ساحل افکار

بایگانی

:|

سه شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۴۹ ب.ظ

امروز  اینوووووو گرفتم داشتم نگاهش میکردم که رنگ قرمز داخلش توجهمو جلب کرد بعد راهنماشو که خوندم فهمیدم چیه. دلم واقعا واسه خانوما سوخت. فکر کن یکی این همه راه بیاد بعد نتونه وارد این قسمت بشه!! خیلی ناراحت کننده هست. حالا اگه یکی نتونه زمام سفرشو تغییر بده چی!! هر چند فکر کنم یه سری ها به این چیزا اهمیت نمیدن

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۸
مستر نیمــا
حالا چی شده مگه؟
صحن گوهرشاد منظورتونه؟

اون و مهمتر از اون خود حرم

شباهنگ (تورنادوی سابق) ۲۸ مهر ۹۴ , ۱۹:۰۲
:))))) میگم مستر بیا این پستو رمز دار کن؛ رمزشم بذار مارک ساعت تورنادو :دی

یه سری تدابیر هست که باید اون تدابیر رو بیاندیشند که اگه تایم سفرو نمی‌تونن تغییر بدن با همین تدابیر تایم چیزای دیگه رو تغییر بدن... این تدابیر نقش اساسی در تاخیر و تعجیل این امر دارند! 
 
با تشکر - شیخ شباهنگ دامت برکاته!

اونوخ چیه؟؟

چه چیزا!!!!مگه میشه؟

نمیشه گفت بعضیا رعایت میکنن یا نه ! من خودم تو اون دوره خیلی وسواس میشم حتی تسبیح با وضو هم دستمنمیگیرم/:
هرکی هم بخواد بیاد طبق زمان بندی که انجام میدن راهی این سفر زیارتی میشن
بلاخره ما خانوما میدونیم چه موقع باید همچین جاهای باشین:دیی

خب همیشه که تایم سفر دست آدم نیست.بلیط و غیره و...

سلام خسته نباشید
وبلاگتون تکه
واقعا عالیه

تبلیغات؟

نچ نچ نچ نچ

سلام مستر نه توروخدا پست های رمزدار نذارین :(((((((

رمز دار نیست که

شباهنگ (تورنادوی سابق) ۲۸ مهر ۹۴ , ۱۹:۲۶
رمز پست‌های بانوان و مجالس زنونه‌ی مارو می‌پرسی؟
نچ نچ نچ نچ
برو 
برو از خدا بترس
مارک ساعتم الان ناموس و آبرو و حیثیت منه :دی



روم به دیوار ولی راه حل این مشکل قرصی است به نام LD

وااا من مارک ساعتتو پرسیدم!!!

عجببب


سلام اولا زیارتتون قبول مشهدی نیما :)
دوما عزاداری تون قبول :)
سوما زمان سفر :)
چهارما ما بهش میگیم قسمت نشده :) حس خوبی نیست ولی راضیم به رضای خودش:)
پنجما  شما ناراحت نشین :)
ششما التماس دعا 
هفتما :هنوز هوا سرده اونجا ؟
هشتما : ایشالا سفرتون پر از حس معنوی :)
نهم و دهم  رو کلا پیچوندم که دیگه بیشتر از این اذیت نشین :)

ممنون.قبول حق 

قسمت نشده خوب بود 
نه گرم شده
ممنون

با یه سری قرص و اینا میشه زمانش و جا به جا کرد و به تعویق انداخت .برای سفر حج هم همین کار و میکنن.البته فقط رفتن به یه قسمت خاص ممنوعه که خب میشه ادم اونجا نره.اینو یکی از خادمین حرم به من گفت.
+من فعلا جام خوبه نمیام بیان :)))

خب من نمیدونستم

آره رو نقشه قرمزشون کرده 
آخرش تو هم میای:)))

خب خیلی براشون ناراحت کننده هست ولی همون جو معنوی اونجا ناراحتیشونو برطرف میکنه ازدورسلام میدن آرامش میگیرن

من بودم که آرامش نمیگرفتم:دی

و خیلی چیزای غم انگیز ناک ترم هست مشابه اینها......

دیگه چی مثلا؟!!!

سفر که یهویی پیش نمیاد بالاخره با برنامه ریزی  انجام میشه /:

حالا شما چرا انقد نگران و پیگیر مسئله این?:دیی

چرا شما یهویی نمیرید سفر؟؟

کجام نگرانه؟!!!!همدردی کردم فقط

گمـــــــشده :) ۲۸ مهر ۹۴ , ۲۲:۵۸
قربتا الی الله نمی ریم دیگه...ناراحتی نداره..ازین بلاها زیاد سرم امده. حالا باز قم مشکلی نداره. ولی فک کن حدود هزارو دویست سیصد کیلومتر راه از شهر ما تا مشهد می شه...بعد باید اون دور وایسی نگاه کنی فقط..البته فرق خاصی هم نداره به نظرم...نمای صحن انقلاب برای من کافیه..

خدا جبران میکنه واستون؛)

اسی بولیده ۲۹ مهر ۹۴ , ۰۱:۱۴

شما همون بهتر که تو کار خانما دخالت نکنی:/

مگه ما تو کار شما دخالت میکنیم؟؟

والا ...

عجب!!! ما تو کار همه دخالت میکنیم.حال میده:دی

این خیلی ظلمه خداییش:(((

آره

تا حدی گفته شیخ شباهنگ درسته
ولی برای بعضیا این راهکارها اجرایی نیس
چون یهو بدنشون تصمیم به غافلگیری میگیره

بیچاره اون دسته!!

با علم پزشکی همه چیو میتونی دسکاری کنی ، ببخشید من تو لفافه نمیتونم حرف بزنم! درمانش چن تا قرصه. 

خب باز دم.علم پزشکی گرم 

نمیشه کلا کنسلش کنه واسه همیشه؟:)))))
مردا دعاگوی پزشکا میشن

 در ادامه ی کامنت تورنادو و در جواب سوال شما: قرص!
البته کلی قانون و ماده داره که کی و چه موقع که اینجا جای بیانش نیست!
و بعضی وقتا هم کلن ضد حال میزنه و اثر نمیکنه اگه دیر اقدام بشه


حالا باز خوبه که حداقل میشه یه کاریش کرد

شباهنگ (تورنادوی سابق) ۲۹ مهر ۹۴ , ۱۴:۳۸
فکر کردم منظورتون از "اونخ چیه؟" رمزه
ولی مستر، برآیند این پست و نتیجه ای که من گرفتم اینه که شما پسر خوبی بودی و مثل برادرهای این دوره زمونه تو کار خواهر و مادرت سرک نکشیدی!
و به پاس این اخلاق نیک و پسندیده نشان "صدآفرین" از سوی شیخ به شما اعطا می‌گردد
با تشکر - شیخ مُدّ ظلها العالی 

:پی:)))

خاک عالم.ما آب میشیم میریم تو زمین اگه بخوایم سرک بکشیم

سلام 

البته قابل توجه دختر خانوم های جوان  :
که اون قرص رو تجویز میکنن یادمه پرفسوری بود که اسمش یادم نمیاد ولی 
جراح غدد داخلی زنان بود یادمه میگفت :
هیچوقت من به دختر خانوم ها خوردن این قرص رو پیشنهاد نمبدم چون اثرات بدی رو بدن داره نمونه اش 
ممکنه غده های داخلی رو سینه ی ایجاد کنه که حتی ممکنه بدخیم هم بشه.
میگفت اون قرص ها برای دختران من هیچوقت تجویز نمیکنم چون ضررش بیشتر از سودشه .
شما یه زیارت میخواین برین دیگه زیارت مستحبی ولی واجب نیست سلامتی خود رو بخاطر یه زیارت مستحبی 
به خطر بندازیم.
میگفت من بیشتر بیمارام دخترای جوونی هستی که بخاطر خوردن بیش از اندازه این قرص ، مشکل پیدا کردند.

من نه نظری دارم نه تخصصی

آفرین مشهدی نیما :))

باید در حیطه مهندسی بود نظر میدادین :دی 

خوشحالم که اونجا گرم شده ولی اینجایی که من هستم دقیقا با سردخانه هیچ فرقی نمیکنه :|

سلام نسرین جان من نه وبلاگ دارم نه ایمیل متاسفانه لطف میکنی همینجا ادرس وبت رو برام بذاری ؟!
اگه این پست رمزدار و دخترونه بود میشد حرف زد ولی حیییییف! :))
دااااغ دل آدم تازه میشه با این پست...!

میخواید روش رمز بذارم بزنم دخترونه!:))))

سلام زی زی جان اگر رمزدارش کروی لطف کن کلید رمزش هم به مستر نیما ندین :دی 
بهره حال ایشون هم آقا هستند :دیییی 

خب آرامش نگیرین :دی 
حالا خوبه دخترنشدین بی اعصابین :دی
شباهنگ (تورنادوی سابق) ۲۹ مهر ۹۴ , ۱۸:۲۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
المیرا جان؟ قربون اون شکل ماهت! تو هنوز پیدام نکردی؟ :دی
میشه روی اون علامت کره زمین کنار کامنتم کلیک رنجه بفرمایی؟
*** ** ************ ****
***** ** ** *** ******* *** ******* * **** ***** ******


+ دیگه دلیلی برای پنهان کردن خودم ندارم...
شباهنگ فصل جدید خاطرات منه
هر کی خواست لینکم کنه
از این به بعدم جواب مزاحمارو بابام میده نه خودم!!!
جهت اطلاع دوستان عرض میکنم
عملا از محلی که درب های طلایی باز میشن، نمیتونن عبور کنن
دوستانم میتونن از سمت صحن معروف سقاخانه، درب اصلی رو وارد شن و تا لب پله ها جلو برن، اما از پله ها پایین نرن
ضریح مطهر کاملا نزدیک و رو به روشون هست، و توی شلوغی معمول اون قسمت هم عملا پایین رفتن از اون چهار پنج پله، دلی رو اروم نمیکنه...
یک مسیر دیگه هم داره از یه صحن دیگه که من بلد نیستم، اگر بپرسن همونجا توضیح میدن براشون...

ضمن اینکه رفت و آمدشون توی دار الاجابه کاملا ازاد هست و فقط نباید ضریح رو لمس کنن...
اینکه آدم توی این شرایط نمیتونه درست و حسابی زیارت کنه یه طرف و اینکه پدر و برادرش هم توی این سفر همراهش باشن و هی مجبور باشه به دروغ بگه من توی حیاط حرم بیشتر حس معنوی بهم دست میده شما برید توو من همین جا میشینم! 
آقا نیما اگه هنوز اونجایین خیلی خیلی التماس دعا 

ای بابااااااا 

امروز برگشتیم دیگه

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
خطاب به شباهنگ :
من به کامنتای دوستان وعلامتای کناری زیاد دقت نمی کنم یه نگاه گذرا میندازم وپایین نظرمو میذارم !
راستش از لحن وطرز کامنت شما خوشم نیومد ******* ** *** **** **** ***** *** ********* 
****** **** *** **** ******* **** ***** ***** ** ********* **** ** ***** *** 
** ****** **** ***** **** **** ***** ****** **** ***** *** ** ** ***** *** ** ***** ***** ***** **** *
**** *****

ایشون منظوری نداشتن.من لحن طنز برداشت کردم از کامنتشون

مستر من که چیز بدی ننوشتم که سانسورش کردین !!!!!بله طنز بود امیخته با تمسخر!

والا این طنزا بیشتر باعث دلخوری میشه.کامنت شباهنگم باید سانسور میکردم

شباهنگ (تورنادوی سابق) ۳۰ مهر ۹۴ , ۱۶:۳۳
المیرا من منظوری نداشتم
کامنتت ویرایش شده و نمیدونم چی گفتی ولی اگه لحنم بد بود معذرت میخوام :)

6 ماهه ازم خبر نداری و نمی‌دونی چی کشیدم
حالا اومدی آدرس میخوای
خب من اون آدم سابق نیستم
من این 6 ماه یه شب خواب درست و حسابی نداشتم
این شش ماهی که نبودی, این 6 ماهِ من خلاصه شده بود تو این کلمه ها: ترس، تنهایی، نفرت، آشفتگی، دربه دری، بغض، 
نمیدونم الان پیش خودت چی فکر می‌کنی
از سرخوشی آدرس عوض نکردم
نمیگم برام مهم نیستی، ولی دیگه برام مهم نیست بقیه چی راجع به من فکر میکنن

اگه واقعاً منو میشناختی می‌فهمیدی لحنم طنز بود
چیز بدی نگفتم نه توهین بود نه حرف زشتی فقط ابراز ناراحتی بود همین.خب طنز بود ولی من جور دیگه ای برداشت کردم اینجا مجازی هست واز این سوتفاهما زیاد پیش میاد .
من تا حدودی درجریان بودم که برات مزاحمت ایجاد میکنندو..اصن خودم به صورت خصوصی بهت پیشنهاد دادم که ادرست عوض کنی منم این روزا حال وروزمساعدی ندارم نمی خوام کدورت وناراحتی باشه مخصوصا این شبها بهرحال اگه ناراحتت کردم معذرت میخوام :)

مستر شما هم ببخشید شرمنده نمی خواستم اینجوری بشه.
شباهنگ (تورنادوی سابق) ۳۰ مهر ۹۴ , ۱۹:۲۱
:) با عرض پوزش و تقدیر و تشکر از حضرت صاحب وبلاگ که کامنتدونیشو چت روم و محفل گیس و گیس کشی کردیم، المیرا جان آدرسم اینه: www.nebula.blog.ir
کارم داشتی وبلاگ خودم کامنت بذار :)

چرا میشه ولی خب اونقدر برای بدن مضره که کسی اینکارو نمیکنه. 
بعضی بیماریا که طرف بستریه یا مثلا کسی که مشکل جسمی ذهنی داره و نمیتونه کارای شخصیشو انجام بده آمپول تزریق میکنن براش و هورمون های زنانه ش رو دسکاری میکنه . ولی خب خود این چرخه دلیل بر سالم بودن بدن یه خانومه دلیلی نداره متوقفش کرد . 
یکی از بدترین حس های دنیا وقتیه که اصلا منتظر وقوع چنین چیزی نباشی !!! زمانش نباشه و بری برای زیارت و چنین اتفاقی بیفته که دیگه ال دی هم کارساز نیست....... 

+ گرچه من حس می کنم وقتی دلی شکسته میشه صداش بیشتر شنیده میشه... معتقدم که اینطوره واقعا ... تجربه ی خوبی نیست در هر حال ....

:(

همینطورم هست

:( من اولین باری که قسمت شد و رفتم مشهد 24-25 سالم بود! 18 ساعت راه رو کوبیدیم و رفتیم مشهد.. فشار دوری راه و اتوبوس سواری طولانی متأسفانه باعث بهم ریختن تنظیم بدن زن ها می شه و شد آنچه مگهان گفت! 
فکر کنید بعد این همه سال قسمت بشه و با چه سختی برید و بخورید به در بسته.. :((((

ای بابا چه بد. ایشالا قسمت بشه زیارت بدون مشکلات برین 

بنده که هر نوع مسافرتی باشه چه زیارتی چه تفریحی قرص میخورم.چون اصلا اعصاب ندارم!

چه بی اعصاب :)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">