ساحل افکار

بایگانی

هوا بس ناجوانمردانه سرد شد

يكشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۲۳ ق.ظ

دمای هوای اهواز ۳۸ درجه, مشهد ۸ درجه!!!!

من احساس میکنم یه سری ترک ریز برداشتم بس که هی سرد و گرم میشم:))) حالا کی میشکنم خدا میدونه

آ قربونت خدا نمیشد گرما سرما رو قاطی کنی یه معتدلشو به همه بدی؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۶
مستر نیمــا
:))))))))))
وااااا اختلاف دماش خیلی زیاده .پیشگیری کنین به خاطر این اختلاف دما مریض نشین
معتدل باشه ولی ابری ن آفتاب رو دوست ندارم

فعلا که خیلی سرده:(

آقا کرم ضد ترک رژودرم رو پیشنهاد میدم: ))))ّ
از اتاق فرمان اشاره میکنن دقیق نمیدونیم رژودرم ضدترک داره ایا؟

:))))

مطمئن باشم جواب میده؟نزنم بعد ما رو بترکونه ها


سلام 
مواظب باشین سرما نخورین جناب مهندس :)
کاشکی قبل رفتن تون  اخبار هواشناسی رو نگاه میکردین .
خود من، امکان نداره جایی برم ولی قبلش اخبار هواشناسی شهر مقصد رو دنبال نکنم و پیگیر نشم.
البته هوای بیشتر مناطق این چند روزه شکسته تو شهر منم هوا خیلی سرد شده.


+دعا میکنم نشکنید :)

سلام انتظارانتظار اینقدر سرما رو نداشتم.البته قراره فردا گرمتر بشه

مرسی

ما هم تو ساری واقعا از سردی هوا داریم نابود میشیم از بس بارون و سیل میاد و هوا سرده همه با پالتو و کلاه  میان بیرون

یه دفعه دمای هوا سقوط کرد!!!

برگشتی خوزستان سوغاتی هوای سرد بیار ((:

دیروز که انقده رطوبت زیاد بود نمیشد نفس کشید انگاری اول تابستونِ
الان کمی بهتر شده/:

من برگردم هوا خوب میشه

نه خب معتدل که میشه مثه بهار حال نمیده همین گرم و سردشه که باحاله

اتفاقا من فقط عاشق هوای معتدلم

به هواشناسی سپردیم گرمش کنن ، مدتشم زیاد کنن :)))))))))))


یکم زودتر:)))

منم نظر سمانه خانم تصدیق میکنم اینجا هم هوا خیلییی سرده ما که سرما خوردیم رفت :(
مشهد یا اردبیل واقعا سرماش تا مغز استخون ادم نفوذ میکنه سرماش سوز داره میدونم چی میگید منم یه بار زمستون مشهد بودم برف اومده بود که اصن نگوووو

حالا باز خدا رو شکر گفتن قراره گرم بشه از فردا

شباهنگ (تورنادوی سابق) ۲۶ مهر ۹۴ , ۱۶:۰۱
از مشهد همچین دمایی رو انتظار نداشتم
فکر کنم از پا قدم مستر نیما این جوری شده

38 خوبه, من 50 رو هم تجربه کردم 
چه جوری دووم میارن اونجور جاها!!!
ولایت خودمونو عشقه!
والا

قراره در روز به ۲۸ برسه 

من از-۱۵ تا ۵۵ بیشتر هم تجربه کردم ولی این یکی بدموقع و دور از انتظار بود

دقیقا دمای هوا رو به نزوله نه به تابستونش نه به الانش غصم گرفته برا مراسمه تاسوعا و عاشورا ما مراسم داریم هرسال بارونه امسالم فکر کنم کولاک باشه چون پارسال موقع پذیرایی بارون خیلی شدید بود

اینجا که قراره گرم بشه امیدوارم اونجا هم همینطور بشه

 اولندش که به ولایت ما خوش امدید و قدومتان گلباران و از این طور صحبت ها !
دویومندش که واقعا درست می گید ، هوا خیلی غیر منتظره و یهویی سرد شد. روز اول که هوا حسابی سرد شده بود ، وقتی بیرون رفتم یه عده با کاپشن و کلاه و دستکش بودن یه عده با تی شرت! حالا نمی دونم اینو به حساب تفاوت ها فردی بذارم یا غیره منتظره بودن سردی هوا.

ممنون 

تو رو خدا اصرار نکنید مزاحم نمیشم :))))
نه بابا ملت فکر نمیکردن سرد بشه

خووو از هوای سرد استفاده کن نصیبت شده :)

من کلا از سرما و گرما فراریم.فقط معتدل

ناشکری نکنید آقا بنده خداهایی هستن آرزوشونه برن توحیاط حرم امام رضا قدم بزنن ازسرما قندیل ببندن و منجمدشن فقط توحیاط اونجا یه دل سیر راه برن بیچاره ها چندشب یه بارم خواب میبینن یا سوارقطارن یا کشتی یا هواپیماو دارن میرن مشهدو ذوق میکنن که رسیدن اونجا سوغاتی چی بیارن که ازخواب بیدارمیشن و میبینن خواب همش خواب بوده حالا چراسوارکشتین اونجا که دریا نداره خداعالمه اینکه سوارماشینم نیستن بازخدا عالمه فقط خوابشومیبینن اونوقت شما به خدا غرمیزنی چرا هوا معتدل نیست قلبتون یخ نزنه سردی هوا هیچکیو نمیکشه زیارت قبول 

ناشکری که نکردم.اتفاقا خدا رو خیلی شاکرم 

من کلا با سردی و گرمی هوا مشکل دارم هر شهری باشه 

من حداقل سه بار به کامنتها جواب دادم.نه فقط این کامنت بلکه همه کامنتها.به خاطر مشکل نت و سیستم ثبت بیان میپره.شما اول دلیلشو بپرسین بعد قضاوت کنید که قضاوت ناصحیح نکنید

رو گوشیم دمای هوای مشهد و میزنه با اینکه خودم در حال حاضر تهرانم!البته این میگفت 5 درجس و با مامان هم که صحبت کردم گفت وحشتناک سرد شده!البته احتمالا اخر هفته گرم شه.یادمه همیشه ظهر عاشورا مشهد افتابی بوده.راستی حتما شله مشهدی رو امتحان کنید. من به عشق اون و خواهر زاده هام میخوام بیام شهرمون.

حداکثر ۸ درجه حداقل ۱درجه بوده 

والا خیلی شنیدم اما تا حالا نخوردم. تا حالا ندیدم کسی اینجا نذری بده:(

:))

عکس پروفایلتون چه قشنگه

مداد رنگی ۲۶ مهر ۹۴ , ۲۱:۳۲
پس مجبور شدین لباس گرم بخرین:-)
من یه بار واسه یه کارگاه یک روزه رفتم تهران,از اتوبوس که پیاده شدم سرمای هوا مغزه استخونمو پوکوند!
بلافاصله یه بلیط برگشت گرفتم و برگشتم خونه
هوای معتدل خزری:-)

نه آورده بودم.هی میگفتم الکی آوردم اما الان از سرما نجاتم داد 

:))))

اسی بولیده ۲۶ مهر ۹۴ , ۲۳:۱۸

سرما یهو همه رو غافلگیر کرد !

خب حقم داره ، ناسلامتی آخر مهره ها ...

من که خیلی سرما رو دوست دارم:) ولی گرما رو اصلا :(

دیشب رفتیم بیرون همین که سرما وجودم و گرفت هیجان زده گفتم: وای چه کیفی داره [در این حد حتی] !! :))

آره. چه حقی آقا چه کشکی؟فقط معتدل خوبه:دی

باز سرما قابل تحمله حداقل ادم لباس گرم می پوشه ولی گرما احساس خفگی به ادم دست میده وبدتر اینکه شرجی باشه مثل اینجا .
یه سال تابستون با خواهرم رفتیم قم وااااای مثل جهنم میمونه غروبش برگشتیم صورتمون قرمز شده بود سوخته بود یادمه ماسک زده بودم :)))))
ازشون پرسیدم چجوری اینجا دووم میارید گفتن عادت کردیم ولی من که از گرماش خفه میشم!!!!

هر دوتاش دردسره.هوا فقط معتدل 

مگه شما اهل کجایی؟

منم تعریف شله مشهدی شنیدم  شبیه حلیمه وخوشمزس دوستم میگفت تاسوعا وعاشورا مشهدیا نذری میدن !!

والا از این مشهدیا که تا حالا چیزی به ما نرسیده

گمـــــــشده :) ۲۷ مهر ۹۴ , ۱۸:۳۹
شهر ما فقط شبا سرد میشه..اونم نه خیلی...روزا خنکه...

شهر شما کجاست؟

نیمه سیب سقراطی ۲۷ مهر ۹۴ , ۲۱:۳۹
دیدین ؟؟؟ یوهو سر میشه ! یوهو :|

بدجورررر

احیانا تو هتل یا خونه که ننشستید منتظر نذری؟من هجده سال مشهد بودم هر روز محرمش نذری گیرمون میومد.امسال که تهرانم تا الان هیچی!
نزدیک حرم خیییلی نذری میدن.شب عاشورا تشریف بیارید منزل ما در خدمت باشیم.

چرا اتفاقا :))))

ممنون از محبتتون.واسه تاسوعا عاشورا نیستیم پس فردا برمیگردیم

اسی بولیده ۲۸ مهر ۹۴ , ۰۰:۰۲

حسابی سرما ذخیره کنید که وقتی برگشتید ، با گرمای اهواز مخلوط بشه معتدل شین :دی

با دوستان رفتید آیا ؟؟ 0_o

اهواز داره خنک میشه 

نه

ا ساری. اینجا هواش شرجی ورطوبتی هست .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">