ساحل افکار

بایگانی

اللهم ارزقنی شفاعت الحسین

جمعه, ۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۳۱ ب.ظ

سلام بر حسین 

سلام بر لبهای خشکیده

سلام بر غربت و تنهایی 

سلام بر حنجره تیر خورده کودک ۶ ماهه 

سلام بر بدنی که زره از او بزرگتر بود 

سلام بر بدن های پر از تیر 

سلام بر دست های قطع شده 

سلام بر آبی که خورده نشد 

سلام بر چشمان تیر خورده 

سلام بر مشک تیر خورده 

سلام بر شرمندگی و امید از دست رفته

سلام بر فرق شکافته شده

سلام بر تنهایی سردار بی لشکر 

سلام بر بدن پاره پاره شده 

سلام بر سری که از قفا بریزه شده 

سلام بر بدن بی سر

سلام بر صورت های سیلی خورده 

سلام بر گوش های پاره شده 

سلام بر خواهر داغدار

سلام بر طفل سه ساله 

سلام بر داغ تا ابد ماندگار

چند جمله زیر واقعا آدمو....

او می دویدو..... من می دویدم 

او سوی مقتل...... من سوی قاتل

او می نشستو...... من می نشستم 

او روی سینه....... من در مقابل

او میکشیدو....... من میکشیدم 

اوخنجر از کین....... من ناله از دل

او می بریدو....... من می بریدم 

او از حسین سر....... من غیر از او دل

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۱
مستر نیمــا
التماس دعا :((((  ما رو فراموش نکنید
شباهنگ (تورنادوی سابق) ۰۲ آبان ۹۴ , ۰۶:۴۳
الهم اجعلنی عندک وجیها بالحسین علیه السلام

کاش امام زمان زودتربیاد...
سلام بر حسین و اولاد حسین و یاران حسین(ع )
التماس دعا 
سلام
امسال سعادت داشتم مراسم تاسوعا و عاشورا رو تو حرم حضرت معصومه باشم
الانم تو حیاط حرم هستم و مراسم شام غریبان
دعاگوی شما و بقیه ی دوستان هستم
التماس دعا

زیارت قبول 

التماس دعا

چه عزاداری ؟!چه عاشورایی؟!!! انگاری اومدن عروسی !!!!!!!!!!!شورش دراوردن من که امسال برام مثل سال های قبل نبود هیچ حس وحال معنوی نداشتم نمیدونم چرا:((

والا منم می خواستم بگم.حرمت مراسم عزاداریو نگه نمیدارن 

حداقل این چند شب که میتونن رعایت کنن

تو محرم بجا اینکه یکم مراعات کنند بدتر میکنند همه کاری میکنند جز عذاداری ادم بشینه تو خونه از تلویزیون روضه ونوحه ها رو گوش بده بیشترر ارامش میگیره والا!!!

ای بابا. چی میشه گفت

برای همون گفتم کاش زودترامام زمان بیاد این عزاداریایی که توش حرمتاشکسته میشه از هزارتا تیرو خنجر یزید بدتره دل امام زمان میشکنه با این حرمت شکنیا 

واقعا

سلام
این شعر از خودتونه?
با المیرا موافقم تو خونه بشینیم از تلویزیون بینیم بهتر حداقل این بی دین و ایمانارو نمیبینیم که حرمت نگه نمیدلرم
نمیدارن فکر کن دختر اومده بود مژه مصنوعی زده بود و رژلب بنفش البته دختر نیست مادر چهار بچه است مثلا
|: 


سلام

خیر
:|

مستر امروز یکشنبه بود ها/:

فردا انشالله

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">