تورنادوی سابق) ۲۴ مهر ۹۴ , ۲۲:۱۱
حریرِ سبز ضریحت، تفاخرِ قوهاست
دلیل اصلی کوچِ همه پرستوهاست

وَ آبشار پُر از مهربانیت بی شک
مسیر چرخش آنی چشم آهوهاست

نسیم مرقد پاکت، نوید خوش یمنِ -
نگاه مضطرب و بی قرار شب بوهاست

گل از ضریح تو همواره شهد می نوشد
که طعم گنبد تو در دهان کندوهاست

بریز از نفس قدسیت به ایوان ها...
نسیم روشنی ات آفتاب گیسو هاست

نگاه کن به دلی که شکسته و زخمی...
نشسته در حرمت خیره بر فراسوهاست

نگاه کن به محبّت دوباره برخیزد
که آشنای غریبی شبیه آهو هاست


+ سید مهدی نژاد هاشمی

مرسی.اتفاقا یادت افتادم.مخصوص دعات کردم 

بلاخره ما کسیو که دعامون کنه فراموش نمیکنیم

واااااای مرسی مستر اصن وبلاگو که بازکردم دیدم عکس ضریح رو گذاشتین !!خیلی خیلی ممنون بابت عکس:)
 زیارتتون هم قبول بازم مرسی از اینکه به یادمون بودین:)

خواهش میکنم :)

اسی بولیده ۲۴ مهر ۹۴ , ۲۲:۳۵

وای خدای من اشکم دراومد:,,,((

التماس دعای ویژه...

انشاالله قسمتتون بشه 

چشم

دلم به مستحبى خوش است که جوابش واجب است،السلام علیک یا على بن موسى الرضا

:)

خوش بحالتون :))
خیلی التماس دعا :)

محتاجیم به دعا

اسی بولیده ۲۴ مهر ۹۴ , ۲۳:۰۸

امروز بدجوری دلم گرفته بود

الآن که این عکس و دیدم بغضم ترکید

واقعا به دلم نشست

ممنون بابت این پست

زیارتتون هم قبول

اگه تو مسیر برگشت از سمنان میگذرید خوشحال میشیم در خدمت باشیم

خواهش میکنم 

مهم دلتونو که اومده مشهد.مطمئن باشید ثواب زیارتو بردین
ممنون از لطفتون

حلالم کن دم رفتن کمی بعد از پشیمونی
تو آوار نگاهی که تو هم با ما نمی مونی
مسیر موندن ورفتن یکی بود وجدا شد باز
تو پایان منو دیدی جدایی سخته از آغاز
حلالم کن غریبونه خیالم با تو میمونه
حلالم کن غریبی که برات دل کندن آسونه
حلالم کن به خونی که غروب از خاک می جوشه
حلالم کن به نوزادی که شیر از تیر می نوشه
مگه میشه کنارت موند؟هنوزم عشق بدحاله
صبوری هم کم اورده خود شمشیر می ناله
حلالم کن به زخمایی که لب واکرده می خنده
حلالم کن به عشقی که به چشمای تو پابنده 


مرسییییی

سوته دلان ۲۴ مهر ۹۴ , ۲۳:۱۲
سلام

خوش به سعادتتون...

انشاءالله که زیارتتون قبول باشه...

هرچند که خودم خیلی محتاج دعام ولی برای یه مریض ام اسی و یه مریض دیگه که بین مرگ و زندگیه دعا کنین...

در پناه حق

چشم انشاالله 

عجب سعادتی نصیب شده مهندس  قبول باشه زیارتتون التماس دعا  

مستر نیما پارسال تو وبتون یه نوحه سینه زنی بوشهری گذاشته بودین ماهم دانش کردیم تو تبلتمون که از شانش بد هم محتویات تبلت حذف شد هم پستهای وبلگ شما 

یه خواهش داشتم لطفا دوباره اگه امکانش هست بزارید من بتونم دانلودش کنم 
یادمه اولش میگفت واحد


چشم اگه تونستم.لپ تاپ دم دستم نیست پیداش کردم حتما

زیارتتون قبول باشه مستر
تا حالا قسمت نشده مشهد برم سرشب گریم گرفته بود خیلی دوست داشتم تو این ایام قسمت بشه مشهد باشم
برای منم دعا کنید لطفا ممنون

برای شما ویژه دعا میکنم انشاالله قسمت بشه بیاین پابوس امام رضا

توجه...

فقط اصفهانیا بخونن





با لهجه اصفهانی بخونید:

آقاجونم برات گِدا اومِدِس
یه گدا اِز همین وَرا اومِدِس

بسکی اینجا مریض میاد و میرد
بازم اِز را یه مُبتلا اومِدِس

نه که دیدِس شوما طبیبی همه ی
با یه مُشت دردی بی دِوا اومِدِس

گرچه دردی دِلاش زیاده ولی
نگو اینجا برا شِفا اومِدِس

اومِدِس محظی خاطری خودتون
اومِدِس گرچه بی حَیا اومِدِس

میشه حاجت روا خودم می دونم
آخه پیشی امام رضا اومِدِس

ایندَفه یُخته فرق داره آقاجون
به امیدی یه کربِلا اومِدِس

جا زِدِس بینی آدِما خودش و
ُاما راسِّش با کفتِرا اومِدِس

جونش اِز ترسی موندِنش پَسی در
تا حالا صد دَفه بالا اومِدِس

بِزا جاروکِشت بِشِد تو حَرم
حالا که این غولوم سیا اومِدِس

اما اِز هرچی بِگذریم آقاجون
پیرَنِ نوکِریت به ما اومِدِس

پُری اشکِس چِشای بارونیمون
بسکی اِسمت تو روضه ها اومِدِس

نوکِری جُملِگیّیِ خادماتَم
عاشقِ گُنبِدی پُر اِز طِلاتم
   


عالیییی بود عالی مرسی

باید غبار صحن تو را طوطیا کنند

 « آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند»

 

 هو هوی باد نیست که پیچیده در رواق

 خیل ملائکند رضا یا رضا کنند

 

 بازار عاشقان تو از بس شلوغ شد

 ما شاعرت شدیم که مارا سوا کنند

 

 «هر گز نمیرد آنکه دلش» جلد مشهد است

 حتی اگر که بال و پرش را جدا کنند

 

 هر کس به مشهد آمد و حاجت گرفت و رفت

 او را به درد کرببلا مبتلا کنند

 

 دردی عظیم و سخت که آن درد را فقط

 با یک نگاه گوشه ی چشمت دوا کنند

 

 از آن حریم قدسی ات آقای مهربان

 «آیا شود که گوشه ی چشمی به ما کنند»

+التماس دعا

مرسی از شعر زیباتون

امیدوارم به سلامت برگردی و زمانیکه برگشتی حال دلت خیلی باشه  زیارت قبول
ثریا شیری ۲۵ مهر ۹۴ , ۱۰:۰۷
خیلی التماس دعا.

واسه شما ویژه دعا کردم

سلام آقا نیما 
عزاداری و زیارتتون قبول ، سفرتون بی خطر :)
ایشالا سفری با برکت نصیبتون بشه.آمین.


+سلام منم بیزحمت به آقا برسونین و اگر زحمتی نیست بهشون بگین  امسال واسطه بشن آقا امام حسین (ع )
اربعین منو به حرمش دعوت کنن.
التماس دعا و ممنون.

سلام.ممنون.چشم.انشالله قسمتتون بشه

سلام مستر زیارت قبول ان شاالله قسمت بشه سفرهای بزرگتر لطفا برای شفای مادرم هم دعا کنید از 5شنبه تا حالا دربار رفته اتاق عمل باز هم هفته بعد باید عمل انجام بده التماس دعا

دعاشون کردم اگه قابل باشم.انشاالله خدا شفا بده

 ممنون چشتون بی بلا (:
امیدوارم وقتی بر میگردی حال دلت خیلی خوب شده باشه مستر ، زیارت قبول

مرسی.قبول حق

مـــیـــمـــ ☺☺ ۲۵ مهر ۹۴ , ۱۱:۱۱
:))))منم 
مشهدم
خیلی محرم امسال چسبید تو حرمش
:|
یا خدا منم هیچی لباس گرم و ابنا نیاوردم بعد یهو مشهد اینقد وحشیانه سرد شده:|
:))))
ولی‌با این حال زیارتتون قبول
التماس دعا:))))

ای وای.لباس گرم حتما بخرین.فردا قراره خیلی سرد بشه.حداکثر ۸ درجه 

مواظب باشین سرما نخورین
ما رو هم دعا کنید

واقعا خوش به سعادتتون، خانواده منم رفتن مشهد، ولی من به خاطر کارم نتونستم برم. خیلی خیلی التماس دعا. 
زیارتتون قبول انشاالله.

انشاالله قسمتتون بشه شما هم برید.

محتاجیم به دعا

سلام.
کامنت من نرسیده مشهد :((
یعنی باید دوباره بگم ؟:((


چقدر دلم مشهد میخواد...
التماس دعا
سلام مارو هم به آقا برسونید

انشاالله قسمتتون بشه به زودی

حتما

دیانا(افکار در هم یک سیب) ۱۰ آبان ۹۴ , ۲۳:۲۵

سلام؛

عع! مشهد بودین؟

اومدین شهر ما اصفهانیهای مقیم مشهد؟

زیارتتون قبول

سلام

آره ولی مهمون نواز که نبودین :پی
ممنونم

در رابطه با شعر ارسالی ثریا خانوم:

 غیر اصفهانی هم میتونه این شعر زیبا رو با همین گویش گوش نواز بخونه و چشم هاش اشکی بشه...؛ ان شاءالله هرچه زودتر قسمتشون بشه زیارت ِ امام رئوف.
خیلی قشنگ بود.

انشالله

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">