ساحل افکار

بایگانی

بد سوتی دادم

يكشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۳۳ ب.ظ
از بس که غلط املایی زیاد مینویسم امروز واسه یکی اس ام اس دادم  به "مرهمت" شما
بعدش یادم اومد مرحمت درسته. یعنی آبرو واسم نمونداااا :)))))) تازه کلللللیم پیش طرف کلاس و اعتبار داشتیم. یعنی همش دود شد رفت هوا
فینگلیش واسه این وقتا خوبه ها. حداقل جلوی آبروریزیو میگیره
باید اس ام اس فارسیامو بدم شباهنگ برام غلط گیری کنه بعد بفرستم:)))))
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۰
مستر نیمــا
با کمال شرمندگی باید بگم من بدترم.ولی خداوکیل عمدتا بخاطر حواس پرتیه ها.یه بار برا کسی ک باهاش رو درواسی داشتم نوشتم"اون وقط ما چیکار کنیم?"
وققققطططط?ذره ذره ذوب شدم به ولله:/
پوووففف
(دو بار کامنتو خوندم ببینم غلط غلوط ننوشتم?:دی

اصن آدم 2 بار از این سوتی ها میده کلا اعتماد به نفسشم دود میشه میره هوا

طبیعیه زیاد پیش میاد..کلمش هم از اون کلمه هاس که آدم در لحظه متوجه غلط املاییش نمیشه ;)
الان خواستم روحیه بدم...معلوم بود؟ :))

خیلییی:))))

شباهنگ (تورنادوی سابق) ۱۰ آبان ۹۴ , ۱۹:۵۷
:)

اصن همش تقصیر شماست. چرا مسئولیت قبول نمیکنی :)))))

منم روو کاغذ دیروز داشتم یه لیست مینوشتم بعد نوشته بودم « اذم خانوم»... امروز دیدم اهالی خونه کاغذو گرفتنو دارن هی میگن اینو کی نوشته ؟! آخرشم گفتن حداقل جلوی کسی نگو فوق لیسانسی:|

:)))

این سوتی ها آبرو نمیذاره واسه کسی

شباهنگ اطلاعیه داده تا دو ماه دیگه نیستش :)
خواستی من ویرایش میکنم واستون .خخخخخ 


سلام علیکم 
مهندس این که سوتی نیست ؟
پیش افراد عادی سوتی محسوب نمیشه!!!
سوتی فقط پیش روانشناس ندی وای امروز بد سوتی پیش روانشناس گروه مون دادم :)))))
یعنی رسما منو تحلیل کرد با اون سوتی :|

نه خب با طرف خیلی رودروایسی داشتم

خب من دارم :)
ولی سوتی رو رسما امروز دادم :|
بعد اومد منو تحلیل روانشناختی کرد :|

ای وای من:))))

حالا اینکه چیزی نیس من که خدای سوتی ام اونم کلامی !!!!هیچی بدتر از اون نیس :)
خیلی بده من که خیلیی خودخوری میکنم.

پیش میاد دیگه بهرحال سخت نگیرید :)

یه چند تا از اون خنده داراش بگین مستفیض شیم:)))

نهههههه اصن   یاداوری اش هم برام سخته:)

اتفاقا باید یادآوری بشه:)))

یاد کامنت بعضیا پای بعضی پست های ما بخیر به واقع!!!! =))))))

من؟شیب؟ باممم؟:))))

مداد رنگی ۱۰ آبان ۹۴ , ۲۱:۱۸
:))))
سوتی های اس ام اسی,پدیده ای شده واسه خودش
من که خدای اشتباه فرستادن اس ام اسم
داداش به شدددددت متعصبی دارم که ما رو ملزم میدونه قبل از اذان مغرب خونه باشیم.
یه بار رفته بود مسافرت,تو همون حین تولده یکی از دوستای خواهرم بود و طفلک با خیال راحت واسه شام مونده بود.میخواستم به خواهرم پیام بدم که زود باش بیا,گمونم سعید تو راهه,بیاد ببینه واسه شام موندی زههههره مارت میکنه هااااااا!!!!
و با افتخار این پیام رو واسه داداشم ارسال کردم:-)

:)))))

بیچاره خواهر بزرگه :))))

یه بار با دختردایی ام رفتیم عطر بخریم اسم مغازش هم "پونه" بود اسم اون عطری که میخواستم یه لحظه مخم هنگیده بودم یادم رفت بعد یهو هول شدم گفتم اسپری پونه !!!!! از اونجایی که من خیلییی خوش شااااااانسم چند نفری اقا اونجا بودن صدای خندشون بلند شد فروشنده هم معلوم بود داره خندشو کنترل میکنه قیافم دیدنی بود دختردایی ام به دادم رسید یه خداحافظ وبه سرعت محل حادثه رو ترک کردیم الان دیگه گذرمم به اون مغازه نمیوفته :))))


:)))))

یه بارم مثلا خواستم تریپ رسمی بردارم و با کلاس بحرفم رفتم بگم به خدا می سپارمتون یهو زبونم گرفت گفتم به خاک میسپارمتون !!!!! گر گرفتم از خجالت سریع جم وجورش کردم با عجله خداحافظی کردم :)))))) حالا شما به عمق فاجعه پی بردی به قول دوستم میگه اصن تو حرف نزنی هیشکی نمیگه لالی :))

واییییییییییی این خیلی خوب بود :))))))))))))

بعععععععله مستر حالا دیدین اون سوتی شما در قبال اینا اصن سوتی نبود :))

آرهههه

تازه اصلیاشو فکر کنم نگفتی

نه دیگه همینا بود بخوام بگم یکی دوتا نیستن تا صبح یه طومار باید بنویسم:)))

حالا اینجا چون کسی منو نمیشناسه گفتم :))))

:)))

من فقط سوتی هام کلامی هست اونجاست که میخوام زمین دهن وا کنه کاش پیامکی بود :))

:))

کبری ناصری ۱۰ آبان ۹۴ , ۲۲:۳۲
جدیدا مد شده اشتباه مینویسن !!

واااا

اسی بولیده ۱۱ آبان ۹۴ , ۰۰:۰۰

من خیلی از دیگران غلط املایی میگیرم ، همین طور هم سوتی های کلامی رو !

اما 1 بار تو 1 کامنت خواستم بنویسم (فضا) نوشتم (فزا)

بعد که سوتیمو گرفتن آبرو واسم نموند:(

دیشبم که تو پست قبل خودتون سوتی دادم:((

اصلا نمیتونم چنین سوتی هایی رو از خودم قبول کنم:/

پس فردا چطور بگم ارشدم؟؟ اونم از نوع ادبیاتش :,,((

آخ حقت بوده که هی از بقیه غلط نگیری:)))))

من معمولا شک میکنم بعد تو اینترنت چک میکنم  بعد میفرستم  

اگه دم دست نبود چی؟

ثریا شیری ۱۱ آبان ۹۴ , ۱۰:۲۴
حالا این غلط املایی رو میشه یه کاریش کرد حداقلش اینه که تبدیل به فحش نمیشه :دی

جا داره یادی کنیم از اونایی که کلا حروف رو یه جوری مینویسن معنی کلمه یه جوری میشه مثل فحش!!!

مثلا کیا؟ مثلا کدوم حرفا؟

اسی بولیده ۱۱ آبان ۹۴ , ۱۲:۱۷

1 پست جامع تر بذارین و از سوتی هاتون بگین ، دوستان هم سوتیاشون و بگن!

باشد که 1 کم روحیه مون عوض شه:(

 

راستی قبلا 1 پست اعترافات گذاشته بودین، قرار بود 1 سری چیزا رو هم بعدا اعتراف کنین ، ولی چون یادتون رفته خواستم یادآوری کنم :دی

شما اول بیا یه چند موردشو بگو تا بعد به پست برسه

من کلا کم سوتی میدم

:)))))))))

با سلام

حالا خوبه شما اس ام اسی بوده

توپوق گفتاری که وحشت ناکتره!!!!!!!!

 

خب با طرف رو دروایسی داشتم

:)))))))

وایی المیرا خدا نکشتت دختر

عجب سوتی دادی

به خاک میسپارمتون؟!!!!!!!

خیلی وقت بود اینطوری از ته دل نخندیده بودم

خدا خیرت بده المیرا جان با اون سوتی بامزه ات

الهی زنده باشی دختر

منم یک بار تو سفر می خواستم بگم ما شاالله عجب کوه های بلندی به جاش گفتم ماشالله مرز عراق را نگاه کنید!!!

با خنده برادرم مواجه شدم و این شده  داستان برام هر وقت میرسیم به نزدیک پیرانشهر باز برادرم میگه نگاه کنید ماشالله مرز عراقه :))))))

و قیافه من :/

:))))

اسی بولیده ۱۱ آبان ۹۴ , ۲۳:۳۵
چند مورد اعتراف یا سوتی؟؟ 0_o

سوتی بنویسی بهتره:دی

اسی بولیده ۱۲ آبان ۹۴ , ۰۰:۰۴

1 کامنت طولانی نوشتم توروخدا نگید پریده:((

جییییییییببببببببببببببببغ :(((

به مهربان: وقتی داشتم اینارو می نوشتم خاطرات اون روز برام زنده شد همه اومد تو ذهنم چقدررر به خودم بدوبیراه میگفتم وحرص می خوردم حالا من اصلا غلط املایی ندارم که باز اون چیزی نیس به نظرم ولی تپق خیلی بده:)
حالا اگه بقیه رو می نوشتم چی میگفتی :)انشالله که همیشه خنده رو لبت باشه:)

سلام به همه دوستان

المیرا جان  ببخشید که اون خاطره که واسه شما  ناراحت کننده  بود برای من بامزه بود

ولی خدایی معلومه دختر بانمکی هستید

اگه ناراحت نمیشدید دوست داشتیم باقی سوتی هاتون را هم بنویسید

شاید ما هم یاد سوتی های خودمان بیافتیم و یه حس دوگانه آمیخته با شرم و لبخند را تجربه می کردیم.

مستر وبلاگت برقرار

پاتوق عالیه واسه دوستان وبلاگستانی

ثریا شیری ۱۴ آبان ۹۴ , ۱۰:۰۵
مثلا خودم... از تکرار حرف ها شدیداً معذوریم چرا که آبرو حیثیت نمیذارن برام.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">