ساحل افکار

بایگانی

این شکلی بودم یعنی :))))

پنجشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۲۴ ب.ظ

آدم وقتی عکس های دوران دبیرستان یا سالهای اول دانشجوییشو میبینه تنها حسی که بهش دست میده فرار از واقعیت و انکارشه :))))

قیافه ها فیلم خنده است! 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۷
مستر نیمــا
شباهنگ (تورنادوی سابق) ۰۷ آبان ۹۴ , ۲۱:۳۳
عکسای بعد از دانشگاه که خوبه!
امان از عکسای دبیرستان دخترا :))))

اچچچچچِ (آیکون عطسه)

:)))))

بعید میدونم کسی نشون همسرش بده :)))

من عکسای دوران راهنماییمو میبینم اینطوری میشم :/

:))))

من تا الان هزاران! آدمی رو دیدم که وقتی به عکسای قدیمشون رسیدن درجا ریز ریزش کردن....

ناچار میشن میفهمی:))))

من یکی به شخصه نیت کردم در اسرع وقت شناسنامه و کارت ملی م رو حتما آتیش بزنم :دی

:)))))))) در این حد یعنی

خخخخ من که نتونستم طاقت بیارم برای این که فرارم واقعا فرار باشه عکسا رو از توی فولدرم حذف کردم یه جایی مخفیشون کردم کلا خخخ

باز خوبه پاکشون نکردی:دی

من عکسای قبل از پیش دانشگاهیم رو حاضر نیستم به هوووووچ بنی بشری نشون بدم! :|

کسی هم عکس میخواد از دوران تحصیل فقط عکس پیش!!! :))

آخ آخ چه حالی میده آقا محسن 4 تا از اون عکس ها پیدا کنه :)))))))))

یکی از خوشی های زندگیم اینه که بین همه ی بچه ها,من تنها کسی ام که عکس های همه رو دارم.
تهدید خوبی حساب میشن برای بیگاری کشیدن!
تهدید اینکه این کار رو انجام بدین وگرنه عکستونو میذارم اینستا و تگ تون میکنم!

خیلی نامردی :))))))

من عکسها ی دوره راهنمایی یه ذره بد بودم :دی
عکسها گذر عمرمونو نشون میدن ...

فقط یه ذره؟؟؟؟؟؟ بیا و صادق باش:)))

باید نابودشون کنیم بسوزونیمشون و خاکسترشونو توی اقیانوس بپاشیم!

آخر باز یکی ازشون داره و یه روز لو میرن:)))

چه جالب!!! من بر عکسم
من عکسای مثلا دبیرستانم که  تو مدرسه با بچه ها گرفتیم خیلی خوشگل بودم و خیلی دوستشون دارم و کیف میکنم میبینم البته بعضی از بچه ها هم الان با آرایش سعی کردن قیافه هاشونو از اون موقع بهتر کنن

شما نادری:))

دقیقاااا من که اصن دوس ندارم نگاشون کنم می خواستم کلا از کره خاکی محوشون کنم که نذاشتن گفتن یادگاری :))))

:)))

عکسای راهنمایی....سیبیل :|
وااای اصن یه لحظه رفتم تو فکر :)))

:)))))))

اونا رو حتماااااااااا نگه دارین

شاید عکس بچگیمو تو یه پست بزارم :دی

خیلیم خوب


من فقط عکس شناسنامه مو دوست ندارم :|
ولی گذرنامه و کارت ملیم و باقی عکس بچگی و دبیرستان و حتی دانشگاهم رو دوست دارم :)
من تولدم بشه احتمالا عکس بچگیمو تو یه پست رمزی بزارم :)
البته احتمالا چون یک کم غیرت دارم برای گذاشتن عکسم :)))) ههههه 

خدا رو شکر بجز عکس شناسنامه م باقی عکسام رو دوست دارم
چون به قول خونواده و فامیل جز خوش قیافه ترین های فامیل بودم البته الانم کمی تا قسمتی هستم :)


بفرمایید نوشابه :)))

نه مرسی صرف شد همون لحظه :)
خب ببین اگر من عکس بچگی مو برای همین نوشابه تون هم شده اگر خدا خواست تو پست تولدم میزارم تا ببینین نوشابه اس یا چایی :دییی 

من واقعا اهل تعریف الکی از خودم نیستم حالا بیا و ببین :)
واقعا واقعیت رو گفتم :)

ما که چیزی نگفتیم:دی

اسی بولیده ۰۹ آبان ۹۴ , ۲۳:۲۹

من که هیچ فرقی با دوران مدرسه م ندارم همه عکسام هم خوبن

اما تو بچگی بهتر بودم

قابل توجه همگی :پی

آدم بهتره زیاد تو قیافه ش دست نبره که فردا روزی روش بشه عکسای گذشته شو رو کنه!

بععله:/

واقعا؟؟

اینم حرفیه

اسی بولیده ۰۹ آبان ۹۴ , ۲۳:۴۳

در کل به نظر من آدم باید اعتماد به نفس داشته باشه

هرچی که هستیم و باید بپذیریم و مقبولمون باشه

از اون لحاظ

:)))))))))

چه با حال

من عکس شناسنامه ام را عوض کردم .:)  و تنها همون عکس برام کابوس شده بود که حالا خیالم راحت شده .با لبخند

الباقی عکس هام  برای خاطره و لبخند زدن به ساده بودن های اون دوران خوب هستند

یاد مانتوهای پیتی اسکنی بلند با اپل بزرگ به خیر که یه دفعه ای چند سال به ظاهر و مسعولیتهامون اضافه کردند و بعدش رفتند و ما دوباره بچه شدیم

پکاش میشد همیشه تو دوران بچگی موند !

عجب:)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">