ساحل افکار

بایگانی

خودما میگما نه بقیه رو

يكشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۵۳ ب.ظ

اصن آدم یه چیزایی میبینه نمیدونه چی بگه. دیروز چه عزاداریی کردنا. بعضی خانوما که خب بلاخره دارن میرن بیرون. خب نمیشه که بی آرایش؟ مگه میشه؟مگه داریم؟ ولی خب چون عزاداریه به خاطر امام حسین از تم مشکی استفاده میکنن، شال مشکی و مانتو و شلوار مشکی،لاکم که نمیشه نزد! خب مشکیم که باید با قرمز ست کرد دیگه. رژ قرمز که نمیشه زد؟ میشه؟ نمیشه!!حالا شاید لاکم با رژ بشه ست کرد! بعد خب لباسم که مشکیه دیگه شاد که نیست در عوض یکم تنگ تر باید باشه که همچین عزاداریه بیشتر به تن و اندام!!!! آدم بچسبه. کی میگه اینا میان خودشونو نشون بدن؟نیت مهمه که عزاداریه. حالا نخ هم دادن که طوری نیست. نخش نخ حسینیه! (صد رحمت به قدیمیا الان که دیگه جای نخ طناب میدن!!! طناب حسینی!!)

پسرا هم که خب موها و ریش ها که مرتب باید باشه. نمیشه که مدل نزد که. امام حسین گفته یعنی مدل نزنیم؟خب عزاداریم مال نوجوناس. از اینا گذشته، ولی خب لباس باید همچین خوب هیکلو نشون بده که اگه یه موقع سینه زدی خلوص عمل بیشتر باشه. اینام که میان وسط دسته ها از این دوربین عکاسی و فیلم برداریا میارن و هی عکس و فیلم میگیرن اونا که رو دخترا زوم نمیکنن که، میخوان ببینن کل عزادارا رو فیلم برداری کنن، زومم دیگه جلوه فیلم برداریه. اونام که نگاه میگنن نیستشون عزاداریه.حالا در حین عزاداری 4 تا دخترم ببینی که ایراد نداره. خب خودشون میان تو دید

ولی مهم اینه که رفتیم عزاداری. حالا اگه شماره ای هم رد و بدل شد که ایراد نداره. خب شاید ختم به ازدواج شد و دینشون کامل شد. خدا رو چی دیدی؟ نشدم قسمت نبوده ولی نیت حسینی که بوده

مهم اینه که نیت حسینی بوده. ای قربونت برم امام حسین که نیتت حلال مشکلاته

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۳
مستر نیمــا
رگـ ـهــا ۰۳ آبان ۹۴ , ۱۸:۵۸
آدم دلش می سوزه .. :( 
چرا اصلا حاضر نیستیم یکم فکر کنیم ؟

فکر؟؟صدات قطع و وصل میشه.متوجه نمیشم

نخه حسینی رو خیلی باحال گفتین 
بله دیگه مهم نیته اونام قصدشون فقط و فقط عزاداریه اصن نمیخوان خودنمایی کنن هاااااااا فقط یه جایی از دستشون در میره :| 

اگه درم میره حسینی در میره!!!مهمم اینه که حسینی باشه

شباهنگ (تورنادوی سابق) ۰۳ آبان ۹۴ , ۱۹:۰۳
حالا خوبه اونجا مشکی پوشیده بودن
من که اینجا هر چی دختر دیدم رنگی رنگی بودن
همه شونم دهه 80 ای و 70 ای!!!

+ با تشکر از مدیریت محترم وبلاگ که این پستو نوشت و زحمت مارو در راستای این منبر کم کرد!!!

نه خب اونا حسینی نیستن وگرنه ست مشکی که برای حفظ حرمت امام حسین واجبه. هنوز نیتشون مثل سنشون خلوص پیدا نکرده


خواهش ایلیرم

شباهنگ (تورنادوی سابق) ۰۳ آبان ۹۴ , ۱۹:۱۰
نه دیگه!
اینا گوله گوله اشکم میریختن خب
رنگ مشکی که ملاک نیست (به گفته‌ی خودشون البته!!!)

خب حالا اگه اشکا گوگی گولی اومده و باهاش ریمل(درست گفتم؟) هم قاطی باشه کارشون بی ثواب نمیمونه ولی خب نه به اندازه لباس مشکیا


من نگران فرداهام ...
ای ول پست...
منم حسش نبود بنویسم دیدم شما رحمتشو کشیدین!

:)

فکر می کنم ارایشگاه ها تو ایام محرم بیشتر سرشون شلوغ باشه جدی میگم!! والا اینجا همه رنگی حتی سفید می پوشیدن با مدل های مو مختلف و عجیب غریب وخفن خیلییی هم ریلکس اون نخ رو هم خوب اومدین اصلا براشون مهم نیس قبح خیلی چیزا دیگه از بین رفته .

فکر نکنید مطمئن باشید!!

آخ گفتی بخدا ما رفتیم ترجیح دادم بریم بشینیم تو مسجد و چارخط زیارت عاشورا بخونیم تا اینکه دق کنیم از حرص
دختره فوکول کاکول کرده رژم زده قرمز .. قرمز که میگم شما قررررررررررررررررررررررمز بخون !! این ساپورتا که آخر من یکیو دق مرگ میکنن .. نپوشن سنگین ترن والا
پسره داره زنجیر میزنه چشم چپشم با هر ضربه ی زنجیر رو به دختره فلش  و چشمک میزنه بقیه شونم بس که تو خرتناق آدمن باید پوشیه زد از دستشون !!!!
کلا من یکی فقط حررررررررررررررررررررص خوردم

خدا قبول کنه!!! نیت مهمه. عمل که مهم نیست!!!!!!!!!

یک بنده خدایی که ارایشگاه داشت تعریف میکرد که تو محرم درامدش سه برابر بقیه ماه هاست و اونم بخاطر ارایش خلیجی(غلیظ ترین نوع ارایش)هستش که اکثرا همون خانومایین که پشت دسته با نیات مختلف راه میفتن.
+چقد حسینی حسینی کردین همش فک میکردم یکی صدام میزنه:دی

 آخه میگه اون نوع آرایش بیشتر حاجت میده!!!

:))))

در جواب جواب! کامنت شباهنگ:ریمل ضد اب اومده لامصب پاک نمیشه اصن باید با تینر یا یه چی تو این مایه ها پاکش کنی :دی

او مای گاد!!

نخ چیه؟طناب میدن عی تیر سه شعبه بخوره توچشوچال هردخترپسری که برای دخترپسربازی میرن این مجالس

واقعااا

اگه یه روز روز ملی بدون آرایش اعلام بشه فکر نکنم جز عده محدودی کسی از خونه پاش رو بیرون بذاره :/

چی بگم :|


شما اسمتون چیه؟؟؟کنجکاو شدم شما قبلا با چه اسمی کامنت میذاشتی

نیمه سیب سقراطی ۰۳ آبان ۹۴ , ۲۲:۴۴
همه چی این وسط پیش میاد جز اونی که باید !!! تاسف باره ... 

مقصود تویی کعبه و بتخانه بهانه

اینا هیچی اونایی که دوتایی انگار با سریش چسبیدن بهم مادام موسیو انگار تو شانزلیزه قدم میزنند رو بگو طرف داره گلوش رو پاره میکنه آقا خانم برین اونور جلو سینه زن نباشین  دارن علم میان  انگار نه انگار 
بعد مرگ اینایی که میبینند داری عکاس میکنی با گوشی میان جلوت نقش علم رو بازی میکنن که عکس نتونی بگیری چیه آخهههههه
بعد جالبه همه آرایش ها و رنگ موها تیپ ها یه جور..
راستی برادر زیارت تون قبول آقا قرار بود شما یکشنبه یک پست تصویری هم داشته باشینااااا

کلا بی قیدی داره تو همه چیمون موج میزنه 

شاید فردا

آراستن مو با گِل رس رو نگفتین. این دیگه نوبر بود بخدا!!!!!

:||||||

اسی بولیده ۰۴ آبان ۹۴ , ۰۰:۵۵

الحمدلله وضعیت اینجا خیلی بهتر از سالهای قبل بود ، تریپ های ناجور انگشت شمار بودن

عزاداری هم چسبید

خوش بحالتون.طرف ما افتضاح بود

سلام 
اینا به کنار نیت مهمه :)
چرا نیت هاشون نشونه گرفتی جناب مهندس ؟:دییی 
ولی خداوکیلی اینا به کنار ، اگر بگم بعضی از دسته جات عزاداری هم آدم های ناجوری امسال و هرسال  نقش شمر و 
حتی سپاه و یاران حسین رو اجرا کردند چی میگین ؟:| 
کم کم همه چی داره به بیراهه میره متاسفانه :((

+ نیت بچه شهیدای  ما چی بود ؟
نیت بچه های الان چیه ؟
خدا داند ؟
به قول مادرم:
 خدا آخر و عاقبت همه مون رو ختم بخیر کنه ! آمین.

آخه این روزا میگن مهم نیته! نوع عمل مهم نیست

سلام مستر من که ترجیح دادم هیچ شبی نرم ونرفتم اون دو روز رو هم یه گوشه ایستادم نگاه نکردم اخه یه سری از برادرا که کلا وسط سینه زدن داشتن میخندیدن یه سری هم چشاشون متحرک بود ما هم گفتیم نگاه نکنیم و حرص نخوریم بهتره

والا با این جور چیزا آدمم مجبور میشه نره دیگه!

بعضیه اخه نمیان که خودشون به امام حسین نشون بدم
میان که خودشون به خلق الله نشون بدن

12ماه داریم
خب یکی نیست بگه این یه ماه بی خیال شین
11ماه دیگه هست

ها راستی یکی هم ماه رمضونه,10 ماه شد!
کمه 10 ماه؟

اقا منم خاطره نویسی دارم
یه سر به ما تازه کارها هم بزنید

حالا 1 ماه نخواستیم. 10 روز نمیتونن یعنی؟

محمدرضا دهمرده ۰۴ آبان ۹۴ , ۲۰:۳۸
:-(

چیه پس؟

پست تصویری یک شنبه چه خوب بودفقط با فونت سفید نوشتین معلوم نیست

:))


سلام 
میدونی قصه کم کم شبیه چی داره میشه ؟
فیلم های زمان شاهی رو دیدین یا تاریخ رو خوندین دیگه ؟
یه زمانی که شاه کشف حجاب کرده بود و به زور چادرا رو از سر دخترا و زن ها میکشیدن بیرون !
بیشتر زنها و دخترا ترجیح میدادند خونه نشین بشن حتی نمیرفتن مکتب خونه و خونه نشین بودند که نکنه برن 
بیرون که به زور بی حرمتی بهشون کنند چه دولت اون زمانشون چه لات و پوت های اون دوره .
حالا دنیا عوض شد ولی الان داریم کم کم شبیه همون دوره میشیم شبیه دوران زمان شاه اینبار داستانش 
خیلی فرق میکنه جوری که آقایون و خانوم ها به یک صدا از این وضع موجود تو عزاداری حتی گله دارند 
و حاضرن نرن عزاداری ولی این وضع رو از نزدیک نبینن .
من مخالف آزادی نیستم چون خداوند انسان رو آزاد آفرید و اختیار با خود آدماست .
اجبار و توپ و تشر هم قبول ندارم برای این دسته از آدمهای که حتی تو ماه محرم حرمت ها رو نگه نمیدارن .
اینا فکرهاشون مسمومه قبول من میگم باید واقعا یه فکر اساسی کرد باید واقعا از همون بچگی به قول 
خواهرزاده ام تو همون بچگی اگر میگن حجاب رو خواهرا رعایت کنن و برن بیرون آقایون هم از همون بچگی 
بهشون آموزش بدهند که حجاب فقط مختص خانوم و دختر خانوم جماعت نیست آقایون چشماشون درویش کنن 
و از همون بچگی تو آموزش و پرورش به بچه هامون یاد بدیم حرمت نگه داشتن حسین و اصحاب حسین یه چیز 
دیگه اس حرمت ها رو حفظ کنیم حداقل تو اون ده شب حرمت آقامون و این ماه رو نگه داریم.
واقعا من موندم آموزش و پرورش که بیخیالن ! خونواده ها بیخیالند پس چی ما یاد این بچه هامون میدیم تو این دوره و 
زمونه ؟ 
حداقل حرمت رو یادشون بدیم !!
ما که بچه بودم پدر و مادرم بهمون میگفتند  که تو هر ماهی حتی اگر خدای ناکرده پنهانی گناه کردین دروغی گفتین  حرمت این ماه رو حفظ کنین و گناه نکنین ! اونوقت میبینم الان پنهانی که هیچ علنیم حرمت این ماه رو حفظ نمیکنیم.
علنی گناه میکنیم علنی حرمت مجالس عزای حسبنی رو نگه نمیداریم چشم بجای اینکه گریان باشه خندان و در حال 
نگاه کردن به این و اونه.
من همیشه میگم مطمنم روزی میرسه اونایی که نیت همراه با عمل دارند  و حرمت ها رو حفظ میکنن از دست اینجور آدمها که مجلس عزای حسینی رو میکنن محل دید و بازدیدشون  و نوحه خون ها بجای نوحه صداهای از خودشون درمیارن که قلب هر شیعه ای رو به درد میاره اونایی که  حرمت نگه میدارن میرن خونه هاشون در سوگ امام حسین و یارانش تو این ماه گریه میکنن و اونایی که 
نیت ها براشون مهمه میرن این مجالس و بی حرمتی میکنند :|
ببخشید بابت پرحرفیم.
ممنون 

:)

محمدرضا دهمرده ۰۵ آبان ۹۴ , ۰۴:۴۴
ممنون میشم لینکم کنی

یکم صبر ایلر

معصـومــــــه ▄▄▄✐ ۰۵ آبان ۹۴ , ۲۲:۴۷
درد داره این پست،درد داره برادر.....

هعیییی

کبری ناصری ۰۹ آبان ۹۴ , ۱۶:۴۹
مرسی این پست را گذاشتید گاهی برخی چیزهای تکراری هم لازمن برای بعضیااااااااااااااااا

خواهش میکنم

آیی گل گفتی به خدا من فکر می کردم فقط من اینهارو میبینم

ریا نباشه روز تاسوعا روزه  گرفته بودم تا رفتم کنار دسته اشکم دراومد بعد دیدم کسی گریه نمی کنه من از کارم خجل شدم که این همه اشکو کجا پنهان کنم حالا

از اون جایی هم که فقط ضد آفتاب زده بودم و به نظرم گناه بود تو این روز به چشم نامحرم نگاه کنم مدام به زمین و کفش ها نگاه می کردم نمیدونستم آخه به کجا نگاه کنم همین که سر بلند می کردی یا  دوربین و گوشی بود یا نگاه نامحرم  انقدر به زمین چشم دوختم که همه فکر می کردند لابد چیزی گم کردم و گاهی که سر بلند میکردم و زنها را میدیدم شک می کردم ایا امروز تاسوعاست و محرمه یا مراسم گروهی خیابانی است؟

بعد هم که گرسنه برگشتم خونه و برای نهار مهمان داشتیم و من مجبور شدم برم اتاقم بخوابم تا بقیه راحت باشند تازه روز عاشورا هم که انگار همه می خواستند فقط شماره بدهند به هم یعنی جوری در رفت و آمد بودند که نگو

بازم من  به زمین و کفش ها نگاه می کردم در این بین خانمی را بدون کفش و جوراب دیدم رو سطح آسفالت و کلی تعجب کردم و فکر کنم فقط من او را دیده باشم چون کسی به پاها ناه نمی کرد غیر من

تازه موقع برگشتن یکی گفت آهایی خانم برای ازدواجت دعا کردی که یه شوهر خوب گیرت بیا؟!!!!!!

مگه امام حسین قراره به ما شوهر بده؟ مگه نیت ما فقط برای سلامتی میتونه چیز دیگری باشه؟

واسه ازدواج امام حسین واسطه بشه؟ مگه میشه مگه داریم؟

عزاداریهمه قبول باشه ان شاالله

ای بابا

خدا منو وبقیه رو هدایت کنه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">