ساحل افکار

بایگانی

یه زنم نداریم

دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۵۶ ب.ظ

یه زمانی یه وبلاگ داشتیم اینجــــــا پر رفت و آمد. آخ الان به سرم زده باز برم توش بنویسم

حیف اون آرشیو یه سال که به خاطر بلاگفا و ص پرید

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۱
مستر نیمــا
عه
ما هم "یه شوهرم نداریم" داریم ولی کسی دگ توش مطلب نمیزاره
ولی این زنم نداریمه خیییییلی قشنگ بوداااااااا
خوو همینجا بنویس!

400 تا پست توش گذاشتیم ولی خب 70 تاشو بلاگفا پروند

عه عاقا چرا بضی پستای اونجا رو حذف کردی!!

چون اون پست ها ابعث شد 70 تا پست بپره

بگو مرگ بر بلاگفا/:

:دی

یادش بخیر من اولبن بار از همین وب یه زنم نداریم به وبلاگت اومده بودم

:)

عخی یادش بخیر
من چقدر این وبلاگ رو دوست داشتم,بنویسید دوباره مستر
هنوزم که یه زن ندارید:)

شما هم جزو خوانندگان بودی؟

من خیلی چیزا یاد گرفتم ازون وبلاگه. بازم بنویسید تا بشه 400 تا. 

فکر نکنم دیگه بشه

شباهنگ (تورنادوی سابق) ۱۱ آبان ۹۴ , ۱۹:۲۰
آرشیو یه زنم نداریم رو تو فیدلی و inoreader م دارم
میتونید کم کم پستارو برگردونید و ادامه بدید

بی زحمت برام میفرستیش؟

به این میگن یه وبلاگ خاص ومتفاوت که خیلی هم کاربردی هست اگه دوست داشتیدادامه بدین  ما هم با کمال میل استقبال میکنیم :)


بعید میدونم ادامه بدم

بلی بلی بلی
بعید میدونم یادتون باشه اما از زمان قلب سپید خواننده تون بودم با اسم "نگاه" براتون گه گداری کامنت میذاشتم


آرزو تا یادمه نداشتیم :دی

یادش بخیر من اونجا رو خیلی دوس داشتم هنوزم گاهی به اونحا سر میزنم.
نیما یادته میخواستم اونجا بنویسم نزاشتی؟

مگه میتونستی زن بگیری؟

خیلی از دخترا میخواستن نذاشتم :دی شما تنها نبودی
به آقایون اختصاص داشت:دی

گمـــــــشده :) ۱۱ آبان ۹۴ , ۲۱:۰۶
قالبش خیلی خوشگله..

نوشته ها شو بچسب:دی

خیر باشه انشالله :) 

ربطی به خیری نداره. حوصله و دل و دماغش نیست

همینجام دیگه پست طولانی نمیذارم
دیگه بلاگستان صفای قدیمو نداره

مستر جان زمان بلاگفاییمان با اسم دیگری مینوشتیم با اسم "نگاه"
حالا شما سن و سالتان به موی سپیدی نزدیک شده و حافظه تان قد نمیدهد چرا مارا توبیخ میکنید:)

هر چی به سن ما اضافه شده به سن شما هم اضافه شده :))) پس خود زنی نکنید :))))

یه زنم نداریم مخاطبش خیلی زیاذ بود اسم همه رو یادم نیست خب

یاد باد ان رزگازان یاد باد :)

واقعا

انسان دوست دارد دوست داشته بشه و دوستش بدارند

ولی اول باید خودمان را دوست بداریم تا دیگران را هم دوست بداریم و دیگران هم مارا دوست بدارند

اول باید از خود  شروع کرد

.

.

.

 وب یه زنم نداریم  هم یادش به خیر

کاش به جای نداریم این بار بنویسید که داریم

تا ببینید که چطوری دارا خواهید شد

اینو جدی بگیرید

آره واقعا

یه زنم نداریم توجه را جلب کرد تا بریم ببینیم این مستر نیما تو وبلاگ خودش قلب سپید چی مینویسه

و بعد به هر دو وبلاگ معتاد شدیم شدید

و مدتی در نبود بلاگفا بیمار شدیم و آخر سر هم به ساحل افکار دوباره رسیدیم

و اینک به لطف بلاگ دوباره دوستان جمع شدیم

کاش آدرس وبلاگ تورنادو را هم داشتم

چه خوبه یه روز خوندن این وبلاگ ها را به بچه هامون سفارش کنیم و بدونند والدینشون اوقات فراغتشون را کجا میگزراندند!

دختر یا پسرم حتما باید اینجا را بخونه و وب مهربان مامانشون را هم بخونه :)

nebula.blog.ir

من که از دو سال پیش دیگه به سنم اضافه نشده روی بیست ثابت موندم :)

آره ولی یه دفعه زیاد میشه ها

اقا اجازه؟؟ 
منم یادمه و مخاطبش بودم..البته فقط خواننده ی صرف بودم تا جاییکه یادمه
اگه حس و حالش هست بنویسید اگه نیست هم بیخیال ;)

امان از دیت خاموشا

خاموش خیلی زیاد بود

یاد آقای صاد -توت فرنگی -مهدی دورتموند هم به خیر..

بله

[خنده] [خنده]
در هر صورت من هنورم حاضرم با اونحا همکاری کنم

هر وقت واجد شرایط زن گرفتن شدین میتونید همکاری کنید:))))

من تمام پست های اون وبلاگ رو خونده بودم
جالب بود برام
هم طنزش,هم اینکه اصولا دخترا دوس دارن بدونن چه رفتارا و آدابی,در نگاه پسرا جذابشون میکنه
مدیووووونی فکر کنی میخواستم جذاب به نظر برسم:)))))

اتفاقا خیلی خوبه. هدف ما هم از نوشتن اونجا همین بود

خوب شد یک تک پا رفتم اونجا خیلی چیزایادگرفتم برای اذیت وآزارشوهرآیندم آیکون خیره به افق

:||||

اسی بولیده ۱۱ آبان ۹۴ , ۲۳:۲۸

منم خواننده علاقمند اون وبلاگ بودم :)

درخواست نویسندگی هم دادم اما رد شد :/

از طریق همون وبلاگ بود که با این وبلاگتون آشنا شدم و از اینجا هم با بقیه دوستان مجازیم آشنا شدم !!

درواقع یه زنم نداریم نقطه اتصال من با جمع کثیری شد :دی

اگه نمیشه اون وب و ادامه بدین خب تو همین وب پست یه زنم نداریم بذارین ، خوب استقبال میشه

چقدر مفید بوده پس:دی

شباهنگ (تورنادوی سابق) ۱۱ آبان ۹۴ , ۲۳:۳۰
پست های حذف شده یه زنم نداریم رو ایمیل کردم :)

از لطفت سپاس گزارم

شباهنگ (تورنادوی سابق) ۱۱ آبان ۹۴ , ۲۳:۳۳
من آدرس جدید رو هزار بار برای مهربان فرستادم عجیبه که میگه کاش آدرس جدیدمو داشت
این عبارت داخل پرانتز بعد از شباهنگ چغندره عایا؟ :))))))
:////////////
:\\\\\\\\\\\
شوهرخودمه دلم میخاداذیتش کنم مشکلی هست قیافتون اون شکلی میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟

به سازمان حمایت از شوهران بیچاره اطلاع میدم تا بیا بگیرنت تو گونی ببرنت:))))

وای من اون وبلاگ رو خیییییلیییی دوست داشتم. کاش دوباره بنویسید.
نیمه سیب سقراطی ۱۲ آبان ۹۴ , ۰۰:۲۱
یه شوهرم نداریم از این وبلاگهای یه زنم نداریم برامون از قبل زده باشه ، ببینیم هی بهش بخندیم والاع :)))

+ خیلی باحاله ! ادامه ش بدین خب :)
فانتالیزا هویجوریان ۱۲ آبان ۹۴ , ۱۰:۵۸
منم آن شاکی شماره یک بلاگفا :))))))))))))

سلام تورنادو جان

راستش من هیچ آدرسی از تو در وبم دریافت نکردم

و اصلا انگار کامنت گذاشتن برام ممکن نیست که هیچ کامنی هم نداشتم

اگر هم به ایمیلم فرستادید که اون ایمیل خیلی وقته بایکوت شده و اصلا باهاش کار نمی کنم

ممنون که توجه کردی عزیزم

مستر نیما زحمت آدرستونو برام کشیدند ولی درست موقع تعطیلی وبت  سر رسیدم :(

همیشه برقرار باشی عزیز

یادش بخیر من از اونجا چیزای زیادی یاد گرفتم. از اون وبلاگ هم با اینجا آشنا شدم
نویسنده های یه زنم نداریم وبلاگ ندارن مهدی دورتموند محمد؟  اگه اشتباه نکنم توت فرنگی وبلاگ داشتن ولی آدرسشونو گم کردم.
من که قدیمی بلاگفا نیستم که بدونم دیگه صفا داره یا نداره. فقط میدونم شما جز معدود مردای منطقی وبلاگ نویس هستید و من کلی درس های مردشناسی گرفتم ازینجا. اگه دل و دماغ نداشته باشید حیفه، هر چند که طبیعیه و انشالله خیر و خوشی پیش بیاد.

مرسی.شما لطف دارین به من

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">